شنبه 27 آبان 1396
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 08:21:00 چاپ

طنز/ آخرین گزارش‌ها از تلفات جانی سبد کالا

طنز و کاریکاتور > طنز - امیر وفایی در روزنامه قانون نوشت:

برخی از رسانه‌هایی که در چند سال گذشته کلا معتقد بودند چیزی نشده و کسی نمرده و سرویس‌های جاسوسی رسانه‌های بیگانه در داخل کشور مشغول سیاه‌نمایی هستند، چند ماهی است افشاگر شده‌اند و غم گرفتاری‌های مردم را می‌خورند. مثلا در همین قضیه توزیع سبد کالا گزارش داده‌اند که تاکنون سه نفر جان خود را از دست داده‌اند. طبق اخبار منتشر شده یک پیرمرد 60 ساله در هشترود در حالی که چند متر از صف توزیع کالا فاصله داشته به دلیل عارضه قلبی از دنیا رفته است. یک جوان هشترودی هم وقتی از طریق پیامک مطلع شد سبد کالا به او تعلق نمی‌گیرد سکته کرد و قبل از رسیدن به بیمارستان دار فانی را وداع گفت. خلاصه اینکه توزیع سبد کالا جان هموطنان عزیز ما را به شدت به خطر انداخته و آمار مرگ و میر را چند برابر کرده است.

- در جاده زابل به زاهدان یک مینی بوس به همراه 32 مسافرش واژگون شد. به گفته تنها بازمانده این حادثه راننده در حالی که سوت می‌زد قصد داشت از چای سبد کالایی‌اش برای خودش دم کند که کنترل ماشین را از دست داد و...

- در ممسنی سفلی یک مرد متدین در حالی که سبد کالایی‌اش را دریافت کرده بود و به خانه بازمی‌گشت، ناگهان جان باخت. وی پس از سقوط یکی از تخم‌مرغ‌هایش خم شد تا آن را بردارد اما ناگهان صدای پاره شدن شلوارش را شنید. لذا جهت حفظ آبرو به سرعت کمر راست کرد اما متاسفانه روی برف سر خورد و سرش به لب جدول اصابت کرد.

- تعدادی از هموطنان شیرازی پس از مصرف مرغ موجود در سبد کالایی به شدت مسموم شدند و از دنیا رفتند. در دستگاه گوارش اکثر این افراد نایلون‌های بسته‌بندی مرغ پیدا شده است.

- در دشت مغان جوانی که مشغول باز کردن جعبه پنیر سبد کالایی بود جهت جلوگیری از اسراف مقداری از پنیر که روی چاقو باقی‌ مانده بود را به سمت دهانش برد اما چاقو در حلق وی گیر کرد و در دم جانش را ستاند.

- در منطقه قیطریه تهران یک نفر در اثر تصادف با اتوبوس جان باخت. پلیس پس از تحقیقات اولیه اعلام کرد پیامکی در تلفن همراه این فرد پیدا کرده که در آن نوشته شده: «سبد کالایی به شما تعلق می‌گیرد.»

- در عجب‌شیر، پیرزنی که کالاهایش را تحویل گرفته بود با مسئولان فروشگاه بر سر اینکه چرا بر خلاف اعلام قبلی کالاها سبد ندارند و در کیسه نایلون تحویل داده می‌شوند درگیر شد و دو فروشنده را خفه کرد.

- طبق گزارش وزارت بهداشت و درمان در چند ماه گذشته 1235 نفر در شمال شرقی کشور بر اثر کمبود مواد پروتئینی از بین رفته‌اند. این در حالیست که اگر سبد کالا سریع‌تر توزیع می‌شد و آنها کمی از پنیر و تخم مرغ موجود در سبد را می‌خوردند هرگز این اتفاق رخ نمی‌داد. تحقیقات در رابطه با آن پیرمردی که گفته شد با فاصله نسبت به صف توزیع کالا فوت کرده همچنان ادامه دارد. گویا وی هر روز صبح برای خرید نان به آن منطقه مراجعه می‌کرده اما آن روز پس از مشاهده صف به گمان اینکه این همه آدم در صف نان ایستاده‌اند دچار هیجان شده و دعوت حق را لبیک گفته است.
6060

کلید واژه‌ها : طنز - سبد کالا -
52 دیدگاه
  • karim
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 08:33:09
    پاسخ
    25 3

    خاک بر سرمان

  • مهدی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 08:36:18
    پاسخ
    4 2

    خوب بود ...ولی باید به خاطر این نوع پخش کردن و همچنین به اونایی که حقشون نیست داده باید انتقاد کنید...

  • مینا
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 08:43:08
    پاسخ
    16 11

    خیلی ی ی ی ی ... باحال بود خصوصا قسمت هموطنان شیرازی... شایدم چون خودم یه شیرازی ام این قسمتو بیشتر دوست داشتم...

    • بی نام
      پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 22:14:27
      2 13

      دوست داری واست صفحه بذارن ؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:01:31
    پاسخ
    28 3

    در عجب‌شیر، پیرزنی که کالاهایش را تحویل گرفته بود با مسئولان فروشگاه بر سر اینکه چرا بر خلاف اعلام قبلی کالاها سبد ندارند و در کیسه نایلون تحویل داده می‌شوند درگیر شد و دو فروشنده را خفه کرد.

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:03:08
    پاسخ
    61 18

    خیلی باحال بود. قابل توجه بعضی سایت ها که در دولت قبل همه چیزو گل وبلبل می دونستند والان دولت هرکاری که میکنه.منفی می بینند.

  • آرش
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:14:47
    پاسخ
    11 2

    خیلی باحال نوشتی دمت گرم

  • kh m
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:15:41
    پاسخ
    9 13

    مزخرف محض بود!

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:22:34
    پاسخ
    9 2

    حتی من که حوصله نداشتم تیترهای مربوط به سبدکالا و... رو بخونم، و با اکراه شروع به خوندن کرده بودم بسی خندیدم در این صبح ســرد! واقعا مچکرم

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:24:08
    پاسخ
    10 2

    این سبد کالا کار درست و لازمی بود. اما شتابزده و ناپخته انجام شد. حتما از این تجربه درس بگیریم. در ضمن اظهار نظر کارشناسان با اشک تمساح برخی دلسوختگان!!!... تفاوت شکلی و ماهوی دارد.

  • پیمان
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:26:02
    پاسخ
    27 2

    پیرزن ها باحال بود :))

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:27:41
    پاسخ
    7 2

    تو عجب شیر عجب پیرزن شیر زنی داشتند خخخخ

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:42:59
    پاسخ
    3 3

    عالی بووووود

  • جمشید
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:50:09
    پاسخ
    2 2

    با این طنز تلخ باید افسوس خورد به حال مردم

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:53:48
    پاسخ
    2 4

    خوب بود:))))

  • علی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 09:55:32
    پاسخ
    7 2

    "گویا وی هر روز صبح برای خرید نان به آن منطقه مراجعه می‌کرده اما آن روز پس از مشاهده صف به گمان اینکه این همه آدم در صف نان ایستاده‌اند دچار هیجان شده و دعوت حق را لبیک گفته است. " آقا یواش تر ترکیدم! خونم میوفته گردنتونا! - من قبلا هم پرسیدم ولی جواب ندادید، مسئول روزنامه وطن امروز کیه؟

  • mohsen
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:00:31
    پاسخ
    14 19

    طنز نویسامون رو عشق است !!!! کوچکترین سوتی دولت قبل پرچم میشد. (که بایدم میشد) ولی سوتی و بی تدبیری به این بزرگی رو میخوان با طنزی سخیف ماست مالی کنن !!!! سوال من از آقای "طناز" اینه که مخاطبت رو چی فرض کردی عزیز؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:02:44
    پاسخ
    6 2

    با فرهنگ ترین مردم جهان !!!!!!! آخه تا کی ؟

  • آقای دل
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:18:38
    پاسخ
    5 3

    دمت گرم برای لحظاتی ما را خنداندی خدا تو را بخنداند.

  • دوست دار طنازان
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:21:37
    پاسخ
    1 15

    آفرین چاقال طنز پرداز تو دم پر ما بگردی گوشت خوبی میشی

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:28:43
    پاسخ
    47 16

    اونهایی که توی دتگاه گوارششون نایلون بسته بندی پیدا شده احتمالا اصفهانی بودن

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:31:54
    پاسخ
    3 3

    خیلی باحال بود

  • امیر
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:57:37
    پاسخ
    4 4

    واقعا زیبا بود تو این هوای سرد خیلی چسبید این طنز گرم

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 11:21:42
    پاسخ
    3 3

    تلفات طنز داره؟؟؟؟ ببخشيدا اينا خانواده داشتن.

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 11:23:54
    پاسخ
    12 2

    خخخخ خوب بود آنلاین جون ! به خصوص اون پیرمرد متدین در ممسنی سفلی !!!!!!

  • هادی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 11:27:31
    پاسخ
    3 1

    چه طور یک نفر آدم ممکنه تغییر رفتار رسانه های اون طرفی رو ببینه ولی تغییر رفتار آشکار خودشو نبینه آخه ؟

  • امیر از کاشمر
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:09:38
    پاسخ
    8 0

    مردم از خنده....

  • میم . م
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:23:49
    پاسخ
    3 5

    یخ نکنی

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:27:10
    پاسخ
    5 3

    خوب بود ولی میتونست واس همچین سوژه ای خیلی بهتر از اینا باشه به نظرم .

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:31:08
    پاسخ
    2 4

    خدایی جالب بود

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:33:41
    پاسخ
    4 3

    لایک

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:51:49
    پاسخ
    22 3

    چرا طنر خوب واقعیته دیگه ، خواهش میکنم روی نام کسی تعصب نداشته باشین ، هر کس کار اشتباهی کرد باید جوابگو باشه ، هر کس که میخواد باشه.

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 12:56:39
    پاسخ
    44 4

    امیدوارم شانه تخم مرغتان در راه بشکند ، در برنجتان فضله موش پیدا شود . قوطی روغنتان سوراخ و حبه پنیرتان از تاریخ گذشته باشد . انجمن دلشکستگان فاقد سبد کالا

  • علی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:28:38
    پاسخ
    3 3

    کار خوبی بود اما کاملن بی برنامه ناهماهنگ و بدون برنامه ریزی مناسب بود

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:30:01
    پاسخ
    2 4

    مسخره...

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:35:39
    پاسخ
    3 2

    واقعا دست خوش

  • جمشیدی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:37:06
    پاسخ
    4 4

    شما هم همین شیوه را ادامه میدهید.دیروز آنها سکوت میکردند و شما فریاد میزنید و امروز شما ساکتید و دیگران فریاد میزنند.آزاده باشید و امروز هم نسبت به بی موالاتی ها و اشتباهات منتقد باشید یا حداقل مرگ چند انسان را بهانه مقاله طنز خود نکنید.

  • شرایط حساس کنونی
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 13:39:35
    پاسخ
    30 3

    الان یکی میاد کامنت میذاره که ما ملتی هستیم با سابقه تمدنی یک میلیون ساله و شما حق ندارین هویت ملی رو به سخره بگیریدو مردمو تحقیر کنیدو از این حرفا....

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:05:18
    پاسخ
    3 3

    خيلي باحال بود.

  • ناشناس
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:11:45
    پاسخ
    6 2

    من به عنوان يك ايراني واقعا متاسفم

  • نیما
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:12:17
    پاسخ
    21 28

    واقعا توهین آمیزه. شما که میخوای طنز بنویسی به اون کسی که باعث شده مردم اینقدر تحقیر بشن طعنه بزن نه ملت شریف که با سیلی صورتشون رو سرخ میکنن

    • بی نام
      یکشنبه 20 بهمن 1392 - 10:51:57
      9 0

      برادرم کسی قصد توهین به ملت نداشته یه خورده دقیق تر بخون و بازتر فکن کن.

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:15:48
    پاسخ
    7 4

    از تحقیر ملت دست بردارید. به خدا چوبش را طوری می خورید که کمر راست نکنید.

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:18:51
    پاسخ
    4 2

    ترکیدم از خنده :-))))))

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 14:25:25
    پاسخ
    8 2

    من موندم چه طور یه رییس بانک سبد کالا می گیره ولی یه کارگر نه

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 15:40:29
    پاسخ
    38 6

    توي اين هشت سال گذشته كه ملت ميليوني ضرر كرد جالبه كه كسي سكته نكرد كسي از گرسنگي نمرد اينها نشونه چيه؟! منتقدين كلاهشونو قاضي كنن اينها بخاطر فقريه كه اين هشت سال مردم را بيچاره كرده تا براي كمي ارزاق صف بكشن و به دولت جديد ارتباطي نداره همه خرابكاريهاي دولت قبل رو گردن دولت روحاني نندازين .

    • بی نام
      یکشنبه 20 بهمن 1392 - 00:59:55
      5 1

      حرف حساب جواب نداره

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 17:06:15
    پاسخ
    12 8

    یه سوال ... بی فرهنگی مردم توی صف ایستادن ، دقیقا ربطش به دولت چیه ؟؟؟؟!!!!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 22:51:29
    پاسخ
    1 0

    عالی 20

  • بی نام
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 23:34:34
    پاسخ
    1 1

    چند روز بود منتظر طنز سبد کالا بودم، انتظارم خیلی بیشتر بود، این نحوه تقسیم سبدکالا خیلی ناخوشایند بود که صدای همه رو درآورد، احتمالا اگر طنزتون بویی اینچنین داشت خیلی جذاب تر ار آب در میومد

  • رضا
    پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 23:56:28
    پاسخ
    1 1

    متاسفم که نظرات مخالف رو نشون نمیدین

  • من
    شنبه 19 بهمن 1392 - 17:06:29
    پاسخ
    0 0

    ماه رمضان همین امسال یک صف یک کیلومتری برای مرغ ایجاد شده بود .مرغ شده بود کیلویی 4500 تومن.مردم اونقده همو می زدن که من خجالت کشیدم.بعد مرغ شد کیلویی چارو سیصد هیشکی نمی رفت بگیره.مرده توی ماشین هی داد میزد مرغ چارو سیصد.اصلا معرکه ای بود.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x