ایسنا نوشت: فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: زائرانی که قصد تردد از مرز برای حضور در حماسه اربعین حسینی را دارند باید با ارائه گذرنامه و ویزای معتبر به مرز بین‌المللی شلمچه مراجعه کنند.

سرهنگ علی‌اکبر سقایی با اشاره به جلوگیری از تردد زوار فاقد روادید و گذرنامه، عنوان کرد: افرادی که فاقد روادید و گذرنامه هستند برای خروج از کشور به این مرز مراجعه نکنند زیرا از عبور آنها توسط یگان.های ناجا مستقر در مرز شلمچه جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به انتشار شایعه لغو روادید در فضای مجازی، افزود: با توجه به انتشار خبری مبنی بر تردد بدون ویزا از مرز شلمچه که در برخی از گروه‌ها و شبکه‌های مجازی پخش شده است‌، اعلام می‌کنیم که این خبر مورد تایید نیست و زائرانی که قصد تردد از این مرز برای حضور در حماسه اربعین حسینی را دارند باید با ارائه گذرنامه و ویزای معتبر به مرز بین‌المللی شلمچه مراجعه کنند.

سقایی با بیان اینکه از تردد زائرین فاقد گذرنامه و روادید در مرزهای بین‌المللی ممانعت می‌شود، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز شلمچه از عبور زائرین فاقد روادید و گذرنامه ممانعت می‌کنند و تنها زائرانی می‌توانند از این مرز عبور کنند که دارای ویزا و گذرنامه معتبر باشند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: هموطنان گرامی برای دریافت اخبار اربعین حسینی تنها از طریق مراجع معتبر و رسمی مانند صدا وسیما و خبرگزاری‌ها اقدام کنند و به این موضوع توجه ویژه داشته باشند که بدون داشتن روادید و گذرنامه امکان عبور از مرز شلمچه وجود ندارد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی در این مرز وجود نداشته است و با وجود نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در مرز شلمچه تردد زوار با سهولت انجام می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =