آموزش و پرورش برای ایمنی مدارس دارای بخاری نفتی فکری اساسی کند

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش خواست برای افزایش ایمنی گرمایش در مدارس مناطق سردسیری فکری اساسی کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مجید کیان‌پور  با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با درخواست از مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش برای افزایش ایمنی مدارس گفت: استفاده از بخاری نفتی در برخی از مدارس به ویژه در نقاط سردسیری مسئله‌ای ا‌ست که در چند سال اخیر حوادث تلخی را رقم زده است و ضرورت ایجاب می‌کند تا قبل از شروع فصل سرما فکری اساسی برای گرمایش چنین مدارسی صورت گیرد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی وضعیت ساختمانی برخی مدارس را نیز نامناسب دانست و افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته اخبار و گزارشات متعددی در رابطه با این مسئله از طریق انواع رسانه‌ها به گوش رسیده است که خود نشان از ضرورت رسیدگی ویژه به این موضوع دارد.
نائب رییس کمیسیون عمران مجلس احساس آرامش و امنیت در فضاهای آموزشی را یکی از عوامل موثر در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و بیان داشت: باید به دنبال شرایطی باشیم تا دانش‌آموزان در محیط مدرسه احساس آرامش کنند و با خاطری آسوده در پی تحصیل علم و دانش باشند

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =