دوشنبه 3 مهر 1396
شنبه 31 مرداد 1394 - 12:15:32 چاپ

پایان تحریم نرم افزار امنیت اطلاعات از سوی یک شرکت بین المللی/معرفی نماینده در ایران

فناوری اطلاعات > نرم افزار - شرکتESET دیروز رسما بر تحریم محصولات خود علیه ایران مهر پایان زد.

این شرکت بین المللی که مقر آن در اسلواکی است،و نرم افزارهای امنیت رایانه تولید می کند، از دیروز 21 آگوست مجوز فروش محصولات خانگی خود را صورت بسته بندی(retail packs) به یک شرکت ایرانی داد .


شرکت ESET به عنوان یک برند مشهور بین المللی،این خبر را رسما در سایت خود به اطلاع مخاطبانش رسانده است.

گفتنی است سالهاست در ایران شرکت های مختلفی با ادعای نمایندگی محصولات امنیت رایانه جهان به ویژه ESET اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل می کنند و تاکنون هیچ یک از این افراد و شرکت ها واقعا نماینده این کمپانی بزرگ امنیت اطلاعات جهان نبوده اند.

ایست (ESET) یک شرکت امنیتی IT است که مقر آن در براتیسلاوا، جمهوری اسلواکی قرار دارد که در سال ۱۹۹۲ با ادغام دو شرکت خصوصی تاسیس شده است. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت اسلواکی در سال ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ انتخاب شد.
از نظر موسسه بین المللی av comparative محصولات این کمپانی عملکرد مطلوب تری میان سایر رقبا دارند.

 

1717

کلید واژه‌ها : امنیت اطلاعات -
34 دیدگاه
  • nav
    شنبه 31 مرداد 1394 - 13:10:43
    پاسخ
    10 2

    با سلام ممکن هست لینک مطلب رو هم بذارید ؟ چون ما که چیزی نتونستیم پیدا کنیم . و اگر واقعا صحت داشته باشد باید پرسید چطور سالهاست این محصول با ادعای اینکه ایران را تحریم نکرده به سازمان های دولتی به فروش میرسید ممنون

    • mohamad
      شنبه 31 مرداد 1394 - 13:24:19
      8 4

      این لینک پارتنر های کمپانی اصلی http://www.eset.com/me/iranpartners/ برنا سافت واقعا به شما تبریک میگم و توفیقات روز افزون برای شما از خداوند متعال خواستارم

    • رضا
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:12:08
      1 0

      آخه باطری فروش تو رو چه به صنعت امنیت؟

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:23:35
      0 1

      همچیییییییییین میگه کار باهاش رو بلد نیستید انگار داری درباره راکتور حرف میزنی توپولوف که نمیخواد هوا کنه

  • محمدرضا
    شنبه 31 مرداد 1394 - 13:17:30
    پاسخ
    5 7

    به نظر بنده انتخاب شرکت برنا سافت با توجه به سابقه درخشانشون واقعا از طرف ایست بجا بوده

  • رضا
    شنبه 31 مرداد 1394 - 13:38:30
    پاسخ
    4 5

    http://www.eset.com/me/iranpartners این لینک سایت اصلی ایست که نماینده هاشو معرفی کرده برناسافت واقعا اخذ این نمایندگی توسط شما بحق بود ؛ تبریک مارو پذیرا باشید .

  • مهدی
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:11:49
    پاسخ
    5 6

    روحانی مچکریم

  • رضوی راد
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:29:49
    پاسخ
    7 6

    واقعا شرکت خوبیه حقش بود

  • مردیها
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:37:11
    پاسخ
    2 2

    از کجا معلوم صحت داشته باشه ؟ ایست هیچوقت علنا ایران رو تحریم نکرده بود ....

  • امید
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:38:36
    پاسخ
    6 2

    نود32 هم مثل کسپرسکی و بیت دفندر و آویرا و ... ضد ویروس بدی نیست ولی تو حوزه امنیت اطلاعات و در بین غولها امنیتی و آنتی ویروس حرفی برای گفتن نداره . راستی شرکت ایست نود32 ی کاری کرده که مشخصه بزرگ نیست . یکی از معتبرترین وبلاگهای فارسی حوزه امنیت اطلاعات به آدرس دیسنا رو مسدود کرده تا مشتری هاش به اطلاعات اون وبلاگ خبری و آموزشی دسترسی نداشته باشن . آدرسش هم اینه : دوراونتاش دات میهن بلاگ دات کام

    • بی نام
      یکشنبه 1 شهریور 1394 - 09:06:39
      1 4

      خیلی .....خبر آنلاین . یارو وبلاگشو تبلیغ کرده منتشر کردی . ما معمولی نظر میزاریم پاک میکنی . الحق که .....

    • امید
      یکشنبه 1 شهریور 1394 - 17:00:09
      2 2

      دوست بی نام . اون وبلاگ یا سایت ی سایت معمولی نیست . ببین اون وبلاگ که صرفآ کار خبر و آموزش انجام میده چقدر مهم هست که ایست نود32 حدود دو ساله بدون دلیل بلاکش کرده و میترسه مشتری هاش مطالبش رو بخونن . خوب مشخصه ی چیزایی منتشر میکنه که نود32 ازش میترسه . این همون وبلاگی هستش که سال 2009 میلادی کسپرسکی سعی داشت جلوی فعالیتش رو بگیره و موضوع کلاهبرداری کسپرسکی رو افشاء کرد . راستی بری تو فروم نود32 خود مدیر فروم اعتراف کرده چرا وبلاگ رو مسدود کردن . و نکته آخر اینکه الان میتونین با آدرس " دیسنا دات آی آر " وارد همون سایت بشید و از مطالعه مطالبش لذت ببرین .

    • بی نام
      دوشنبه 2 شهریور 1394 - 12:26:24
      1 1

      امیدمن اون وبسایتو دیدم با نظر شما که هدفش فقط خبر وآموزشه اصلا موافق نیستم.

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 10:13:45
      0 0

      چرا؟؟؟ در بین نرم افزارهای آنتی ویروس بعد از آزمایش های رسمی رتبه خوبی دارد

  • جاوید
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:39:09
    پاسخ
    6 0

    متاسفانه بعضی توانایی دیدن موفقیت دیگران رو ندارند و سعی می کنن هر کاری کنن تا به موفقیت نرسه .

    • رضا
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:17:47
      0 2

      دوست عزیز ما خوشحال میشم.ولی یک توصیه این شرکتهای بزرگ بنده پول هستن.اینو فراموش نکنید.من دوباره میگم شما چند میلیون تومن پول بده به شما نمایندگی میدن

    • رضا
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:24:18
      1 0

      من میدونم حدود 4050 تومن فردا اگر شما بری 5 تومن بزاری روش و شرط کنی که این باطری فروش حذف بشه و شما بشی نماینده یعنی نامردم اگر این عربا قبول نکنند. نمیدونم چرا اصلن ما باید از این عربا بخریم؟ خودمون مردیم مگه؟؟؟؟؟

  • بی نام
    شنبه 31 مرداد 1394 - 14:50:24
    پاسخ
    4 7

    جمع کنین بابا مغازه تون رو.

  • امید
    شنبه 31 مرداد 1394 - 15:01:55
    پاسخ
    4 2

    درج اسم تو سایت خوبه ولی اینکه اسم ی شرکت تو سایت تولیدکننده ضد ویروس باشه نشون دهنده معتبر بودنش نیست . مگه کسپرسکی اسم چندین شرکت ایرانی تو سایتش نبود و خیلی راحت کلاهبرداری کرد . از سال 2009 میلادی تا همین امروز کسپرسکی بجزء کلاهبرداری ها ، با ترفندهای مختلف مثل توزیع لایسنسهای مشکل دار و جعلی بازار آنتی ویروس ایران رو آشفته کرده . یا اسم ی شرکتایی رو زده بود که هیچ ارتباطی باهاش نداشتن و یا اسم نماینده هایی رو زده بود که از ماهها قبل باهاش قطع ارتباط کرده بودن . تو ایران معتبر بودن محصول رو باید از شرکتی که محصول ازش میخری و سابقش فهمید .

  • رکسانا
    شنبه 31 مرداد 1394 - 15:07:49
    پاسخ
    4 3

    خب الان این خیلی افتخار بزرگیه؟

  • بی نام
    شنبه 31 مرداد 1394 - 15:14:55
    پاسخ
    1 4

    لطفا نسخه فارسی نود ۳۲ هر چه زودتر تولید کنن و بجای بلاک کردن سایتهایی که فعال سازش رو میزارن سریالهایی مثل کسپرسکی قرار بدن که قابل سواستفاده نباشه و از سیاست بلاک کردن سایتهای غیر آلوده اجتناب کنن که فقط به اعتبارش صدمه میزنه

  • بی نام
    شنبه 31 مرداد 1394 - 16:03:44
    پاسخ
    4 3

    بدرد نمیخوره، همیشه فایل های سیستمی را به عنوان ویروس میشناخت. در شرکتش را گل بگیرند.

