۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
«برف» و «پاپ» به نیوزلند می‌روند

دو فیلم سینمایی «برف» و«پاپ» به همراه دو فیلم کوتاه داستانی «دو پاره یک واقعیت» و «سرمه» در جشنواره سیلک‌رود نیوزلند به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جشنواره با عنوان سیلک‌رود مشهور است که نام آن برگرفته از جاده ابریشم به عنوان پل ارتباطی و تقارب فرهنگ‌های مختلف دنیاست. جشنواره سیلک‌رود از 18 تا 22 مارس (27 اسفند تا 2 فروردین) در شهر دوبلین نیوزلند برگزار می‌شود. چهار فیلم از ایران که پخش آنها را «ایران‌نوین‌فیلم» برعهده دارد در بخش‌های رقابتی این جشنواره شرکت دارند. طبق اعلام جشنواره «ویتوریو استورارو» فیلمبردار شاخص ایتالیایی که مدیریت فیلمبرداری پروژه محمد (ص) را برعهده داشت به عنوان مهمان در این جشنواره حضور دارد.

«برف» به کارگردانی مهدی رحمانی و «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی‌پور در بخش فیلم‌های بلند سینمایی و «دو پاره یک واقعیت» به کارگردانی ندا آصف و «سرمه» به کارگردانی آزاده قوچاق در بخش فیلم‌های کوتاه حضور دارند. فیلم‌های مستند، انیمشین، دانشجویی و... در دیگر بخش‌های رقابتی این جشنواره به نمایش درمی آیند. در مراسم اختتامیه جوایز بهترین کارگردانی، فیلمبرداری، بهترین فیلم مستند، کوتاه و انیمیشن و جایزه بهترین بازیگر زن و مرد به برگزیدگان اهدا می‌شود. 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =