رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان مسلح در جایگاه سوخت با اقدام پیشدستانه کارآگاهان آگاهی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ فرهاد فلاح كريمي در تشريح اين خبر گفت: كارآگاهان آگاهي در پي گزارشات مردمي در دهه دوم آبان ماه سال جاري از قصد سرقت فردي سابقه دار از يکي از اماکن خصوصي مطلع شده و با توجه به حساسيت، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اينكه با تحقيقات نامحسوس، كارآگاهان از صحت موضوع و قصد سرقت سارق سابقه دار و همدستش ازجايگاه سوخت در منطقه سراوان رشت اطمينان حاصل كردند، افزود: كارآگاهان با حضور در محل، در ساعت 02:30 دقيقه بامداد سارق سابقه دار و همدتش را در عملياتي غافگيرانه و پيشدستانه در حين ارتكاب سرقت از پمپ بنزين با سر و صورتي پوشيده دستگير كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه سارقان با يك قبضه سلاح كلت كمري قصد داشتند از جايگاه سوخت سرقت كنند، بيان داشت: كارآگاهان ضمن توقيف يك دستگاه موتورسيكلت اركان مخدوش، از سارقان يک قبضه سلاح کلت کمري جنگي به همراه پنج فشنگ جنگي و يک کوله پشتي حاوي بست هاي پلاستيکي، چسب پهن ،يک قبضه سرنيزه ژ-3 و يک قبضه چاقوي ضامن دار کشف و ضبط شد.
سرهنگ فلاح كريمي با اعلام اينكه يكي از سارقان سابقه دار و سابقه ارتکاب سرقت مسلحانه از بازار زرگران رشت در سال 1391را در پرونده خود دارد، اظهارداشت: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =