فرماندار املش در نشست با جمعی از جوانان حامی دولت اظهار داشت: الحمدالله با تعامل و همراهی مسولین و تلاش همگانی به خصوص فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و با مشارکت حداکثری مردم انتخابات ۲۹ اردیبهشت در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مقام عالی دولت در شهرستان املش با اشاره به ضرورت اتخاذ عقلانیت در علم سیاست، اظهار کرد: عقلانیت یعنی انجام امورات بر اساس کار کارشناسی و آینده نگری و پرهیز از انجام کارهای احساسی و هیجانی و اینکه تمام امور بر اساس رانت خواری و بر مبنای احساسات نباشد.

محمودی با بیان اینکه در شرایط کنونی انتظارات و سطح توقعات از دولت روحانی بسیار بالاست، گفت: انتظارات باید متناسب با شرایط کشور و منطقه بوده و در شرایط کنونی تعامل و همفکری می تواند راهشگای حل مسایل کشور باشد.
فرماندار املش افزود: نوع نگاه و نگرش به مسایل باید اصلاح شود و با تغییر ذهنیت و صبر و حوصله داشتن در امورات می تواند مسیرها را به سمت توسعه همه جانبه هدایت کند.
محمودی با تاکید بر خودداری از هرگونه کارهای احساسی و هیجانی، داشتن سعه صدر در امور و پرهیز از تکرار اقدامات شتاب زده را به فعالان سیاسی توصیه کرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید با نگاه مدیریتی به مسایل و پیشبرد تمامی امور با عقلانیت و تغییر در تفکرات افراد در کنار استفاده از تفکرات نخبگان در حل مسایل و مشکلات حرکت کنیم.
فرماندار املش تصریح کرد: همانطوری که در انتخابات اخیر مردم و حامیان دولت تدبیر و امید با فعالیت های سیاسی در موفقیت مجدد دکتر روحانی نقش آفرینی کردند، پس از انتخابات نیز باید در بسترهای اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کمک حال دولتمردان باشند.
محمودی در پایان با اشاره به پیامدهای سیال بودن فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، خطاب به حاضرین در نشست توصیه کرد با الهام از بزرگان و شخصیت های سیاسی حامی دولت، در مسیر اعتدال حرکت کرده و ثبات فکری مشخصی داشته باشند.
در این نشست صمیمی تعدادی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی و اعضای ستادهای مردمی دکتر روحانی نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان از جمله بیکاری، توجه به بخش های مختلف اقتصادی و کشاورزی و گردشگری شهرستان و همچنین استفاده از جوانان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در جذب نیرو در ادارات مطرح کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =