خبرنگاران و رسانه‌های فعال در اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و آموزش در زمینه مردمی و اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، در کنگره ملی اقتصاد مقاومتی تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیر «کنگره ملی اقتصاد مقاومتی» با اعلام این خبر گفت: دولت و مجموعه‌های سیاستگذار تنها یک بخش از مخاطبان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستند، بخش جدی دیگر آن مردم هستند و تنها آغاز یک جنبش ملی مردمی است که دست‌یابی به هدف نهایی ابلاغ این سیاست‌ها را ممکن می‌کند.

مجید قبادی‌فرد رسانه‌ها را حائز مهمترین نقش در آموزش، فرهنگ‌سازی و انتقال مفاهیم اقتصاد مقاومتی به مردم دانست و ادامه داد: این مهم تنها از طریق تولید محتوای مناسب و انتشار آن در رسانه‌ها محقق می‌شود، بر همین اساس یکی از برنامه‌های جنبی جنبش ملی اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در این زمینه تعریف شد.

به گفته او نتیجه بررسی‌ فعالیت روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی کشور در این‌باره، در اختتامیه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی اعلام شده و بر اساس آن از ۳ خبرنگار تقدیر شده و لوح سپاس کنگره به رسانه‌های متبوع‌شان اهدا می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره ملی اقتصاد مقاومتی، بررسی فعالیت رسانه‌ها انجام شده اما برای پیشگیری از تضییع حقوق افراد، رسانه‌‌ها و خبرنگاران می‌توانند با شیوه خوداظهاری، فعالیت خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را در قالب یک گزارش حداکثر ۱۰۰۰ کلمه‌ای، شامل ایده‌های نو در این حوزه، میزان پوشش اخبار، نحوه جلب مخاطب، گفتمان‌سازی و ... را تا روز سه شنبه هفته جاری به آدرس ایمیل media@e-moghavemati.ir ارسال کرده یا از طریق تماس با شماره تلفن همراه و تلگرام ۰۹۳۰۲۳۰۱۳۸۳ یا شماره تلفن ۲۶۴۲۴۷۰۷ در اختیار کمیته اطلاع رسانی کنگره قرار دهند.

کنگره ملی اقتصاد مقاومتی نوزدهم و بیستم اسفندماه جاری با همکاری و حمایت دانشگاه‌های علامه طباطبایی، الزهرا(س) و امام صادق(ع)، مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، اندیشکده میثاق و نهادها و مراکز دیگر فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =