در دوم آذر، اخبار مربوط به حوزه شهری به خصوص دعوت به مناظره قالیباف از سوی نجفی بازدید زیادی داشت.

در بین اخبار سیاسی گزارشی درباره سردار سلیمانی؛ جوان ٢٣ساله‌ای که «ژنرال بی‌سایه» خاورمیانه شد، پربازدیدتر از بقیه مطالب بود. همچنین نقل قولی از همسر کروبی پربازدید بود که گفت: خانه از حضور ماموران خالی شده؛ می‌گویند فرجی در حصر می‌شود. در این سرویس توصیف فرمانده نیروی زمینی ارتش از سردار سلیمانی هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین مطلب اقتصادی مخاطبان می خواستند بدانند برای خرید سورنتو چقدر باید هزینه کرد؟ همچنین همه احتمالات قیمت ارز بررسی و پربازدید شد. در خبر پربازدید دیگری عنوان شد قیمت نان بربری و سنگک با کنجد رند می شود.

یادداشت خواندنی رمان نویس مشهور ایران در باره زلزله در سرویس فرهنگی پربازدید بود. پس از آن، همکاری دوباره زوج بازیگر در «جشن دلتنگی» بازدید زیادی در پی داشت و در نهایت، درگذشت خواننده سرشناس روس مشهور به «الویس اپرا» بازدید زیادی را رقم زد.

در پربازدیدترین مطلب اجتماعی مخاطبان خواستند بدانند مبتلایان به کبد چرب چه خوراکی‌هایی مصرف کنند؟ همچنین خبر اعلام ممنوعیت عکسبرداری برای کارت ملی در دفاتر پست و پیشخوان دولت بازدید زیادی داشت. خبر داغ دیگر اینکه نجفی، قالیباف را به مناظره طلبید و موضوع را بحث روی خط ۷ مترو تعیین کرد.

در سرویس بین الملل شروط حریری برای پس گرفتن استعفایش بازدید زیادی داشت. پس از آن، مخاطبان علاقمند بودند بفهمند چرا ستاره اقبال داماد ترامپ رو به‌ افول است؟ توئیت تازه ظریف از نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی هم در این سرویس پربازدید بود.

در سرویس طنز انتشار پشت پرده افشاگری‌های اخیر احمدی‌نژاد همه را مبهوت معجزه هزاره سوم کرد.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =