۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
۶ مرحله برای موفق شدن در تولید محتوای دیجیتال

تولید محتوای دیجیتال قسمتی از استراتژی دیجیتال است هر مطلبی که نوشته می شود  ویا محتوایی تولید می شود مثل  مقاله، کپشن اینستاگرام، توییتر یا هر چیز دیگری باشد باید با دقت طراحی و نوشته شود...

با تولید محتوای دیجیتال باکیفیت دسترسی ارگانیک به سایتتان  را می توانید چند برابر کنید و ترافیک و تعامل سایت تان را افزایش می دهد.

۱.هدفتان از تولید محتوای دیجیتال را مشخص کنید.

انواع مختلفی از تولید محتوا ، هدف های متفاوتی هم دارند. به عنوان مثال، اگر وقتی درباره مطالعات موردی تولید محتوا می کنید، این موضوع تجربه و تخصص سازمان شما در زمینه های خاص را نشان می دهد. از طرف دیگر مقالاتی که خیلی محبوبیت دارند و جستجوی  زیادی داشته اند می توانند باعث شوند که نام تجاری شما در بین اسم ها دیده شود و هدفش تزریق برند شما در اذهان است. با تعیین هدف در آغاز  تولید محتوا، می توانید احتمال دستیابی مطالب خود به نتایج بهتر  را بهبود ببخشید.

۲.ایجاد محتوای مفید و با کیفیت

در تولید محتوای دیجیتالی، هر مطلبی که شما ایجاد می کنید باید برای مخاطب شما  کاملا مفید و مرتبط باشد. هرچه مطالب محتوای دیجیتالی شما مفیدتر باشد، مخاطبان راحت تر می توانند مطلب را با شرایط خودشان تطبیق دهند و شوق بیشتری خواهند داشت که این تولید محتوای دیجیتال شما را به اشتراک بگذارند.

۳.تبلیغ مطالب در رسانه های اجتماعی

محتوای متفاوتی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا دسترسی به برند شما افزایش پیدا کند. این کار باعث بالا رفتن مقیاس کمپین وشرکت شما می شود. محتواهایی که در هر سایت قرار می دهید باید ویژه باشد تا مخاطب بتواند شما را در شبکه های مختلف پیگیری کند. پست های وبلاگ و انواع دیگر محتوا که تعداد بازدید، لایک و اشتراک های زیادی داشته باشند، معمولاً باعث بالاتر رفتن رتبه موتورهای جستجوگر می شود.

۴. از عکس و محتوای تصویری و گرافیکی استفاده کنید

تولید محتوای نوشتاری خود را با انواع عکس، اینفوگرافیک و فیلم کامل  کنید. طبق مطالعه‌ای که توسط MDG Advertising انجام شده است، محتواهایی که باتصویر همراه باشند به طور متوسط ‌۹۴ درصد بیشتر از کل بازدیدهای موجود، در این بستر دیده می شود. همان آمار تبلیغاتی MDG نشان می دهد که ۶۷ درصد از مصرف کنندگان آنلاین، عکس های شفاف و دقیق را از اطلاعات مربوط به محصول یا رتبه بندی مشتری مهم تر می دانند.

۵. در مسیر یک برنامه SEO حرکت کنید.

به جای اینکه کلمات مهم وکلیدی مورد نظرخود  را حدس بزنید و بعد از تولید محتوای دیجیتال به این امید باشید که سایت شما ارتقا پیدا کند، از همان ابتدا با استراتژی سئو پیش بروید. با اجرای یک استراتژی رسمی SEO که از ابزارهای Google مثل گوگل ترند و گوگل ادوردز و سایر منابع استفاده می کند، احتمال موفق تر شدن محتوای دیجیتال شمابیشتر می شود. یک برنامه سئو قدرتمند به شما کمک می کند تا بیشترین جستجوی درست و حسابی را برای موقعیت مکانی و صنعت خود کشف کنید

۶ مرحله برای موفق شدن در تولید محتوای دیجیتال

۶. پیگیری و تجزیه و تحلیل تولید محتوای دیجیتال.

در حالت ایده آل، باید یک  برنامه ی تحلیلی قوی و منسجم داشته باشید. باید  تجزیه  و تحلیلی برای ارزیابی رفتارهای آنلاین اشخاصی  که در حال مشاهده بخش های خاصی از محتوای دیجیتال شما هستند، داشته باشید و این تحلیل خیلی فراتر از مثلا تعداد بازدیدهای صفحه است.

علاوه بر این، باید از چگونگی رتبه بندی در موتورهای جستجوگر برتر آگاه باشید و یک ریز در جهت بهبود این رتبه بندی سعی و تلاش کنید. از مهم ترین هدف های تولید محتوای دیجیتال، بالا رفتن رتبه شما در موتور جستجوگر مهمی مثل گوگل می باشد.

اگر برای رشد کسب و کار خودتان به تولید محتوا احتیاج دارید و دوست دارید که تولید محتوای دیجیتال شما بهترین سودآوری و نتیجه را برای سایتتان در بر داشته باشد، با تیم حرفه ای بیزون تماس بگیرید. تیم ما به شما کمک می کند که برای تولید محتوای دیجیتال و بالا بردن سایتتان راهکاری مطمئن در پیش رو داشته باشید. برای شروع با ما در تماس باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515949