تماس صبحگاهی ملکی با کاپیتان‌های استقلال/ مخالفت رحمتی، داغ تازه‌ای علیه منصوریان زنده کرد

شب تراژدیک استقلالی‌ها با افشاگری‌های بی‌سابقه خیلی سخت صبح شد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: افشاگری‌ها از اسرار محرمانه پیرامون تصمیمات جنجالی و متناقض روزهای گذشته اردوی استقلال باعث شد تا تمام پرده‌ها و حرمت‌ها درنوردیده شود تا دیگر نه وجاهتی برای مدیرعامل بماند، نه برای سرمربی و نه برای کاپیتان‌ها! در رقم خوردن این شرایط یکی از اعضای هیئت‌مدیره نقش اول شب تراژدیک را برعهده داشت که من‌باب این اقدام نیز نمی‌توان چندان از اکبر عباسی‌ملکی خرده گرفت چون او در پایان افشاگری‌های خود مدعی شد تنها برای روشن شدن اذهان طرفداران از واقعیت‌های پنهان باشگاه این حرف‌ها را بر زبان آورد.

همین که خورشید طلوع کرد تا تاریکی شب تلخ استقلالی‌ها جای خود را به سپیده‌دم بدهد، عضو جنجالی هیئت‌مدیره دست به کار شد تا این بار بدون اینکه بخواهد با مدیرعامل و سایر اعضا هماهنگ کند، با دو کاپیتان اخراج شده از استقلال تماسی صبحگاهی برقرار و پیرامون اتفاقات این چند روز مذاکراتی داشته باشد. اکبر عباسی‌ملکی که تا قبل از برنامه ۹۰ کمتر طرفدار استقلال با او آشنایی داشت، در فاصله چند ساعت به یکی از چهره‌های جنجالی و محبوب بین طرفداران در فضای مجازی تبدیل شد اما او بدون توجه به این اتفاق با زیر پا گذاشتن جایگاه خود در هیئت‌ مدیره این بار خود دست به کار شد بلکه راه بازگشت دو کاپیتان را هموار کند شاید با این اتفاق آرامش به اردوی استقلال در آستانه مصاف با ذوب‌آهن برگردد.

اولین تماس عباسی‌ملکی با مجتبی جباری برقرار شد، بازیکنی که جای او در بحث‌ها و جنجال‌های ۹۰ خالی بود. عضو هیئت‌مدیره باشگاه در این تماس به کاپیتان دوم استقلال همه دلایلی که باعث شد تا این بازیکن برای ادای توضیحات به باشگاه احضار شود را مو به مو توضیح داد که مورد توجه جباری قرار گرفت تا جایی که این بازیکن درخواست عباسی‌ملکی را قبول کرد و با هماهنگی خود منصوریان بدون اینکه در انتظار عذرخواهی باشگاه باشد، با لباس شخصی به تمرین رفت اما با استقلالی‌ها تمرین نکرد. جباری که زمزمه‌هایی در ارتباط با مصدومیت او نیز به گوش می‌رسید، با حضور در تمرینات به نحوی مقابل مدیرعامل باشگاه که علیه او گزارش داده بود، ایستاد تا قصه‌هایش با مدیریت باشگاه ادامه داشته باشد.

عباسی‌ملکی خوشحال از جلب رضایت جباری برای بازگشت، دقایقی بعد با مهدی رحمتی تماس گرفت اما این بار تیر او به سنگ خورد چون کاپیتان اول استقلال با تشکر از صراحت بیان عضو هیئت‌مدیره مدعی شد به خوبی از شرایط حاکم بر تیم و همین‌طور خودش مطلع شده تا بهتر برای آینده‌‌اش تصمیم‌گیری کند. رحمتی خطاب به ملکی گفت: «راستش را بخواهید باید در ابتدا از شما به خاطر بیان حقایق پنهان تشکر کنم اما اینکه بخواهم به تمرینات برگردم، با این وضعیت امکان‌پذیر نیست چون کاملاً به این واقعیت پی بردم که سرمربی تیم اعتقادی به من ندارد پس بهتر است دور باشم تا تکلیف خودم با تیم روشن شود». در این لحظه عباسی‌ملکی که انتظار چنین تشکری از رحمتی را نداشت، داغ دلش تازه شد و حرف‌های دیگری بر زبان آورد که در ۹۰ از گفتن آن‌ها طفره رفته بود.

پایان گفت‌وگوی عباسی‌ملکی با رحمتی به این جمله ختم شد: «الان به این نتیجه رسیدم که در نشست یک ماه قبل هیئت‌مدیره بعد از شکست برابر پدیده نباید پشت منصوریان می‌ایستادم. به نظرم بزرگترین اشتباهم در همین مدت کوتاه حضور در هیئت‌مدیره، حمایت از منصوریان بود و الان از این تصمیم پشیمانم». صحبتی که عضو هیئت مدیره باشگاه و جدید‌ترین چهره جنجالی استقلالی‌ها در سایر مصاحبه‌های خود نیز به آن اذعان داشت تا رفته‌رفته پیش‌بینی آینده نیمکت استقلال برای همگان آسان‌تر شود.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =