ایرنا نوشت: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان آخرین گزارش از جزییات سانحه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی کرج در سوسنگرد را تشریح کرد.

محمد تقی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان استان البرز در این سانحه رانندگی گفت: تمامی امکانات پزشکی در اهواز برای مداوای مجروحان بسیج شده است.

وی در حاشیه بازدید از مجروحان سانحه رانندگی در سوسنگرد اظهار کرد:اتوبوس راهیان نور دانش آموزی از استان البرز راهی خوزستان بوده که عصر امروز در جاده سوسنگرد دچار سانحه رانندگی شد و در این تصادف متاسفانه سه نفر از دانش‌آموزان و یک نفر از همراهان جان خود را از دست دادند.

تقی زاده افزود: خوشبختانه در این حادثه به غیر از چهار نفری که جان خود را از دست دادند ، خطری سایر دانش آموزان را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد:بلافاصله پس از این حادثه در اولین فرصت دانش آموزان مجروح به بیمارستان های گلستان، امام خمینی و شهید بقایی اهواز منتقل شدند و تمامی خدمات و امکانات پزشکی بسیج شده و در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان

 گفت:در این حادثه 39 نفر از دانش آموزان دختر در قالب راهیان نور در اتوبوس بودند که برخی از آن ها دچار جراحت سطحی شده و تعدادی از این دانش‌آموزان در حال طی معاینات پزشکی در بیمارستان گلستان هستند.

وی گفت: اکنون مشکلی دانش آموزان مصدوم را تهدید نمی کند و با توجه به گزارش پزشکان سایر مصدومان این حادثه شرایط خوبی دارند.

پیشتر منبع خبری از کشته شدن چهار نفر از سرنشینان این اتوبوس و زخمی شدن تعدادی دیگر خبر داده و حال هفت تن از مجروحان را وخیم اعلام کرده بودند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =