شهروند نوشت: زن ٣١ساله ٤ روز پس از زایمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران جانش را از دست داد. همسر متوفی می‌گوید که مقصر این اتفاق پزشک متخصص زنان و زایمان و کادر درمانی بیمارستان ٢٢ بهمن است.

پرونده «زیبا مقصودی» زن ٣١ساله‌ای که ٢٤ بهمن‌ماه پس از به دنیا آوردن نخستین فرزندش، در این بیمارستان خصوصی جانش را از دست داد، در پزشکی قانونی است. مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران، منتظر نتیجه کالبدشکافی هستند.

شرح ماجرا از زبان همسر متوفی

مجید حقیقی، همسر زیبا مقصودی جزییات مرگ همسرش در بیمارستان ٢٢ بهمن را تشریح کرد و گفت: «ساعت ٥ صبح بیستم بهمن‌ماه بود که کیسه آب جنین همسرم پاره شد.

پزشک برای بیست‌وششم بهمن‌ماه وقت سزارین داده بود اما آن روز صبح، مجبور شدیم به بیمارستانی که این پزشک در آن عمل انجام می‌داد، مراجعه کنیم. در این فاصله هرچه با پزشک تماس گرفتیم جوابی نمی‌داد، درنهایت ساعت ٨ صبح پزشک به بیمارستان رسید و ساعت ٨:٤٠ سزارین تمام شد و نخستین فرزندم که پسر بود، به دنیا آمد. ساعت ٢ بعدازظهر همسرم به اتاق وی‌ای‌پی منتقل شد اما از همان موقع، حال خوبی نداشت.

تب و لرز کرده بود و سردرد شدیدی داشت. پزشک بیمارستان برایش آرام‌بخش تجویز کرد و آن شب در بیمارستان ماند. در تمام این مدت هم خبری از پزشک متخصص زنان و زایمان نبود و یک‌بار هم بالای سر همسرم حاضر نشد.» او با طرح این پرسش که چرا پزشک، بیمارش را که ٩ ماه تحت مراقبتش بوده بعد از زایمان ویزیت نکرد، ادامه داد: «بیست‌ویکم بهمن‌ماه بود که پزشک به صورت تلفنی، بدون این‌که همسرم را ویزیت کند، دستور ترخیص داد. حال همسرم همچنان بد بود و از آن‌جایی که پزشکان احتمال دادند نوزاد دچار زردی شود، یک شب دیگر او را در بیمارستان نگه داشتند که همسرم هم خواست در کنار فرزندش باشد.

به همین خاطر تا روز بعد هم در بیمارستان ماند. در طول شب، حال همسرم همچنان بد بود. تب و بیرون‌روی داشت. صبح بیست‌ودوم بهمن‌ماه، همسرم دوباره تب و لرز و تشنج کرد. این موضوع به پزشکان بخش اعلام شد. آنها باز هم آرامبخش تزریق کردند. آن روز هم پزشک نیامد و تلفنی همسرم را مرخص کرد. با همان داروهای آرامبخش، تب و لرزش قطع شد و ساعت ٢ بعد از ظهر مرخصش کردند. وقتی به خانه آمد سردرد شدیدی داشت، افت فشار پیدا کرد و بی‌حال بود. حالاتش اصلا شبیه کسی نبود که زایمان کرده. به ما گفتند بروید خانه، نوشابه تلخ و نسکافه بدهید خوب می‌شود.»

به گفته همسر این زن ٣١ساله، «زیبا» شب دچار تنگی نفس شد، با پزشک تماس گرفته شد، او اما تاکید کرد که: «زیبا، لوس و ترسو است، نیاز به مراجعه به بیمارستان ندارد، خودش خوب می‌شود.» اما با وخیم شدن حالش، با اورژانس تماس گرفته می‌شود. پزشک اورژانس سرم وصل می‌کند و تاکید می‌کند که نیازی به مراجعه به بیمارستان نیست. حقیقی ادامه داد: «وضع بد همسرم تا صبح ادامه داشت، تا این‌که ساعت ١١ بیست‌وسوم بهمن‌ماه، بار دیگر با اورژانس تماس گرفتم و آنها در محل حاضر شدند ساعت ١٢ شب تصمیم گرفتم خودم او را به بیمارستان میلاد ببرم. در این فاصله با پزشک همسرم تماس گرفتم. او همچنان اصرار داشت که نیازی به بستری نیست ولی من درنهایت او را به بیمارستان میلاد بردم و از او آزمایش خون گرفته شد. پزشک بیمارستان جواب آزمایش را که دید، گفت هرچه سریع‌تر باید بستری شود، اما بیمارستان تخت خالی نداشت.

من هم او را به سرعت با خودرو خودم به بیمارستان ٢٢ بهمن بردم.» به گفته همسر این زن، در بیمارستان ٢٢ بهمن، بیمار به هوش بود، حرف می‌زد و جواب سوال‌های پزشک را داد، اما بدنش پر از لکه‌های قرمز شده بود و بی‌حال بود، حتی نمی‌توانست راه برود و او را با ویلچر منتقل کردند: «بعد از این‌که پزشک آزمایش خون را دید، سریع او را به آی‌سی‌یو منتقل کرد. پس از چند دقیقه دیدم، چشمان همسرم نیمه‌باز است و به او چندین لوله وصل شده. آن‌جا از من خواستند که برگه‌ای را امضا کنم و تایید کنم که او بیهوش به بیمارستان منتقل شده، درحالی‌که این موضوع درست نبود. نیمه‌شب بود که پزشک متخصص زنان و زایمان پیدایش شد.» او گفت: «در همین فاصله دور همسرم خیلی شلوغ شده بود. تا صبح ده‌ها پزشک بالای سر همسرم حاضر شدند.

ساعت ١٢ ظهر بود که پرستار با چشمانی گریان پیش من آمد و به من گفت که وضع همسرم اصلا خوب نیست. من دیدم که قضیه جدی شده، به همین خاطر با زور وارد اتاقی شدم که همسرم بستری شده بود و دیدم که اتاق خالی است و نزدیک به یک ساعت است که همسرم فوت کرده. او را درحالی‌که سرش دو برابر و بدنش کبود شده بود، دیدم. او فوت کرده بود. دیگر کنترلم را از دست دادم.» حقیقی به پیگیری‌های بعدی این ماجرا در بیماستان اشاره کرد: «جالب اینجاست که بیمارستان بابت یک روز بستری همسرم، هیچ پولی از ما نگرفت و این نشان می‌دهد که بیمارستان در این حادثه مقصر بوده است. بعد از این اتفاق، با پلیس ١١٠ تماس گرفتم.

ماموران کلانتری ١٣٤شهرک قدس به محل آمدند و با اقدامات آنها درنهایت ساعت ٧ بعدازظهر جسد، برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شد. به ما اعلام کردند ٤٥ روز دیگر نتیجه‌اش می‌آید.» او گفت که ما از ریاست بیمارستان ٢٢ بهمن و کادر درمانی حاضر در زمان ترخیص بیمار و گرفتن دستور ترخیص تلفنی از پزشک معالج و توجه نکردن به شرایط بیمار در شرایط بحرانی همچنین از بیمارستان میلاد بدلیل توجه نکردن کافی به وضعیت بیمار برای ویزیت اورژانسی و بستری نکردن فوری همسرم زیبا مقصودی شکایت داریم. به گفته حقیقی، متوفی دوشنبه صبح دفن شد و اقدامات قانونی پرونده او درحال انجام است: «ما در دادسرای جرایم پزشکی، طرح شکایت کردیم و مسئولان وزارت بهداشت را هم در جریان موضوع قرار دادیم.»

تشکیل پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان مدعی‌العموم

حالا با گذشت ٤ روز از این حادثه، رضا پایدار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، با تایید اتفاق رخ داده، توضیحاتی به «شهروند» داد: «پس از وقوع این حادثه و اعلام شکایت خانواده، پرونده تشکیل شد، حالا هم در مرحله کارشناسی قرار دارد، قرار است روز شنبه جلسه‌ای در همین ارتباط تشکیل شود.» او کلیات اتفاق رخ داده در بیمارستان ٢٢ بهمن را تشریح کرد: «ماجرا از این قرار بود که این زن باردار در بیمارستان ٢٢ بهمن تحت عمل سزارین قرار می‌گیرد و ترخیص می‌شود، اما به دلیل مشکلاتی که بعد از زایمان برای او پیش می‌آید ٢ روز بعد به بیمارستان مراجعه می‌کند و چند ساعت پس از بستری در بیمارستان جانش را از دست می‌دهد. بررسی‌های اولیه انجام شده از این اتفاق نشان می‌دهد که پزشکان در همان مدت، نتوانسته بودند علت بدحالی بیمار را تشخیص دهند.»

او تاکید کرد: «موضوعاتی که از سوی خانواده مطرح می‌شود، نمی‌تواند مورد قضاوت قرار گیرد. از آن‌جایی که پرونده به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شده و کمیسیون پزشکی هم تشکیل شده، باید منتظر نتیجه دادسرا ماند. البته دادسرا هم صحبت‌های خانواده و همراهان متوفی و هم پزشکان بیمارستان را می‌شنود و درنهایت رأی خودشان را صادر می‌کنند. قبل از صدور رأی نمی‌توان قضاوت کرد.» به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، علت فوت بیمار، به پزشکی قانونی فرستاده شده است: «مرجع اعلام فوت سازمان پزشکی قانونی است.»

ترخیص تلفنی بیمار به هیچ‌وجه قابل قبول نیست

پایدار به نکته دیگری اشاره کرد: «یکی از شاخص‌های جهانی بهداشت، شاخص مرگ‌ومیر مادران باردار است، به‌هرحال پس از بارداری خطراتی بدن مادر را تهدید می‌کند. این خطرات گاهی می‌تواند ویژه باشد، اما به هر صورت، این موارد باید به صورت ویژه مراقبت شود. در این میان پزشک متخصص زنان و زایمان باید دقت خاص خودش را داشته باشد. گاهی ممکن است حتی با وجود درمان‌ها، بیمار به درمانی که برایش در نظر گرفته شده، پاسخ ندهد و این‌گونه اتفاقات رقم بخورد.» او درباره ترخیص تلفنی بیمار از سوی پزشک هم گفت: «این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست، در پرونده متوفی اعلام شده که پزشک پس از زایمان بر بالین حاضر شده اما همراه متوفی بر حاضر نشدن پزشک و ترخیص تلفنی تاکید می‌کند، آنچه در پرونده آمده، مستند است، با این حال اگر هم پزشک تلفنی بیمار را مرخص کرده، اقدامش کاملا غیرقانونی بوده است.»

مرگ مادر جوان به‌طور ویژه پیگیری می‌شود

ایرج حریرچی، سخنگوی وزیر بهداشت هم در جریان این پرونده است و دستور پیگیری آن را داده است. او به «شهروند» گفت: «قصور و خطای پزشکی تنها از سوی مرجع قضائی می‌تواند تشخیص داده شود و وزارت بهداشت به‌عنوان مدعی‌العموم موضوع را رسیدگی می‌کند و مواردی که به دست می‌آورد را گزارش می‌دهد؛ در مورد این پرونده هم از آن‌جا که مادر جوان بوده، موضوع به صورت ویژه بررسی می‌شود و پرونده به مراجع سه‌گانه ارجاع شده تا حکم نهایی صادر شود.»

سخنگوی وزیر بهداشت تاکید کرد: «ممکن است گزارش نهایی این پرونده زمان‌بر باشد؛ اما با توجه به دستور ویژه وزیر بهداشت، برای احقاق حق و روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده، اقدامات لازم انجام می‌شود.» سخنگوی وزارت بهداشت درباره اظهارات همسر متوفی پیرامون بستری نشدن بیمار در بیمارستان میلاد به دلیل نبود تخت خالی هم توضیحاتی داد: «باید این موضوع بررسی شود که در آن لحظه تخت خالی نبوده یا تخت ویژه خالی نداشتند؛ این همان موضوعی است که بارها از سوی وزیر بهداشت مطرح شده، با این حال کمبود تخت نباید مانعی برای بستری بیمار باشد؛ اگر هم تخت نبود، بیمارستان موظف بوده که با رعایت موارد رسیدگی به بیمار، او را به بیمارستان دیگر منتقل کند.» به گفته او سالانه ٨‌ میلیون و ٥٠٠‌ هزار بستری در کشور گزارش می‌شود؛ حدود یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزار مورد جراحی انجام می‌شود و یک‌میلیون و ٤٧٠ مورد زایمان ثبت می‌شود، براساس استانداردهای بین‌المللی به هر حال ‌درصدی از این جراحی‌ها با عوارض اجتناب‌ناپذیری همراه است: «از نظر ما در ارتباط با این عوارض هیچ‌گونه مسامحه‌ای نباید صورت گیرد؛ به‌ویژه درباره مادران باردار جوانی که در بیمارستان‌های خصوصی زایمان می‌کنند.

این موضوع اصلا قابل تحمل نیست.» او تاکید کرد كه اتفاق رخ داده هم برای خانواده متوفی، هم جامعه پزشکی و هم وزارت بهداشت ناخوشایند و فاجعه‌آمیز است: «جزییات این پرونده، وجود بیماری زمینه‌ای و ... به صورت جداگانه بررسی می‌شود.»

پرونده به دادسرای جرایم پزشکی ونظام پزشکی فرستاده شد

سجاد رضوی، مشاور و مدیرکل دفتربازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات‌های وزارت بهداشت، مسئول دیگری است که درباره این پرونده با «شهروند» صحبت کرد: «دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان مدعی‌العموم پرونده تشکیل داده و آن را به دادسرای جرایم پزشکی و سازمان نظام پزشکی فرستاده است؛ در ارتباط با همین پرونده هم با همراهان بیمار صحبت شد و اطلاعات دقیقی از آنها گرفته شد، حالا هم منتظر پاسخ کالبدشکافی پزشکی قانونی هستیم.» او درباره این‌که خانواده متوفی اعلام می‌کنند او «دی‌ای‌آی» شده، توضیح داد: «این احتمال هم وجود دارد، اما آخرین آزمایش‌های انجام شده از بیمار نشان داد که او دچار مشکلات کبدی و کلیوی هم شده؛ اما هنوز مشخص نیست که اینها بیماری زمینه‌ای بوده یا پس از زایمان برایش ایجاد شده است؛ همه این موضوعات از سوی پزشکی قانونی درحال بررسی است.»

این مسئول در وزارت بهداشت به صحبت‌های همسر متوفی درباره نامناسب بودن رسیدگی کادر پزشکی پس از زایمان هم اشاره کرد و توضیح داد: «ادعا می‌شود که رسیدگی کادر درمانی بیمارستان خوب نبوده، این موضوع هم از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال بررسی است؛ باید تمام ادعاهای مطرح شده، مورد بررسی قرار گیرد و به یقین برسد تا بتوان تصمیم‌گیری کرد.»

واکنش پزشک معالج از نظر اخلاق پزشکی در حال بررسی است

سجاد رضوی درباره این‌که پزشکی قانونی اعلام کرده جواب کالبدشکافی را ٤٥ روز دیگر ارایه می‌کند، گفت: «این موضوع درست است اما ما تا آن زمان منتظر نمی‌مانیم؛ یکی از موضوعاتی که از سوی خانواده متوفی مطرح شده، پاسخگو نبودن پزشک معالج و حاضر نشدن او برای معاینه حضوری در بیمارستان و بر بالین بیمار است. این مورد مربوط به بخش انتظامی و اخلاق پزشکی است؛ برای ما هم این موضوع جای سوال دارد یعنی در کنار علت مرگ، رفتار پزشک هم اهمیت دارد و این موضوع از نظر اخلاق پزشکی درحال بررسی است.» او ادامه داد: «این حق بیمار است که پزشک بر بالینش حاضر شود؛ به‌هرحال بیمار پس از معاینه کامل باید ترخیص شود و نمی‌شود به صورت تلفنی، بدون معاینه حضوری، دستور ترخیص دهد و ما تمام نکات مطرح شده از سوی خانواده متوفی به‌ویژه همسر را لحاظ کرده و در حال بررسی هستیم.» به گفته او یک تیم ویژه برای بررسی این موضوع تشکیل شده و قرار است دانشگاه علوم پزشکی ایران، طی هفته آینده، گزارش اولیه از این پرونده را به ما اطلاع دهد.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 94
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    اگر این موضوع برای یکی از شهروندان شهرمااردبیلاتفاق می افتاد خانواده متوفی به شخصه بادکتر تسویه حساب میکردند
    • کمپین رای به غیر پزشکان در مجلس RO ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      راه حل رای ندادن به کاندیداهای پزشک در مجلسه تا ترکیب کمیسیون بهداشت و وزارتخانه با سایر کادر بهداشتی یا متخصصات مدیریتی و قضایی کشور عوض بشه و تسلط پزشکان و انحصار اونها عوض بشه
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      191 8
      بهترین کار رو میکنن، یه نفر این وسط مرده بخاطر بی وجدانی اون پزشک، ته تهش میخوان دیه بدن دیگه، با دیه چی جبران میشه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      وقتی حتی جلوی یک انتقاد طنز آمیز مثل سریال جناب مدیری رو به جامعه پزشکی میگیرن و بعضی پزشک ها شدن کاسب و سوگندشون یادشون رفته وبه جای انجام صحیح وظایف فقط دنبال گذاشتن پول روی پولند ازین مسایل روز به روز بیشتر میبینیم مثل سوختن ریه اون مادر هنگام زایمان یا همبن مورد
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      بهترین کار تسویه حساب شخصیه چون از همین حالا مشخصه که می خوان ماست مالی کنن. می گه هرچی توی پرونده اومده مستنده و خانواده دارن دروغ می گن
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      مرحبا بسیار کامنت رسایی بود. نیاز به غیرت حس میشه کار اشکال اساسی پیدا کرده
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      دو تا دکتر رو که خود مردم وخانواده های باز ماندگان و آسیب دیدگان ادب کنند دیگه سومی حواسش رو جمع میکنه
    • دکتر میثم GB ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      28 79
      شما مردم که خوب بلدین برای تسویه حساب اسید بپاشیدرو هم برید تسویه حساب کنید
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      13 11
      شاید برای همینه بیماران سرطانیتون اول میرفتن متخصص کودکان بعد که بنده خدا کشته شد باید برن شهرهای دیگه ویزیت شن.
    • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      16 15
      اينكار جواب نمي ده. دكتر سودبخش يادتان هست كه با اسلحه كشتنش. نتيجه اش اين شد كه خيليها دنبال مسلح كردن پزشكان بدليل عدم امنيت باشند.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      16 5
      اگه منظورت قضیه اون همشهریتون با پزشک اونکولوژیسته که حکم اعدامش در اومده الانم حتما صدتا کفن پوسونده
    • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      13 23
      فیلم هندی
    • سینا A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      7 1
      ببین دمت گرم بخدا با این کامنتت
    • معصومه A1 ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      26 9
      اردیبهشت ماه همین امسال بود که من هم زایمان داشتم اما بچه ام به دلیل دیر تشخیص دادن بیماریش توسط متخصص نوزادان ودیر عمل کردنش زنده نماند. به هرحال اینکه درطول بستری بودن خودم در بیمارستان ،دکتر زنان که نه ماه بهش مراجعه میکردم و هر دفعه مبالغ هنگفتی باید خرج میکردم، حتی یک بار هم بالای سرم حاضر نشد و من ندیدمش ومن رو هم تلفنی مرخص کرد.
    • مهران A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      23 4
      باورکن دیه هم نمیدن ومیگن متوفی از اولش مریض بوده به شوهرشم میگن خودتم خیلی حرف بزنی بازداشت میشی. عزیزان خواهر خودم با تشخیص دیر دکتر بچشو از دست داد هیچی نزدیک بود خودشم بمیره تو بیمارستان عرفان. مافیای پزشکی وجود داره زور واهم بهشون نمیرسه دولت مجلس به فریاد ما مردم برسید.
  • بی نام RU ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    قول میدم پزشکه به فکر مسافرت آخر هفته اش بوده نه به فکر بیمار
  • بی نام RU ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    نکنه این هم از داستان های مهران مدیریه؟چه طور اوناون موقع که سریال را ساخت کمپین زدید؟حالا نمی خواید به خاطر این مورد کمپین بزنید؟
  • mt IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    283 7
    خدا صبر بده بهشون، بچه بیچاره از روز اول باید بی مادر بزرگ شه :
  • بی نام RO ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    71 1
    این بیمارستان 22بهمن کجا هست
    • هادی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      32 2
      همین نزدیکی... تهران خودمون
    • بی نام EE ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      12 0
      شهرک غرب
    • رها A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      11 0
      فکر کنم به اشتباه اسم بیمارستان 22بهمن ذکر شده و همان بهمن است چون کلانتری شهرک غرب قید شده است
  • بی نام RO ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    143 6
    یه خانم برا ساده ترین کار پزشکی میره بیمارستان میمیره .یکی دیگه میره برا سزارین گاز بوتان رو بجای گاز اکسیژن بهش وصل می کنیم
    • نجفی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      53 3
      اگر این موبایل ها را از دست این پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستان های ایران در ساعت کاری بگیرند به خدا نصف مشکلات بیماران حل میشود با یک دست تزریق میکنند با دست دیگر با موبایل کار میکنند با یک گوش فشار مریض را میگیرند با گوش دیگر حرف میزنند توی داروخانه بدتر یادشان میرود طرز مصرف را بنویسند پشت هر میزی را که با بیمارت منتظر درمان هستی نگاه میکنی پاسخ نمیدهند سرشان به موبایل گرم است پس این دستگاه پی جر را برای چه اختراع کردن
  • بی نام EE ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    112 4
    وای اینا به خدا اعتقاد دارن. آیا وجدان دارن. چرا برخی از پزشکا بجای طبابت، تجارت می کنن. آیا واسه جون خلق یه ذره ارزش قائل می شن. همش واسه اینه که به مریضا به چشم یه کالا نیگاه می کنن. متاسفم برای این افراد. خدا اینا رو به حال خودشون واگذاشته.
  • بی نام RO ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    106 5
    متاسفانه يك چنين وضعيتي براي خواهر زاده بنده بعداز عمل جراحي فتق بوجود آمد ومريض بعداز عمل به كما رفت و27روز بعد فوت كرد كلي اعتراض ودادوفرياد در بيمارستان درنهايت به ما گفتند راه به جايي نميبريد البته اين موضوع براي چند سال پيش ميباشد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    110 6
    خدا کار آدمو به این بیمارستانا نندازه. بابت یه زخم کوچیک آدمو می کشن.
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    77 7
    پدرم برای عمل آب مروارید در بیمارستان بستری شد و برایش بعد از عمل سوند نگذاشتند و هرچه به پرستار گفتیم با پزشک تماس بگیرند دستور سوند زدن بدهد پیدایش نکردند و پدرم از شدت درد از جایش تکان خورد تا به دستشویی برود لنزی که گذاشته بودند چابجا شد و با اینکه در بیمارستان خصوصی بود 2 روز تمام دکتر نیامد بعد از آمدن هم گفت که لنز تکان خورده برای اینکه گندش معلوم نشود برد بیمارستان امام حسین با استادش آنجا دوباره عمل انجام شد ولی پدر من دیگر ندید و همین باعث افسردگی اش شد زیرا رانندگی هم نمی توانست انجام دهد و بعد از یکسال مرد .
    • نجفی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      16 4
      این عمل اب مروارید برای بازنشستگان خیلی خیلی درد سر ساز شده پدرم مادرم و مادر شوهرم این عمل را انجام دادند با هزار بدبختی از بیمارستان وقت گرفتیم پزشک ویزیت کرده چکاب کرده بعد در بیمارستان یا کلینیک دیگر عمل میکند و در مطب خودش که اکثرا در بالای شهر و ویزیت انچنانی ذارذ ویزیت میکند تازه از بیمه تکمیلی استفاده میکنند که گرفتن مبلغ ان برای بازنشسته خودش شرح دیگری دارد بخدا اینها توان راه رفتن ندارند ما باید اینهارا به هزار بدبختی توی این خیابانها اسیر کنیم تازه بعد از گرفتن حواله پول باید یک ماه صبر کنند تا پول به حسابشان واریز شود زمان مراجعه به بانک باید به خاطر حفظ جانشان همراهشان برویم چرا همان اول سهم بیمار را نمیگیرن تا دیگر نیازی به این همه دوندگی نداشته باشد
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    131 2
    اشکم در اومد دلم کباب شد واس اون طفل معصوم . مادر یه چیز دیگه است بخدا نبودش انتهایی غصه است.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    64 3
    بیمارستان کوثر سمنان هم به این منوال هست بی نظم وبی حساب کتاب متاسفانه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    73 6
    اگه بری بیمارستان خودت حساب دکترو برسی باید به زمین و زمان جواب پس بدی.اگرم شکایت کنی 6ماه باید بدوی بعدم ی حکم مسخره میدن که انگار نه انگار ی نفر جونشو سر بی توجهی از دست داده..خدا بهشون صبر بده
    • بی نام RU ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      66 7
      اخه اون کمیسیون پزشکی که کارشناسی می کنه همشون پزشکک هستند،هیچ وقت نمیاند بر ضد همکارشون رای بدند،اخرش هم به نحوی مرگ را گردن خود متوفی می ندازند و میگویند از قبل مشکل داشته
  • امین A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    88 11
    وقتی یکی از قشرهای روشن فکر ما که این دکترها باشن که تحمل یه سریال انتقادی ندارن تکلیف بقیه روشنه.
  • مت A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    58 6
    من واقعا گریه کردم،واقعا دردناک است.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    49 6
    مرگ و مير مادر باردار جزو شاخص هاي سازمان بهداشت جهاني به همين علت در اين موارد به شدت با اين مسئله برخورد خواهد شد
  • امیر IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    67 6
    بسیار متاسف شدم و ناراحتی شدید. خدا به خانواده ش صبر بده .متاسفانه زیاد هست تو این مملک و هیچی درست نمیشه .بنده یکسال پیش پدرم رو در اثر بی لیاقتی یک پزشک و کادر درمان از دست دادم ولی اون پزشک همچنان داره ادم میکشه قانون خیلی ضعیف عمل میکنه واقعا ادم باید خودش قانون رو اجرا کنه .
    • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      19 10
      واقعا وقتی میگن ۵۰ مردم ایران مشکل روحی دارن رقم خیلی کمیه تشویق به قتل و اجرای قانون جنگل توسط خود افراد نه که تا حالا مردم ایران مقید به رعایت قانون بودن حالا خودشم بره قانون قصاص رو اجرا کنه و اعدام بشه و بچش یتیم بشه؟؟ واقعا اینجا چه خبره؟
  • بی نام NL ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    66 19
    این اتفاق اگر در یاسوج افتاده بود کار به دادگاه نمی کشید. به نظر من مردم خودشون باید دست به کار بشن و عدالت رو در بیمارستانها اجرا کنند.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      15 29
      اين كه يعني هرج و مرج، مگر اجراي عدالت مسئول نداره؟
    • بی نام NL ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      31 7
      اگر مسئول داشت و اجرا میشد و حق به حقدار می رسید کسی به فکر اجراش به صورت مستقیم نمی افتاد.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
      0 0
      اتفاقا توی یاسوج که همین امسال سه چهار مورد اینطوری داشتیم ولی هیچ
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    63 7
    بی انصافا فقط چشمشون پول می بینه
  • مرتضی A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    من دوتا برادر پزشک دارم خودشونم قبول دارن که کاره جامعه پزشکی قابل قبول نیست به هیچ عنوان،من خودم دیدم به چشم،ساعت ۴ صبح زنگ میزنن از بیمارستان میگن بیمار اورژانسی دارین،ساعت۶ با هزار ناز و ادا پا میشه میره بیمارستان،ازش که میپرسم برای شما جون بیمار مهم نییت؟میگه نه دیگه انقدر مرده دیدیم،اینم روش...واقعا شخصا برای جامعه پزشکی ایران متاسفم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    28 6
    یکی از دوستان به درستی اشاره کرد متاسفانه طبابت تبدیل به تجارت شده. با یکی از اقوام که اتقاقا جراج بسیار معروفی هم هست داشتم صحبت میکردم دقیقا این اصطلاح رو به کار برد " خدا رو شکر. کسب و کار خوبه"
  • بی نام IT ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    78 6
    شکایتش به جایی نمیرسه مافیای پزشکا خیلی قویتره مگه اینکه خودش دست به کار بشه و بازماندگان پزشک رو در موقعیت شکایت قرار بدهد. بی فایدس
    • بی نام RU ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      27 4
      مگر عابدزاده نبود که از پپزشک معالجس که زانوی وی را نابود کرده بود شکایت کرد،شکایتش به جایی نرسید هیچ تازه پزشکه شکایت کرد که چرا از من شکایت کردی و آبروسی من را بردی،برای همین عابدزاده مدتی ممنوع خروج بود
    • بی نام DE ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      25 8
      فقط و فقط تسویه حساب شخصی،ادم هایی هستند در این کشور برای اینکار،حداقل با انتقام ادم اروم میشه
  • حسین A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    26 0
    بیمارستان شهید بهشتی قم هم همینجوره تماما بی انضباط اند و نظافت رعایت نمیشه و بیماران احترام گذاشته نمیشه. تا پول ندی بستری نمی کنن.این یعنی اصلا جون بیمار مهم نیس...
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    27 4
    اسم پزشکه رو اعلام کنید حداقل مردم بدونن که افرادبی مبالات کیا هستن نرن و خودشون رو گرفتار نکنن
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    24 24
    خبر آنلاین خیلی جو بدی علیه پزشکا راه انداختی فقط باعث بی اعتمادی مردم و دیر مراجعه کردنشون به پزشک واسه درمان میشه. قبول دارم تو بعضی رشته های تخصصی وجدان خیلی ضعیف شده و درآمد حرف اولو میزنه و متاسفانه بعضی از پزشکان حاضر نیستن در برابر در آمد خوبی که دارن کار خوب هم انجام بدن ولی واقعا نسبت به پزشکای کل ایران که تو دورترین نقاط کشور که حتی جاده درستی نداره ولی پزشک رفته اونجا داره کار میکنه، این عده در اقلیت اند و فقط واسه این به چشم میاد که روزانه هزاران خدمت انجام میشه که نمیبینیم ولی یه اتفاق بد رو بولدش میکنیم که البته چون جون آدمیزاد درمیونه باید هم حساس بود. درکل پزشکی مثل دروازه بانیه فقط گلهای خورده به چشم میان. منصف باشیم و کلین شیت ها رو هم ببینیم
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    20 3
    شکایت بی فایدس برای خانومم پارسال ی آمپول اشتباهی تجویز شد ک بجای اینکه خونریزیشو بند بیاره تشدیدش کرد هیچ کسی تو اون بیمارستان ... قبول نمیکرد اون مامای بیسواد تجویزش اشتباه بوده اگه کار حساس می بود چ بسا جون ی انسان از دست میرفت مرسی خبرجون
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    18 4
    من واقعا از این رفتارهای پزشکی متاسفم تا وقتی پزشکان ما فقط و فقط کاسب مابانه رفتار کنند و مسولین هم واکنش موثر نشان ندهند وضع همین است
  • حسین A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    28 7
    می خواستم یک خواهشی بکنم. لطفا در انتخابات به پزشکان رای ندهید. ورود پزشکان به سیاست یک اشتباه هست و برای خودشان یک مزیت. اینها در مجلس تمام قوانین را به نفع صنف خودشان می خواهند و می بینیم که به هدف خود نیز رسیده اند و هیچ کسی نمی تواند مانع انها بشود . و پزشکان که خود را مانن اربابان می پندارند نه برای مردم عادی و نه حتی برای سایر کادر درمان مثل پرستاران و.. قدمی بر نمی دارن. کمسیون بهداشت مجلس معمولا از اهالی درمان باید باشد که اشراف داشته باشند به مسایل. اگر از افرادی که دارای مدارج عالیه و ارشد در رشته بهداشت و یا پرستاری تشکیل بشود شک نکنید که در مقابل مافیای پزشکان قد علم خواهد کرد و این به نفع مردم است.
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    25 4
    حالا اون پزشک بیمارستان اصفهان و قضیه کشیدن بخیه به کجا رسید که این موضوع به جایی برسه...چند وقت دیگه همه یادشون میره
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    19 3
    اوج کار اینه یه دیه میگیرن و اون دیه را هم بیمه میده.پزشک ککش هم نمیگزه
  • سعید A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    7 15
    نکته جالب اینه که تو همه این ماجراها حتی یک جمله از پزشک متهم نقل نمیشه شاید اونم دفاعی از خودش داشته باشه. همه هم واسه خودشن حکم میدن.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      8 2
      خودتو بذار جای اون دکتر زنان و زایمان به مردی که زنشو کشتی و بچه با تمام نیازاش بی مادر شده چی داری بگی؟ راستی به اون بچه که باید همیشه مادرشو فقط تصور کنه چی میگی؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    10 1
    بیمارستان 22 بهمن؟ من نشنیدم تا حالا، شاید منظور بهمنه؟
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    14 3
    من از این بابت هیچ صحبتی ندارم فقط متاسفم برای جامعه ای که می خواهد الگوی جهانیان باشد
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    7 20
    من يه سوال از هم وطنان عزيز دارم باقي جامعه دنبال پول نيست ؟ همه ي ارزش ها بسته به پول نشده؟ فقط پزشك ها دنبال پول هستند؟ همه ي جامعه به اين روز افتاده پزشك ها هم روش، تافته ي جدا بافته از جامعه نيست جزئي از اين جامعه هستن و مثل باقي اقشار رفتار مي كنن
    • پانی A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      17 3
      بله اقا اما باقی جامعه سوگند پزشکی نخوردن و کارشون اینقد حساس نیست که با جون مردم سر و کار داشته باشن.
  • بی نام US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    11 1
    بیمارستان ۲۲ بهمن در تهران نداریم. اسم درست این بیمارستان چیه؟
  • بی نام US ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    15 4
    بیمارستان ۱۲ بهمن هست و متعلق به تامین اجتماعی. شما نوشته اید بیمارستان خصوصی ۲۲ بهمن
    • بی نام EU ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
      15 2
      بيمارستان بهمن شهرك غرب در واقع اسمش٢٢بهمن هست چون ٢٢بهمن ٨٨ افتتاح شده ،اين اتفاق توي همين بيمارستان افتاده ،من اونجا كار ميكنم ،به هرحال بيمارستاني هست كه مهدوي كني و دكتر صالحي و مرتضي پاشايي هم بودند
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    22 5
    پدر من هم که بخاطر پارگی شبکیه عمل کردند همینطور شد پزشک معالجش که سالها پدرم بیمارش بود نیامد وقت نداشت حوصله نداشت ...مرکز تخصصی نگاه هم با وجودی که پول تخت یک شب را رگفته بود چهار ساعت بعد از عمل هفت ساعته، با وجودی که پدرم هنوز نیمه بیهوش بود و وضعیت غیرعادی داشت با گرفتن آژانس و بردن پدرم روی صندلی چرخدار خارج از بیمارستان بزور مرخص کرد روز بعد هم که مطب رفتیم پزشک توجهی نکرد و در یک ویزیت سه دقیقه ای گفت انشالله خوب می شود که چهل هشت ساعت بعد از عمل پدرم فوت کرد و گر چه بصورت درگوشی و غیررسمی از اشتباه متخصص بیهوشی و جراح حرف زدند ولی حاضر نشدند بصورت کتبی اشاره ای بکنند و گفتند خوب پدرتان هفتاد سالش بود دیگر امیدوارم خودشان هم ناچار به عمل راحی اضطراری در بیمارستان دیگری بشوند
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    23 4
    من مادرم بخاطر حذف قرص کورتن توسط پزشک معالج دومش که میگفت دکتر اولی اشتباه کرده کورتن نباید بخوره 6 ماه نشد سکته کرد از بس که بی حساب و کتاب به اینا نمره قبولی دادن و به کار درمانیشون نظارتی نیست. خودشونم که ......
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    20 4
    بعد بیایید گیر بدید به در حاشیه
  • محمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    25 2
    پس انچه اقا مدیری در سریال گفت حقیقت بود اگر این خانم دکتر مقصر باشد باید قصاص شود که فرزندی را از اغوش مادر گرفت وتا اخر عمر مادر ش را در خواب بیبیند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    17 0
    بیمارستان خصوصی به این نام وجود ندارد فکر کنم بیمارستان بهمن شهرک غرب است چون کلانتری شهرک غرب به این بیمارستان می خورد چرا حتی نام بیمارستان را درست نمی نویسید
  • nasenas IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    40 6
    به یکی گاز اشتباهی وصل میکنن ریه هاش میسوزه یکی رو اینطوری تو بعضی از عمل هاشونم وسایل رو تو بدن بیمارا جا میذارن و............. علاوه بر اینا زیرمیزی هم میگیرن هزینه های درمانم که زیاده بعد تا مهران مدیری میاد درحاشیه رو میسازه صداشون بلند میشه واقعا برای همچین کشوری متاسفم
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    6 6
    با قضاوت احساسی مسیر به درستی پیش نمیره باید مقصر واقعی منصفانه شناسایی بشه بعد مورد قضاوت و عدالت به نحوی که احیا کننده حقوق اجتماعی باشه قرار بگیره به نوعی که حکم قانون برای عموم جامعه سودمند واقع بشه . به صورت قانون محور که گواه جامعه متمدنه با اون برخورد بشه حالا سزاوار توبیخ یا حتی اخراج و لغو دائمی فعالیت اداری بر اساس قوانین اداری باشه و این نکته باید مد نظر قرار بگیره که جامعه پزشکی ضمن اجرای مسوولیت به درستی که سزاوار قدردانیه به لحاظ مادی به حقوقشون به حد عالی میرسن و منتی به بیمار یا جامعه ندارن که طلبکار باشن متاسفانه قصور و سهل انگاری الان خیلی زیاد شده ولی باید متعادل به فضیه نگاه کرد که خیلی ها هم هنوز خدمت اولویت کاریشونه به علاوه نمیشه تنها پزشک متهم باشه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    9 3
    امیدوارم که به لحاظ انصاف همه به جایی برسیم که به جای قضاوت بر اعمال غیر به ادای وظیفه خودمون به نحو احسن برسیم تا عدالت به درستی و دائم تو جامعه پایدار و اجرا بشه که مجری عدالت خ.ئ ماییم اگه وجدان و انصاف داشته باشیم همچنین اگه ناتوانیم و در خودمون جوهره لازم رو برا اموری که در حدمون نیست نمبینیم توی اموری که مسوولیت فرا تر از توانمونه وارد نشیم که خداوند با نظر رافت در قرآن فرموده که به هیچ کس بیش از توانش تکلیف داده نمی شود
  • حامد FR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    26 5
    متأسفانه خبرآنلاین در یک اقدام غیر حرفه ای این خبر را از صفحه ابتدایی خودش و همینطور قسمت"پربحث ترین" حذف کرده است تبعید کردن یک خبر به یک گوشه پرت وبسایت چیزی از واقعیت کم نمی کند. بعید میدانم خبرآنلاین این نظر را منتشر کند
  • بی نام EU ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    24 2
    یه موردی هست که واقعا آتیشم زد یه خانوم دکتر ماما وقتی داشته یه بچه رو به دنیا میاورده بچه از دستش میفته و اون طفل معصوم ضربه مغزی میشه و به دروغ به خانوادش میگن بچه از اول همین مشکلو داشته فقط فکر کنید اون بچه تا آخر عمرش چه زندگی سختی داره؟خانوادش چی میکشن
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    23 3
    بعد همین دکترا به سریال درحاشیه اعتراض میکنن
  • مینا A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    33 16
    امروز سوم زیبا بود. ما هنوز تو شوکیم. هر کی یه چیز میگفت، یکی میگفت عفونت بعد از زایمان بوده و یکی هم میگفت آمپولی که براش تجویز شده بود باعث تشنجش شده، اینارو هر کدوم از پرستارای بیمارستان پچ پچ کنان سعی داشتن به ما بفهمونن... ما هم میدونیم اول و آخری نداره ولی توروخدا با بعضی حرفا حداقل دل خانواده ش خالی نکنید. خداوند به خانواده ش صبر بده خصوصا به مادر عزیزش
  • کارگرر A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    12 4
    تنها پزشک قانونی بعد از تشریح بافت و انجام ازمایشات می تواند قضاوت درست و عادلانه ای را داشته باشد و هیج شخص دیگری صلاحیت قضاوت را ندارد .
  • سپیده A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    36 4
    این جمله ی چرندی که پرستارا و کادر درمانی بلد شدن دیگه از کجاس نمیدونم" طرف ترسیده"" من خودم با درد شدید و فشار 6 به اورژانش رفتم ؛طرف میگف چیزیش نیس ترسیدهببریدش،من با همون حالم گفتم نترسیدم حالم خوب نیس. من از درد به خودم میپیچیدم طرف میگفت ترسیده بعد از سونو مشخص شد سنگ کلیه دارم و حرکت کرده داخل مجرا و فردا صبحش اورژانسی عملم کردن. پارسالم داداشم بیهوش شد،اورژانس اومد کلی مسخره اش کرد که پسر به قد تو نباید اینقد ترسو باشه،این هیچیش نیس ترسیده ...بعد که رفتن حالش بدتر شد خودمون بردیمش بیمارستان فهمیدیم مسمومیت شدید داره و یه طوری تشنج کرد که تخت اورژانس کاملا تکون تکون میخورد. کلا از نظر اینا مردم همه یا ترسیدن یا مشکل اعصاب دارن تشخیص پزشکی کلا تعطیله.
  • بی نام A1 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    13 1
    وااااااااااااای خداااااااااا
  • مهدی کرمانشاه A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    20 4
    الان 8 صبح هستش که این خبر رو میخونم.بغض گلومو گرفته.خودمو جای اون مرد میذارم که چه حالی داره از نبود خانمش.اخ.خدا انشالله حق بگیره ازین دکترا.انشالله دیگه شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم و این فقط با وجدان کاری پزشکان و حذف پزشکان کم سواد یا بیسواد و سیاستگذاری های بجا و درست وزارت بهداشت اتفاق میفته
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    25 3
    دکتر سهمیه‌ای، دکتر فیلیپینی دکتر روسی......
  • پزشک عمومي A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    25 13
    وقتي تخصص زنان زايمان مخصوص خانمهاست بيسوادترين پزشکان عمومي خانم وارد اين تخصص مهم ميشوند و نتيجه همين است که ميبينيد ..
    • زهرا شریفی A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      6 0
      این کاملا درسته زن یا مرد بودن در پزشکی معنا نداره مهم نجات جون انسانهاست .باید اجازه بدن بهترینها مدرک تخصص بگیرند .
  • فرهاد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    7 8
    آلودگی هوا و پارازیتها غیر مستقیم سبب سرطان ومرگ مردم میشه ولی هیچکی صداش درنمیاد.حالا واسه این مرد خاص همه صداشون دراومده و وجدان درد گرفتن. خدا رحمتش کنه وبه خانوادش صبر بده
  • سمانه IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    9 0
    آخی. دلم برای اون بچه میسوزه که از همون اول زندگیش بی مادر بزرگ میشه . مصیبت بزرگی هست بی مادری خدا به همه شون صبر بده داغ بزرگی دیدن بجای اینکه خوشحال باشن ار تولد بچه شون باید داغدار مادر از دست رفته باشن .
  • مهسان A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    5 1
    زیبا فرشته بود بی گناه رفت. هیچکس حال همسرشو نمیفهمه .
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
      3 0
      میدونید دکترش کی بود؟
  • بی نام A1 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    13 0
    شوهر ايشون همسايه ما تو بازاره ،مغازش بغل مغازه منه،بنده خدا حالش اصلا خوب نيست ،نابود شده شب عيدي ،مغازشم كه بستس،خيلي سخته همه ما شوكه شديم ،اقا مجيد خدا صبر بده
  • رها IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    2 1
    کسی میدونه اسم دکترش چی بود
  • مریم تراشی A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    7 3
    با سلام و ضمن قدردانی از همدلی و همدردی تمامی دوستان بنده به عنوان مامور پیگیری ویژه این پرونده و از بستگان سببی عزیز از دست رفته زیبا مقصودی خواستم ابهام دوستان را در خصوص نام بیمارستان حل کنم . نام بیمارستان ،بیمارستان فوق تخصصی بهمن واقع در شهرک غرب میباشد . تمامی جزییات حادثه از بیان همسر زیبا مقصودی منطبق بر واقعیت است و چه بسا بسیاری از واقعیات پوشیده شود . پزشک معالج با بی مبالاتی و با تاخیر در حضور به موقع در هنگام زایمان اورژانسی و ترخیص بیمار پس از عمل سزارین به صورت تلفنی با وجود علایم منفی بیمار درر مرحله اول و حتی بعد از ترخیص با تماس تلفنی همسر و گزارش وضعیت بیمار و باز هم بی مبالاتی و بی توجهی در مرحله دوم مقصر عینی قضیه میباشد .
  • مهدی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    5 0
    خدایی نکرده اگه پاتون به بیمارستان های ایران باز بشه دیگه 50 50 هستش که زنده بر میگردید یا نه بخاطر همینه پدرم همیشه میره وصیتشم با خودش میبره
  • مریم تراشی A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    لطفا نام بیمارستان رو اصلاح کنید بیمارستان بهمن واقع در شهرک غرب
  • علی مقصودی A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    10 1
    زیبا دختر عموی من بود خدا به عمو و زن عمو ی مهربان و عزیزم صبر بده مجید جان ما را در غم خودت شریک بدان علی