تسنیم نوشت: اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در اردبیل توسط سپاه با جدیت تداوم دارد.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار داشت: بسترهای مناسبی برای خدمت‌رسانی به محرومان در استان اردبیل توسط سپاه و کمیته امداد فراهم می‌‌شود که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: بحث فرهنگی و بصیرت‌افزایی نیازمند اهتمام ویژه مسئولان این دو مجموعه است و در این زمینه پاسداران و کمیته امداد اقدامات قابل توجهی انجام یافته‌اند که نیاز است از این پس نیز وضعیت به همین منوال ادامه یابد و بتوانیم شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به عموم مردم باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی خدمت به مردم به خصوص اقشار مناطق محروم و کم‌درآمد جامعه است که نیاز است در این راستا کمیته امداد و سپاه پاسداران با ظرفیت‌های قابل توجه خود گام‌های اساسی در یاری رساندن به محرومان جامعه بردارند و به اهداف مقدس انقلاب اسلامی دست یابند.

فیاضی بیان کرد: تمامی اهداف سپاه در موضوعات مختلف از جمله سازندگی، خدمت به محرومان و ساخت سالن‌های فرهنگی ورزشی تدوین شده و برای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم اقدامات انجام یافته بتواند بخشی از مشکلات موجود را برطرف کند.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در اردبیل با جدیت تداوم دارد که امیدواریم بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های عموم مردم را برطرف کنیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم، چرا که مهم‌ترین اولویت ما تحقق همین موضوع است.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =