معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ١٧ ، نیم بهاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با بیان این مطلب، افزود: این تصمیم بر اساس نظر شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است و بر این اساس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، بلیت سینماها تا ساعت ١٧ نیم بهاست و بعد از این ساعت، بهای بلیت طبق روال قبل و بصورت کامل دریافت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح سینما سلام در برخی از شهرستان های فاقد سینمای استان اشاره کرد و گفت: طرح یادشده در زمان حاضر در شهرستان صومعه سرا در حال اجراست و به مرور بر تعداد این شهرستان ها افزوده خواهد شد. ابراهیمیان بیان کرد: در زمان حاضر طرح سینما سلام در مجتمع فرهنگی صومعه سرا و گوراب زرمیخ شفت در حال اجراست و بر این اساس فیلم های روز، در نوبت های مشخص اکران می شود.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به این که گیلان دارای ١٠ سینما با ١١ سالن سینما و در مجموع پنج هزار و ٣٦٨ صندلی است، یادآور شد: سینماهای گیلان در هفت شهرستان استان واقع شده و عبارتند از ٢٢ بهمن، سپیدرود (دارای دو سالن) و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال.

بنا بر این گزارش؛ در حال حاضر فیلم های سینمایی «نهنگ عنبر ٢» در سینما ٢٢ بهمن و سالن شماره یک سینما سپیدرود، «برادرم خسرو» در سالن شماره دو سینما سپیدرود و «خوب، بد، جلف» در سینما میرزاکوچک رشت اکران می شوند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =