۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

برند ام‌وی‌ام یکی از برندهای خودرویی کشورمان است که با سرمایه‌گذاری چینی‌ها در ایران تأسیس شده و به کار خود ادامه می‌دهد.

این روزهای به دلیل ارائه محصولات متنوع و به نسبت خوش قیمت، خرید ام وی ام در میان بازار خودروی ایران رواج پیدا کرده است و افرادی زیادی دوست دارند در مورد این برند خودرویی اطلاعات داشته باشند.

فروش ام وی ام
هم در کشورمان کم کم رایج شده و دیگر خریداران نگران فروش خودروی دست دوم و کارکرده خود نیستند. رایج شدن فروش خودروهای دست دوم ام وی ام را می‌توان مدیون تغییر کیفیت و تنوع در ارائه محصولات دانست.

سرمایه گذار

شرکت خودروسازی چری برای حضور در بازار ایران اقدام به تأسیس شرکت خودروسازی مدیران خودرو کرد و برند ام وی ام را برای محصولات خود در کشورمان برگزید. مدیران خودرو که تا دو سال قبل تنها برند ام وی ام را برای محصولاتش انتخاب و آنها را در ایران مونتاژ می‌کرد، از دوسال پیش با تصمیم مدیران ارشد چری اقدام به وارادات و تولید برخی از محصولات لوکس این شرکت با همان برند چری کرد. بدین ترتیب برند چری هم‌زمان با برند ام وی ام در بازار ایران حضور یافته و خودروهای هر دو برند را در خیابان‌های کشور مشاهده می‌کنیم.

مدل‌های تولیدی

هرچند شرکت ام وی ام یا همان مدیران خودرو در حال حاضر ۹ محصول به بازار ایران عرضه می‌کند، اما تنها ۵ محصول با برند ام وی ام هستند و ۴ محصول با نام‌ برند چری به بازار ارائه می‌شوند تا ماهیت چینی خود را به صورت کامل حفظ کرده باشند.

پنج محصول تولیدی با نام برند ام وی ام عبارتند از:
- ام وی ام ۱۱۰ اس (MVM 110s)
- ام وی ام ۳۱۵ اس (MVM 315s)
- ام وی ام ۵۵۰ (MVM 550)
- ام وی ام ایکس۲۲ (MVM X22)
- ام وی ام ایکس۳۳ اس (MVM X33s)
و چهار محصول عرضه شده با برند چری عبارتند از:
- چری آریزو ۵ (Chery Arrizo5)
- چری آریزو ۵ تی ای (Chery Arrizo5 TE)
- چری تیگو ۵ اف ال(Chery Tiggo5 FL)
- چری تیگو ۷ (Chery Tiggo7)

مشخصات جزئی و قیمت محصولات برند ام وی ام:

اموی ام ۱۱۰ اس

این خودروی هاچ‌بک ام وی ام که از ظاهری با جثه کوچک بهره می‌برد موتوری با ظرفیت ۹۹۸ سی‌سی و ۴ سیلندر برخوردار است.
 پیشرانه ام وی ام ۱۱۰ اس حداکثر قدرت خروجی ۶۸ اسب بخار را فراهم می‌کند و برای انتقال قدرت از جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده می‌کند. با این خودرو می‌توانید تا سرعت حداکثر ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برانید. این خودرو در دو نسخه با قیمت کارخانه‌ای ۳۲ میلیون تومان و ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ام وی ام ۳۱۵ اس

خودروی هاچ‌بک ۳۱۵ اس نسل جدید و اسپورت شده ۳۱۵ های قدیمی این شرکت است که برخلاف نسل قبل خود با استقبال خوبی روبرو شده است. ۳۱۵ اس از موتوری با ظرفیت ۱۴۹۷ سی‌سی دارای ۴ سیلندر و حداکثر قدرت خروجی ۱۰۷ اسب بخار بهره می‌برد. جعبه دنده این خودرو ۵ سرعته دستی است و با آن تا حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌توانید برانید. این خودرو نیز در دو نسخه با قیمت‌های کارخانه‌ای ۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار ۴۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ام وی ام ۵۵۰

۵۵۰ یک خودروی سدان یا همان سواری شهری است که از موتوری با ظرفیت ۱۹۷۱ سی‌سی بهره می‌برد. پیشرانه این خودرو ۴ سیلندر بوده و حداکثر توان خروجی ۱۳۲ اسب بخار دارد. با این خودروی که دارای جعبه دنده ۵ سرعته است می‌تواند تا حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. این خودرو نیز در دو تیپ با قیمت‌ کارخانه‌ای ۵۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ام وی ام ایکس۲۲

ایکس ۲۲ کراس اوری با موتور ۱۴۹۷ سی‌سی است که ۴ سیلندر و حداکثر قدرست خروجی ۱۰۵ اسب بخار دارد. حداکثر سرعت این کراس اور ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته و ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برای جعبه دنده ۵ سرعته دستی است. این خودروی ۴ قیمت کارخانه‌ای دارد که حداقل آن ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر آن ۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

ام وی ام ایکس۳۳ اس

ایکس ۳۳ اس نسل جدید ایکس ۳۳ است. این کراس اور که سال‌هاست در کشورمان خریدار دارد از موتور ۱۹۷۱ سی‌سی با حداکثر قدرت خروجی ۱۳۶ اسب بخار بهره می‌برد. این پیشرانه ۴ سیلند دارد. جعبه دنده ایکس ۳۳ اس اتوماتیک ۷ سرعته CVT و حداکثر سرعتش ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است. قیمت کارخانه‌ای دو نسخه این خودرو ۷۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان و ۷۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است.

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =