باتری آیفون 7 چهارده درصد بزرگتر از آیفون 6 اس / تصویر لورفته از هدفون آیفون 7 با پورت لایتنینگ

با نزدیک شدن تاریخ رونمایی از دو گوشی پرچمدار 2016 اپل، اخبار و تصاویر لورفته بیشتری در فضای مجازی و البته تأیید نشده منتشر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، آیفون 7 و 7 پلاس دو گوشی هستند که سپتامبر و پس از رونمایی عرضه خواهند شد و بر اساس منبع آگاه باتری گوشی آیفون 7 با 14 درصد افزایش در مقایسه با آیفون 6 اس، به 1960 میلی‌آمپر ارتقاء پیداکرده است.

باتری آیفون 6 اس 1715 میلی‌آمپر است که البته 14 درصد افزایش در مقایسه با سیستم‌های اندرویدی مشابه که بالای 3000 میلی‌آمپر باتری دارند، شاید خیلی تحول بزرگی محسوب نشود مگر اینکه اپل با بهینه‌سازی مصرف انرژی در آی او اس 10 مشکل شارژ روزانه گوشی را حل کند، هرچند بهترین گوشی‌های اندرویدی نیز هرروز به‌هرحال شارژ می‌شوند(به دلیل باتری خوری اپ ها و مصرف بالای گیم ها)

اگر آیفون 7 باتری بزرگتری پیداکرده، قطعاً آیفون 7 پلاس که بزرگتر است باید باتری بزرگتری هم داشته باشد که هنوز در مورد آن حرفی زده نشده است.

از سوی دیگر در تازه‌ترین تصاویر لورفته هدفون آیفون 7 و 7 پلاس منتشرشده که یک سَرِ آن مجهز به پورت لایتنینگ است و اگر تصاویر درست باشد، شاهد خوبی برای خبر حذف جک هدفون 3.5 و استفاده از پورت لایتنینگ چندمنظوره در پرچمدار 2016 اپل خواهد بود.

اصل هدفون و دیزاین ان تغییری نکرده و تنها پورت لایتنینگ برای اتصال تعریف‌شده و این بدان معناست که دیگر نمی‌توان هدفون‌های غیر از اپل را روی آیفون 7 و 7 پلاس متصل کرد. البته اگر ساخت داک استیشن شرکای اپل صحیح باشد شاید بتوان از طریق ابزار واسط از هدفون‌های قدیمی استفاده کرد اما باید هزینه جداگانه برای خرید داک استیشن در نظر گرفت.

 

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا GB ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    4 4
    پدر پورت لایتنینگ درمیاد که اینجوری امیدوارم برای افزایش مقاومت پورت در قبال استهلاک فکری کرده باشن
  • سمانه A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 1
    اگه اینطوری باشه که خیلی بدهچون نمیشه همزمان هم گوشی رو شارژ کرد هم از هدفون استفاده کرد :/