    • محمد
      شنبه 31 مرداد 1394 - 16:31:54
      5 3

      شما احتمالا کار باهاشو بلد نیستید بنده چند سال استفاده میکنم عالیه

  • زهتاب
    شنبه 31 مرداد 1394 - 16:44:06
    پاسخ
    0 4

    بنده از سایت گردو که بعنوان نماینده رسمی ایست توسط خود کمپانی معرفی شده چندین لایسنس تهیه کردم و کاملا راضیم. قبل از خرید هم از سایت ایست، نماینده بودن گردو بررسی کردم و مطمئن شدم.

  • بی نام
    شنبه 31 مرداد 1394 - 18:38:37
    پاسخ
    6 4

    ایست و کاسپرسکی دو تا از آشغال ترین شرکت ها که فقط بنجل میسازن، خود برنامه هاشون بدافزاره.

    • بی نام
      یکشنبه 1 شهریور 1394 - 11:03:43
      4 2

      اینطوری قضاوت نکنید این 2 تا انتی ویروس جزو بهترین انتی ویروس خای دنیا هستن که تمام دنیا از اونا دارن استفاده میکنن این نظر شخصی شماس و قابل احترام اما فک کنم شما هنوز جهت ویروسی نشدن کامپیوترتون دعا میکنید بنده چندین سال که رو سیستمم ایست نصب میکنم و عالیه البته این و همه میگن موفق باشید

  • بی نام
    دوشنبه 2 شهریور 1394 - 12:05:10
    پاسخ
    1 1

    سلام، درسته که ایست نماینده اعلام کرده ولی این شرکتها نماینده نسخه های خانگی ایست هستند نه نسخه های سازمانی و تحت شبکه. برای این دسته از محصولاتش هنوز نماینده رسمی اعلام نکرده و هنوز از طریق همون عامل فروشی که قبلا فعال بود اقدام به فروش می کنه.

    • امید
      دوشنبه 2 شهریور 1394 - 18:43:21
      1 2

      چطوری قضاوت کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برندهای معتبر و درجه یک دنیا شناخته شده هستن و اسمی از ایست و کسپرسکی و بیت دفندر تو اون لیست دیده نمیشه . ایست حالا ی شرکت معمولیه . ولی کسپرسکی که رسمآ شرکتش هم دزده و هم شیاد و هم کلاهبردار . بیت دفندر هم جدیدآ داره راه کسپرسکی رو میره .

  • بی نام
    دوشنبه 2 شهریور 1394 - 15:06:51
    پاسخ
    1 1

    خیر این شرکت ها نسخه تحت شبکه هم کار میکنند به ایست ایمیل زدم ایو گفتند

  • javad
    شنبه 7 شهریور 1394 - 18:47:17
    پاسخ
    0 1

    نام ایران در لیست دیده نمیشه http://www.eset.com/me/partners/find/ اون آدرسی که کاربران قرار دادن 404 میده

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 12:10:21
    پاسخ
    0 0

    شرکت پرند و برنا سافت و رو سایتش زده به عنوان نماینگی

  • فروشنده قدیمی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:14:26
    پاسخ
    2 0

    با سلام.دوستان چند نکته توجه کنید....... 2شرکت در زمینه انتی ویروس فعال ....... 3شما به هرشرکتی که پول بدین خرید بالا بکنید بهتون نمایندگی میده 4طبق حرف دوستمون زدن نمایندگی در سایت دلیل بر خوب شرکت نیست.خیلی اسم تو ای سایتها بوده و بعد حذف شود. 5شرکت گردو شرکت پرند که الان نماینده نود32 هستن سی دی غیر اصلی تو بازار زیاده که سرور شخصی دارن 6این نشان دهند ان هست که ایست براش مهم نیست نماینده چه سابقه ای داشته باشه.فقط فروش براش مهم هست.

  • دوشنبه 23 شهریور 1394 - 21:01:03
    پاسخ
    0 0

    ممنون

  • کیواان
    سه شنبه 29 دی 1394 - 17:50:53
    پاسخ
    0 0

    جم شد که ...............................

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x