بازیکن اسبق پرسپولیسی‌ها می‌گوید: «تیم خوب بازی می‌کند و اگر اتفاقی نیفتد قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پیش بینی ای که رضا شاهرودی کرده بود درست از آب در آمد.سال قبل و زمانی که طارمی و رضاییان می خواستند به ترکیه بروند شاهرودی هشدار داده بود که مراقب باشند،چون ترک ها غیر قابل اعتماد هستند و هر کاری می کنند تا بازیکن های ایرانی در نهایت محکوم و جریمه شوند.شاهرودی که خودش سال های قبل در لیگ ترکیه بازی می کرد با جنگ و دعوا از آن کشور بیرون آمد و جالب اینجاست که نتوانست یک قران از قراردادی که بسته بود را بگیرد.به بهانه اتفاقی که برای طارمی و باشگاه پرسپولیس افتاد با این بازیکن اسبق پرسپولیسی ها تماس گرفتیم.او حرف هایی زد که خواندنش خالی از لطف نیست.

نظر شما درباره اتفاقات اخیر چیست.یادمان هست سال قبل پیش بینی کرده بودید که ترکیه ای ها قابل اعتماد نیستند.

اتفاق پیش آمده و کاری نمی شود کرد.حالا باید ببینیم که چه کسی با طارمی به ترکیه رفته بود و در جریان قرارداد این بازیکن قراردارد.

امروز طارمی اظهار نظری کرده بود که محرومیت 4 ماهه که از 2 سال خدمت سربازی بدتر نیست.به نظر شما او این حرف را از روی ناپختگی و ...

من این حرفش را نشنیدم.به نظرم بچه ها باید همه تلاش خودشان را بکنند.بدون شک مهدی هم دلش پیش بچه ها است و خودش هم ناراحت است.

فکر می کنید با این روحیه بتوانند الهلال را شکست بدهند؟

من به این بازی خوشبین هستم.می توانیم برنده باشیم به شرطی که تمرکز داشته باشیم و بی جهت کارت نگیریم.باید به حرف های برانکو گوش داد و توپ را در زمین خوب به گردش در آورد.

یعنی شما امیدوار به قهرمانی هستید؟

بله،چرا که نه.با بازی هایی که پرسپولیس کرده است هیچ چیز دور از دسترس نیست.ما در این بازی ها نشان دادیم که فوتبال متفاوتی را ارائه می دهیم و می توانیم برنده باشیم.

ادامه این محرومیت برای پرسپولیس خطرناک نیست؟خیلی ها می گویند حتی قهرمانی در لیگ برتر هم به خطر افتاده است.

من قول می دهم که این پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.نگران این چیزها نباشید.

نظر شما درباره استقلال چیست؟وضعیت آنها هم چندان مناسب نیست.

به نظرم دست علی منصور خیلی خالی بود.در بازی با ذوب آهن هم خوب بازی کردند اما نتوانستند نتیجه بگیرند.به نظرم نباید حرمت ها را بشکنیم.در کل جهان هم همین است.وقتی یک مربی نتیجه نمی گیرد کنارش می گذارند اما حرمتش حفظ می شود.منصوریان برای استقلال زحمات زیادی کشید و این طور رفتارها شایسته او نبود.

فکر می کنید چاره کار استقلالی ها استخدام یک مربی خارجی باشد؟

فکر می کنم جواب بدهد و مربی خارجی بتواند نتیجه بگیرد.مثل برانکو که در پرسپولیس خیلی خوب جواب داد.

سرمربی خارجی در این شرایط بی پولی خرج روی دست باشگاه نمی گذارد؟پرسپولیس هنوز که هنوز است دارد از این ماجرا زخم می خورد.

خارجی ها قراردادهایشان سفت و محکم است.استقلال اگر می خواهد مربی خارجی بیاورد باید همه جوانب را بسنجد.چون عدم پرداخت پول آنها محرومیتی را به محرومیت های آنها اضافه می کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =