پیش‌بینی وقایع فرن ۱۴ در قرن هفتم

اخیرا الواحی مربوط به قرن هفتم هجری در شوره‌زارهای دریاچه ارومیه کشف شده که مملو از پیشگویی‌های خارق‌العاده‌ای منطبق بر جزئیات وقایع قرن حاضر در کشورمان هستند. به گفته پرفسور علوی باستان‌شناس معروف کالج سلطنتی لندن همه این پیشگویی‌ها توسط چوپانی که حتی بلد نبوده نی بزند انجام شده‌اند. هم اکنون این فرد در محافل بین‌المللی به نوسترا داموس پارس معروف شده است. در ذیل به برخی از پیشگویی‌های شگرف این فرد اشاره می‌کنیم.

لوح اول:
«12 گوی بلورین بر دوش حاکم بور و ناکام شهر، خواهند نشست و او سوار بر تارک هشتمین اختر به هوا خواهد رفت. عزیمت بزرگ شکل خواهد گرفت و قبل از آن؛ رشته‌ها یکی پس از دیگری به سرعت از هم خواهند گسست و آن‌چه تمام ناشدنی است تمام خواهد گشت! در چشم برهم‌زدنی نقش‌هایی بر در و دیوار ها استوار خواهند شد و آن‌ها از آن‌چه شده و نشده حکایت خواهند کرد.»

تفسیر:
بدون شک منظور از حاکم شهر، همان شهردار خوشگل و بور تهران یعنی آقای قالیباف است که بارها دستش از رئیس جمهور شدن کوتاه و ناکام مانده، وی پس از 12 سال با عنوان هشتمین شهردار برتر جهان در حال خداحافظی از پست خود می‌باشد که با توجه به حرفه خلبانی‌اش،باقی عمر خود را در هوا خواهد بود. اما قبل از ترک محل خدمتش کلیه پروژه‌های نصفه و نیمه شهری را (آن‌چه تمام ناشدنی است) تند و تند و با بریدن ربان‌هایی افتتاح می‌کند تا مبادا شهردار بعدی پزشان را بدهد. هم‌چنین او عکس همه اقداماتش را بر در و دیوار شهر انداخته است و نقشه راه‌های مترو را بزرگ‌تر کرده است تا مبادا حافظه بلندمدت شهروندان، در مورد ثبت اقدامات تاریخی او کوتاهی کند.

لوح دوم:
دو خواهر پیر بلند قامت در حالی که 17 نامه بر دستشان است به ناگاه کمرشان خم خواهد شد.

تفسیر:
بی‌بروبرگرد این «آینده‌بینی» از عجایب عالم پیشگویی تاریخ جهان است. جالب آن که این پیشگویی در سال 725 انجام شده و در عین حال با ذکر جزئیات اشاره دارد بر فروریختن ساختمان قدیمی پلاسکو در سال 1395! آن‌چه تعجب کارشناسان را برانگیخته اشاره به عدد 17 است که دقیقا با تعداد تذکرات ایمن‌سازی شهرداری به هیات مدیره ساختمان پلاسکو مطابقت دارد. این‌که چرا در این پیشگویی به دو خواهر اشاره شده است(در حالی که ساختمان پلاسکو فقط یک دستگاه بوده) به این موضوع برمی‌گردد که با توجه به شواهد به‌دست آمده از تشریح حدقه چشم چوپان مشخص شده، چوپان لوچ بوده و او حتی آینده را هم به شکل دوبینی می‌دیده است!

سخن آخر
در الواح دیگر نیز به مسائل بسیاری زیادی از وقایع روز هم‌چون: سلفی گرفتن در خانه ملت، بادهای سوئیسی، تنبک‌زنی هنرمندان و ... اشاره شده است که در اینده به آنها خواهیم پرداخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =