نشست مشترک هیات قطری با مسوولان جزیره کیش با محوریت موضوع گردشگری و‌ سرمایه‌گذاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نشست مسئولان جزیره کیش و برخی مسئولان گردشگری قطر که با حضور معاون گردشگری منطقه آزاد کیش، معاون سرمایه‌گذاری این سازمان و مدیرعامل هواپیمایی کیش‌ایر و رئیس هیات مدیره شرکت پتروسازه کاویان درباره دایر شدن پرواز دوحه-کیش و بالعکس و همچنین امکان ارائه خدمات و تجهیزات از سوی قطر ایر ویز به پروازهای ایرانی، بحث و‌ تبادل‌نظر شد.

بعد از مشکلات پیش‌آمده میان قطر و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس، به دنبال آن هستیم تا گردشگران قطری آخر هفته خود را در کیش سپری کنند.

هیات قطری برای بررسی امکانات زیرساختی فرودگاه کیش و ایجاد شرایط موردنیاز برای انجام پروازهای قطر ایر ویز به کیش، ساخت هتل در جزیره و بوجود آوردن زیرساختهایی برای فرودگاه و بندر کیش که از اولویتهای سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش هستند، به این جزیره سفر خواهند کرد.

به گفته امیر عرب، رئیس هیات مدیره شرکت پتروسازه کاویان، شیخ نواف آل‌ثانی، رئیس سرمایه‌گذاری و توریستی و همچنین رئیس جامعه هتلداران این کشور نیز بعد از دعوت رسمی به کیش سفر خواهد کرد و‌ شرایط حوزه سرمایه‌گذاری و هتلداری در این جزیره را بررسی خواهد کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    10 0
    کیش چه جذابیتی برای قطری ها دارد محیط و آب وهوایش مشابه قطر است اگر در داخل ایران که شرایط متفاوتی دارد سرمایه گذاری می کردند بیشتر معقول به نظر می آمد