تصمیم مهم علی دایی درباره داوری/ پشتک عباس‌‌زاده بد بود اما پشتک جپاروف خوب بود؟

سایپا با تک‌گل محمد عباس‌زاده استقلال را شکست داد و ۱۰ امتیازی شد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: علی دایی در پایان بازی گفت: به نظرم بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد و ما به جز هفت، هشت دقیقه در نیمه اول یعنی از دقیقه ۲۹ تا ۳۷ حاکم بر بازی بودیم. خیلی خوب و باتاکتیک بازی کردیم. نیمه دوم کلاً اجازه بازی‌سازی به جباری و هافبک‌های دفاعی استقلال را ندادیم. استقلال نتوانست در نیمه دوم مثل نیمه نخست بازی‌سازی کند. ما در نیمه دوم دو تا تک‌به‌تک هم داشتیم. خوشحالم که به‌موقع گل زدیم. ما شایسته برد بودیم.

او در خصوص هواداران استقلال و حضور خوب‌شان در این دیدار با اینکه سایپا میزبان بازی بود، افزود: تمام مردم ما یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی. فقط در شهرستان‌ها برخی تیم‌ها تماشاگر خودشان را دارند. باز هم دست این اندک تماشاگران ما هم درد نکند. این طبیعت فوتبال ماست. استقلال و پرسپولیس با این سرمایه چهار، پنج پله از ما بالاتر هستند. ما باید هم فوتبال خودمان را انجام دهیم و هم حریف را کنترل کنیم.

یکی از حواشی اصلی بازی شادی گل عباس‌‌زاده بود که با انتقاد و حتی فحاشی هواداران استقلال همراه شد. دایی در این خصوص گفت: جپاروف هم هفته قبل به تراکتورسازی گل زد و پنج، شش پشتک زد. عباس‌زاده در پرسپولیس هم این کار را می‌کرد و این نشان‌دهنده میزان آمادگی بدن اوست. چطور پشتک جپاروف خوب است ولی عباس‌‌زاده پشتک می‌زند، بد است؟!

علی دایی اما در نهایت خبر از یک تصمیم مهم داد و گفت: امسال تصمیم گرفتم درباره داوری صحبت نکنم. برنامه‌هایی هستند که داوری را می‌سنجند و شما ببینید چند اشتباه تأثیرگذار علیه ما گرفته شد ولی همان‌طور که گفتم، سعی می‌کنم امسال علیه داوری صحبت نکنم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =