«یلدایی» متفاوت برای کودکان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب

ایسنا نوشت: مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) کرمانشاه از برگزاری جشن "شب یلدا" ویژه کودکان مناطق زلزله زده در مجموعه ورزشی "کوثر" سرپل ذهاب خبر داد.

جعفر دانش پرور با بیان اینکه هرساله در شب یلدا مراسم جشنی برای خانواده های تحت پوشش جمعیت امام علی(ع) برگزار می شود، گفت: با توجه به زلزله اخیر استان، امسال قصد داریم جهت تقویت روحیه کودکان مناطق زلزله زده تمام تمرکز را برای برگزاری جشن شب یلدا در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بگذاریم.

وی افزود: این جشن باشکوه در سالن "کوثر" مجموعه ورزشی شهر سرپل ذهاب به صرف شام برگزار می‌شود.

دانش پرور خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت سالن تلاش ما این است که عمدتا کودکان خانواده‌های آسیب دیده در این مراسم شرکت کنند.

دانش پرور تصریح کرد: در شب یلدا همچنین هزار بسته مواد غذایی شامل انواع خوراکی و اقلام ویژه شب یلدا میان خانواده های آسیب دیده زلزله توزیع می‌شود.

دانش پرور خاطرنشان کرد: با تیم سازی که در منطقه شده تا حد زیادی خانواده های آسیب دیده و نیازمند شناسایی و اقلام خوراکی میان آنها توزیع شده و کودکان این خانواده ها به مراسم شب یلدا دعوت می‌شوند.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این 200 بسته خوراکی نیز میان خانواده های تحت پوشش جمعیت نیز به مانند هرسال توزیع می شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =