دانشجویان بسیجی کردستان نوروز ۹۷ به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌روند

مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: دانشجویان استان کردستان همچون گذشته، پرتلاش و پیشتاز بصورت داوطلبانه، نوروز 97 در کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده به میدان می‌آیند و هرآنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و تا پایان بازسازی در کنار آن‌ها خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی محمدپناه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت سازندگی بسیج دانشجویی کشور در راستای ارتباط با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و تشکیل قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی برکت زمینه حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی در نوروز 97 فراهم گردیده است.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز بازده زمانی مطلوب دانشجویان برای حضور در اردوی جهادی و خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه است، بسیج دانشجویی استان کردستان اقدام به اعزام دانشجویان جهادگر در ایام نوروز 97 به مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب می‌کند.

محمدپناه تصریح کرد: دانشجویان علاقمند به حضور در مناطق زلزله‌زده می‌توانند برای ثبت‌نام تا پایان بهمن‌ماه به دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در تمام دانشگاه‌های سطح استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مسوول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: در این اردو دانشجویان استان کردستان در قالب گروه‌های جهادی همزمان با سایر دانشجویان جهادگر کشور با حضور در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب به مرمت و بازسازی خانه‌ها کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز 97 دست‌های پرمهر دانشجویان جهادگر سراسر کشور بر روی شانه مردم استان کرمانشاه قرار می‌گیرد تا تسلی بخش درد، غم و اندوه مردم زلزله‌زده این استان باشند افزود: امید است حضور دانشجویان جهادگر مرهمی برای کم کردن درد و رنج داغ‌دیدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه باشد.

محمدپناه در پایان ادامه داد: دانشجویان استان کردستان همچون گذشته پرتلاش و پیشتاز بصورت داوطلبانه در نوروز 97 در کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده به میدان می‌آیند، آستین همت بالا می‌زنند و هرآنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و تا پایان بازسازی در کنار آن‌ها خواهند بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =