تصاویر لو رفته  از داخل مرسدس جی کلاس ۲۰۱۹

اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از کابین نسل جدید مرسدس G کلاس 2019 منتشر شده و می‌توانیم طراحی آن را پیش از معرفی رسمی مشاهده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،داشبورد جدید این خودرو کار خوبی در یکپارچه کردن صفحه‌نمایش عریض مرسدس انجام داده و شخصیت کابین خیلی تغییر نکرده است. کابین G کلاس جدید سعی نمی‌کند ریشه‌های کاربردی خود را پنهان کند و این موضوع را می‌توان در دستگیره تعبیه شده جلوی سرنشین مشاهده نمود.

تولید نسل جدید یک خودروی نمادین کار آسانی نیست اما به نظر می‌رسد مرسدس می‌داند بدون اضافه‌کاری و البته خراب‌کاری G کلاس جدید را به جهانیان معرفی کند.

G کلاس 2019 با سوئیچ‌ها و دکمه‌های مدرنی عرضه خواهد شد که در دیگر محصولات مرسدس نیز دیده شده و از دیگر شاخصه‌ها نیز می‌توان به ورودی‌های هوای کروی اشاره کرد. سه سوئیچ تعبیه شده برای قفل دیفرانسیل‌ها بین دو ورودی هوای مرکزی باقی مانده و غربیلک فرمان جدید سه پره نیز همان نمونه مشاهده شده در جدیدترین نمونه S کلاس است.

انتظار می‌رود جدیدترین نسل این شاسی‌بلند معروف نسبت به مدل کنونی تغییر زیادی نداشته باشد اما به‌روزرسانی‌های زیر پوست آن قابل‌توجه‌تر خواهد بود. نه تنها شاسی این خودرو پهن‌تر بوده بلکه سیستم تعلیق مستقل جدیدی برای مانورهای بهتر در جاده تعبیه شده و دامپرهای تطبیق‌پذیر نیز موجود هستند.

معماری جدید الکتریکی نیز به این معنی است که G کلاس با طیف وسیعی از سیستم‌های کمک راننده نوین عرضه خواهد شد که نه تنها ایمنی و راحتی را ارتقا داده بلکه در زمان توقف نیز پایداری و استواری را افزایش می‌دهد.

جدیدترین خبر منتشر شده نشان می‌دهد که نسل جدید مرسدس G کلاس 2019 ژانویه سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی خواهد شد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =