مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: پیروزی امروز وامدار رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری مرجعیت اعلی شیعه در عراق و حمایت معنوی مراجع معظم تقلید و جانفشانی جوانان مؤمن از کشورهای عراق و سوریه و لبنان و حضور مستشاری سپاه قدس به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی و مدافعان حرم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، پیام تبریک آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت پیروزی میدانی ‌ـ‌ نظامی جبهه مقاومت بر خلافت دروغین داعش به این شرح است:

إِنَّا فَتَحْنا لَكَ فَتْحاً مُبِيناً
إِن تَنصُرُواْاللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ‏
پیروزی میدانی ‌ـ‌ نظامی جبهه مقاومت بر خلافت دروغین داعش، گامی بزرگ برای تثبیت حق در منطقه غرب آسیا و شکست مفتضحانه جبهه غربی‌ ـ‌‌ عبری ‌ـ عربی به سردمداری امپریالیسم‌ـ‌صهیونیسم است.
پیروزی امروز وامدار رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از یک سو و حضور عالمانه مرجعیت اعلی شیعه در عراق و حمایت معنوی مراجع معظم تقلید و جانفشانی جوانان مؤمن از کشورهای عراق و سوریه و لبنان از سوی دیگر است. و حضور مستشاری سپاه قدس به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از فاطمیون و زینبیون را باید پر اهمیت دانست؛ زیرا این مردان سربدار با حضور در میادین نبرد، گروه‌های تروریستی‌ـ تکفیری خطرناک را از عتبات مقدسه و حرم زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) دور ساخته و اجازه ندادند تا حرمت اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و وحدت امت اسلامی هتک شود.
بی‌گمان باید هوشیار باشیم که شکست داعش و بسته شدن پرونده خلافت خود خوانده آنان به معنی نابودی تفکر تکفیری نیست؛ زیرا ریشه این تفکر وجود دارد و اندیشه‌های ساخته و پرداخته انگلیسی و آمریکایی با تمام قدرت فکری و مادی با دلارهای نفتی دولت‌های وابسته به استکبار هم چنان فعالانه بر طبل تکفیر و تفرقه می‌کوبد تا استکبار به مطامع اهریمنی خود برسد و اسرائیل در حاشیه امن قرار گیرد.
حوزه‌های علمیه هم چون گذشته باید با همکاری عالمان و نخبگان جهان اسلام به تبیین و احیای اندیشه تمدن اسلامی و ارائه معارف ناب توحیدی و الهی و روشنگری و نقد اندیشه‌های تکفیری بپردازند و از فریب جوانان مسلمان به دست جریان‌های انحرافی و فتنه‌گر وهابی و تکفیری جلوگیری به عمل آورند.
افزایش هم اندیشی و نشست‌های تخصصی با عالمان جهان اسلام و ارائه طرح‌های وحدت بخش و نظریه‌های نجات بخش و بهره‌گیری از همه ابزار‌های رسانه‌ای می تواند از قدرت گیری دوباره جریان‌های انحرافی تکفیری جلوگیری کند؛ چرا که دشمنان اسلام و مسلمانان از جریان استکبار جهانی هرگز دست از توطئه و فتنه انگیزی بر‌نمی‌دارد. بنابراین هوشیاری و همکاری‌های علمی و روشنگری‌های مختلف می‌تواند از تکرار این امر جلوگیری به عمل آورد.
در پایان این جانب این پیروزی بزرگ را به صاحب الامر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید نجف و قم و جبهه مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال و منان استقامت و پایداری را برای ملت ایران و سوریه و عراق و لبنان و سایر بلاد اسلامی مسالت می نمایم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =