ایسنا نوشت: استاندار ایلام با بیان اینکه با وجود کارهای انجام گرفته کشاورزی و صنعت استان هنوز ضعیف است، گفت: مدیران بانک‌های استان برای رشد منابع و تسهیلات تلاش کنند.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در ششمین جلسه‌ی کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم بیش از توان بانک‌ها برای آنها تعهد ایجاد و همین امر سبب شد نقدینگی زیادی دربازار مشاهده شود.

وی با تاکید بر اینکه مصمم هستیم با تلاش مدیران بانک‌های استان شاهد رشد منابع و تسهیلات باشیم، تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در استان اجرا شده ولی کشاورزی و صنعت استان هنوز ضعیف است .

سلیمانی‌دشتکی گفت: برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد باید در مسیرهای رفت و برگشت زائران بازارچه فصلی برای عرضه‌ی محصولات محلی دایر شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پیگیر ی و تبدیل منطقه اقتصادی به منطقه ویژه از اولویت‌های اقتصادی استان است و مزیت های چندگانه استان مانند مرز ، آب ، معادن و اراضی کشاورزی با پیگیری‌های ویژه و جدی می‌توانند بستر ساز رشد و توسعه اقتصادی استان باشند.

«علی اشرف یوسفی» مدیر شعب بانک ملی استان ایلام و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز به طور مشروح وضعیت منابع، مصارف و تسهیلات اعطایی و فعالیت ویژه‌ی بانک‌ها در اربعین حسینی(ع) را تشریح کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =