وزیر ورزش و جوانان: اعتبار بخش جوانان از ۶۰ میلیارد ریال به ۴۰۰۰ میلیارد رسید

وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبار بخش جوانان از 60 میلیارد ریال در سال 92 به چهار هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم رسید که این امر گویای توجه ویژه دولت به امور جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ مسعود سلطاني فر که در شورای اداری استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: برخي مواقع نقدهايي درباره بي توجهي دولت به حوزه جوانان انجام مي گيرد که اين انتقادها با توجه به واقعيت ها و آمارهاي مستند قابل پذيرش نيست.

وي گفت: سال 92 حدود 29 هزار ميليارد ريال تسهيلات ازدواج پرداخت شده بود که اين رقم با 3.5 برابر افزايش در سال گذشته به 98 هزار ميليارد ريال رسيد.

وزير ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تعداد سازمان هاي مردم نهاد فعال در کشور از 100 سمن در سال 92 به بيش از 2 هزار سمن رسيده است.

سلطاني فر يادآور شد: همچنين خانه جوان فعالي در سال 92 وجود نداشت در حالي که اکنون 45 خانه جوان فعال در کشور وجود دارد.

وی افزود: دولت تدبير و اميد معتقد است که سرمايه گذاري در بخش ورزش روشي براي ايجاد سلامت در جامعه و شتاب دادن به توسعه کشور است و اين نوع سرمايه گذاري از نظر فرهنگي و اقتصادي داراي توجيه بالايي است.

وزیر ورزش گفت: امروز در تمامي کشورها از ورزش به عنوان بهترين و ارزان ترين ابزار براي ايجاد شادي و نشاط جامعه، پرکردن اوقات فراغت مردم و جلب رضايت شهروندان ياد مي شود.

سلطاني فر توضيح داد: هزينه کامل حضور يک تيم در اردوهاي ورزشي بسيار ناچيز و کمتر از ديگر ابزارها و روش هايي است که براي ايجاد شادي و نشاط در جامعه استفاده مي شود.

وي ادامه داد: ظرفيت هاي همدان در زمينه ورزش امکان خوبي را براي اجرايي کردن سياست هاي اين وزارتخانه مبني بر هدايت برگزاري رقابت هاي بين المللي از مرکز به ديگر مناطق کشور فراهم کرده است.

وزير ورزش و جوانان در خصوص سخنان اخير ترامپ نیز گفت: اين نخسيتن بار است که با گذشت 39 سال از حيات نظام جمهوري اسلامي، پس از حرکت آمريکا عليه ايران، همه جهان در مقابل اين کشور ايستادند که اين دستاورد برجام است.

سلطاني فر يادآور شد: در گذشته اروپا و برخي کشورهاي آسيايي با سياست هاي آمريکا همراهي مي کردند ولي در جريان اخير به جز چند کشور عربي کوچک که با تلسکوپ بر روي نقشه قابل مشاهده هستند و به صورت قبيله اي اداره مي شوند تمامي کشورهاي جهان، مستحکم ايستادند و از مواضع به حق و قانوني ايران دفاع کردند.

وي تاکيد کرد: به کار بردن عبارت جعلي خليج عربي توسط ترامپ موجب شد تمامي ايراني های ساکن در سراسر جهان معترض رئيس جمهوري آمريکا شوند.
سلطاني فر ادامه داد: اين واقعه سبب وحدت، يکپارچگي و همدلي بين همه جناح هاي سياسي شد و تمامي جناح ها همانند دوران هشت سال جنگ تحميلي عليه تهاجم خارجي ايستادند که اين دستاوردها به مستحکم شدن پايه هاي نظام کمک مي کند.

وزير ورزش و جوانان به منظور شرکت در شوراي اداري استان همدان و حضور در نشست ماهانه روساي فدراسيون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.

در اين سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روساي فدراسيون هاي ورزشي نيز حضور دارند.

بازديد از مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي مريانج و بهره برداري سرسراي چند منظوره روستاي سنگستان از ديگر برنامه هاي سفر يک روزه سلطاني فر به همدان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =