در ۴ تیرماه، واکنش‌های مختلف به توهین به رئیس جمهور در روز قدس بازدید زیادی داشت.

عید سعید فطر مبارک. در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز واکنش معنادار روحانی به هتاکی‌ها در روز قدس و جمله معروف «آسیاب به نوبت» قرار دارد. پس از آن هم سخنان رئیس جمهور دارای بازدید زیادی بود که گفت: کسی حق ندارد در زندگی مردم تجسس کند. در این سرویس کنایه وزیر احمدی‌نژاد به حدادعادل هم پربازدید بود که گفت:‌ لابد حمله‌کنندگان به سفارت عربستان هم مردم بودند!

در سرویس اقتصادی باز هم هشدار جدی ایران‌خودرو درباره حواله پژو ۲۰۰۸ پربازدید بود. پس از آن، اعلام شد تسهیلات ۱۲۰ میلیونی مسکن بدون سپرده وارد فاز اجرا شده است. همچنین خبری درباره بازار گرمی مالکان آپارتمان نوساز هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر اعتراف بازیگر «نهنگ عنبر» به بزرگ‌ترین اشتباه خودش در زندگی پربازدید بود. در این سرویس انتقاد رییس صداوسیما از اخبار ۲۰:۳۰ هم پربازدید بود که گفت: سعی کنید وارد حاشیه نشوید. همچنین خبر پخش تصنیفی از محمدرضا شجریان در شبکه سه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، خبری درباره سنگ‌فرش کردن خیابان‌ها؛ طرح جدید شهرداری تهران برای کاهش تصادفات بازدید زیادی داشت. همچنین برای مردم مهم بود بدانند چرا ماری‌جوانا دومین ماده مخدر پرمصرف در ایران شده است؟ در این سرویس لو رفتن سوال‌های امتحان نهایی متوسطه قطعی شد.

در سرویس بین‌الملل خبر بسیار جالب و پربازدید این بود که یک داعشی خود را وسط جلسه فرماندهان این گروه منفجر کرد! در این سرویس موضع تازه قطر درباره رابطه با ایران و ترکیه هم بازدید زیادی داشت. خبر دیگری این بود که اردوغان در نماز عید فطر از حال رفت!

در سرویس فناوری اطلاعات جزییات حمله سایبری به سیستم کامپیوتری پارلمان انگلیس بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم عنوان شد بیست‌وسی علیه جهانگیری سند رو کرد و همه از خنده روده بر شدند.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =