کاظمی نماینده مردم پلدختر در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان گفت: انتظارات ما از استاندار این است که مشی اعتدالی دکتر روحانی را سرلوحه کار خویش قرار دهد و دلسوزانه قدم بر حوزه مدیریت نهاده که مشکل اساسی استان لرستان بیکاری است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کاظمی افزود: از طرف مجمع نمایندگان استان از رحمانی فضلی وزیر کشور که همواره لطف و توجه ویژه ای به استان داشته اند،تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه تشریح کرد: توجه به مبحث تولید و اشتغال و استفاده از همه ظرفیت های بکر استان برای فقر زدایی در استان ضروری ست زیرا استان ما دارای منایع سرشار آب،منابع معدنی و طبیعت زیبایی ست که می تواند از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود و تحقق این موارد می طلبد استاندار جدید نگاه ویژه ای به استان و بویژه مناطق محروم استان داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خطاب به رحمانی فضلی تاکید کرد: حمایت و حضور ویژه لرستان همواره در صحنه های انقلاب اسلامی و عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی مشهود است و هرگز لرستان تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی نبوده بلکه فرصتی نیز بوده که انتظار توجه بیشتری از این دولت داریم.

گفتنی ست: رفع موانع سرمایه گذاری در استان،پیگیری حق آبه استان لرستان، احیای واحدهای تولیدی غیر فعال و توجه به رونق صنعت در استان و... از دیگر مواردی بود که کاظمی تحت عنوان فقر زدایی و محرومیت زدایی در لرستان به آنها اشاره کرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =