۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

امر به معروف باید یک حرکت اندیشمندانه و زیبا باشد و پیشکسوتان با انجام آن به خوبی می توانند مردم را تشویق کنند.

 به گزارش خبرآنلاین،دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: ما در سالی هستیم که در جهت قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر قدم بر می داریم.
وی افزود : بیش از ده سال بود که پیگیر این قانون بودیم که مبنی آن اصل هشتم قانون اساسی است.
این مسئول با اشاره به این قانون گفت که ما اخیرا بر اساس این قانون عمل می کنیم و این قانون مجموعه ای فرهنگی و علمی است.
ما طرحی را به نام طلایه داران داریم که آموزش می بینند و وظیفه آنها ترویج این فرهنگ است البته به عنوان مربی در سطح جامعه اند.
وی در خصوص اساس امر به معروف و نهی از منکر گفت : این حقی است که قانون به افراد جامعه می دهد،همه ی فعالیت های ستاد توسط مجموعه های دولتی و خصوصی انجام می‌شود؛ ما بسیار امیدواریم تا مردم هم تاثیر بپذیرند و به عنوان آمران امر به معروف و نهی از منکر در مراحل بعدی همکاری کنند.

این مسئول از گستردگی حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ما در موضوعات محیط زیست ، فردی ، اخلاقی ، اقتصادی ، اجتماعی ، درمانی ، روابط شهروندی ، حفظ اموال عمومی و ... از امر به معروف و نهی از منکر بهره ببریم و شرایطی را به وجود آوریم که حرکت به سمت جلو و سازندگی را سرعت ببخشیم و همچنین الگویی از این فرهنگ دینی به جهانیان معرفی کنیم.
وی افزود:اتاق های فکر را در ۳۰ گروه تشکیل دادیم که شامل مجریان ، پیشکسوتان ، اندیشمندان از حوزه و دانشگاه ؛ این سه گروه تولید فکر و برنامه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =