شما نظربدهید/ آیا با افزایش پلکانی حقوق موافق هستید؟

دولت در بودجه سال آینده پیش بینی کرده تا کسانی که دریافتی آنها کمتر از پنج‌میلیون تومان است،حقوق آنها سال آینده به صورت پلکانی افزایش یابد.

به گزارش خبرآنلاین،براساس پیشنهاد دولت و تصویب کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی،قرار است سال آینده متوسط رشد حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال ۹۶ کمتر از ۵۰ میلیون ریال دریافت می کنند، به صورت پلکانی، به میزان رشد ۱۸ درصد افزایش یابد.

همچنین مقرر شده تا کسانی که بالای ۵ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند، مشمول این افزایش نباشند.

سئوال این است که آیا با افزایش پلکانی حقوق موافق هستید و این افزایش را عادلانه می دانید؟

شما کاربر خبرآنلاین می توانید نظرات خود را در بخش «ارسال دیدگاه» به ثبت برسانید.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 183
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    به عدالت نزدیکتر است
    • علی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      با سلام و احترام با افزایش پلکانی موافقم به شرطی که حقوق های بالای 5 میلیون تومانی نیز حداقل افزایش 10 درصدی رو داشته باشد چون در واقع این افزایش حداقل بابت جبران تورم است و اگر این حداقل افزایش اعمال نشود در واقع از کسانی که بالای 5 میلیون می گیرند از حقوقشان کسر و به بقیه داده می شود که این عدالت نیست
    • الکس A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      علی حقوق بالای 5 میلیون داری و لی باز مینالی؟؟؟پس ما بی کار ها باید چکار کنیم؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      159 7
      با سلام ابتدا حقوقها را همسانسازی کنند یعنی با سابقه وتحصیلات یکسان حقوق یکسان باشد وبعد به همه یک درصد اضافه کنند چیزی که تا ده دوازده سال قبل بود و همه هم راضی بودند متاسفانه در حال حاضر دو نفر با تحصیلات و سابقه یکسان دریافتی شان بسیار فرق دارد همه آنها که حقوق بالا میگیرند با سواد نیستند و همه آنها که دریافتی پایین دارند بیسواد نیستند
    • مصطفي ف IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      یک گام دیگه به سمت نابودی بیشتر. به زور همین چندتا متخصص باقیمونده هم فراری بدید برن حل میشه. بیاید یکم فکر کنیم. کسی که مدیرعامل یه شرکت که گردش مالیش مثلا 100 میلیارد تومنه حقوقش چقدر باشه که سمت اختلاس و دزدی و رانت و فساد نره؟ همینجور بودجه ها رو ببرید بالا. خواهشا دم از وجدان کاری و ایمان و اعتقاد نزنید. جا اینکارا مدیر لایق بذارید که حقوقی که میگیره نجومیم باشه ولی جلوی اختلاس و دزدی بگیره. نه اینکه مدیران سفارشی بیان که هم این حقوقو بگیرن هم دزدی کنن هم اختلاس کنن هم رانت بخورن هم فساد کنن بعد بگیم چراه ای نبود
    • بی نام GB ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      87 11
      کلا سیستم منصفانه ای نیست.الان وضعیت حقوقی یک دانشجویی که دوره طرح رشته های پیراپزشکی رو می گذرونه از یک معلم 29 سال خدمت بهتره.وضعیت یک پرستار با 4 سال تحصیل در یک رشته متوسط علوم تجربی از یک مهندس نخبه ریاضی که در شرکت دولتی با هزار جور دوندگی کارمند شده بهتره. این رو هم در نظر بگیرید که وزارت بهداشت چیزی معادل حقوق ماهانه کارانه هم پرداخت می کنه.وضعیت پزشکان که دیگه چیز عجیبیه...
    • من من A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      42 14
      مطفی جان .. اون مدیری که می گی سازمانش 100 میلیارد گردش مالی داره... و حقوق 10 میلیونیش کمه واسش می تونه از سازمان و دولت بیاد بیرون و بره یک شرکت خصوصی درامد بالاتر داشته باشه اصلا به قول شما فرار مغزها بکنه... مطمن باش با جایگزینی اون مدیر نه راندمان اون شرکت و سازمان کم میشه نه زیاد.. اینهمه سال ادمای مختلف بودن دیدیم تفاوتها رو... اما نکته مهمتر .. نصف بودجه رسمی اعلام شده برای هزینه های جاری دولت مستقیما برای پرداخت حقوق همین عزیزان و کارمندان هست بماند که همین مدیران با عناوین دیگه و پاداشهای کاری به مابقی این هزینه های جاری هم دست درازی می کنن... میدونی که همین حقوق ها چند برابر کل یارانه چرداختی سالیانه هست؟ بعد همچنان درخواست زیاد شدن پاداش این افراد غیر مفید رو داری..
    • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      79 4
      تصمیم گیری های کشکی و فله ای. چه حسابی چه کتابی؟ کارمند بانک و شهرداری با کمترین سواد داره از راه های مختلف مملکت رو می دوشه. پزشک متخصص درآمد میلیونی داره. کارگر زحمت کش از فقر میناله. استاد دانشگاه درامد کمتر از راننده تاکسی داره. جوان های تحصیلکرده بیکارند. این چه مدیریتیه آخه؟
    • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      60 2
      تامین اجتماعی چی ما آدم نیستیم کلا؟ما زن و بچه نداریم؟ما درمان و دارو نمی خوایم ما دندونمون خراب نمی شه؟با یک میلیون و صد و سی سال سابقه کار بازنشته ام و فقط می توانم اجاره خانه پرداخت کنم و یه نون خالی بخورم تا نمیرم شرمسار زن بچه ام هستم .
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      55 13
      در پاسخ به علی. ده درصد پنج ملیون نصف حقوق یک کارگر هست. شما سال های متمادی از این ده درصد های زیاد استفاده کردی چند سال دندون رو جیگر بزار تا چند تا بیچاره از گشنگی نمیرند
    • بی نام GB ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      39 2
      اقای مصطفی یعنی فکر میکنید اقایانی که تا الان دزد بودند حقوق کم میگرفتند؟ آقای محترم سیستم اداری و نظارتی فاسد است. امضاهای طلایی یعنی فساد که این سیستم بیمار دارد.
    • عادل A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      40 11
      کشور در وضعیت رونق نیست که همه افزایش حقوق داشته باشن ما در وضعیت اقتصاد مقاومتی هستیم پس باید فقط حقوق اقشار ضعیف اضافه بشه که نمیتونن دوام بیاورند و اقشار غنی فعلا و تا شروع رونق با حقوق فعلی حال کنن
    • حاتمی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      13 4
      طرح خوبیه از 10 تا 20 درصد به تناسب حقوق دریافتی اگه از چندسال قبل اجرایی میشد حالا کارمند کم توان نداشتیم من معلم که خیلی تحت فشار معیشت ومنزلت اسیب دیده هستم
    • اهوازی A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      7 7
      این امکان پذیر نیست مثلا کسی که 4900000 تومن میگیرد 10 درصد به حقوقش اضافه خواهد و حقوق ایشان به 5390000 می رسد ولی کسی که 5000001 می گرفت همان حقوق سال قبل می گیرد واقعا که عجب دانشمندان نظریه پردازی داریم
    • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      5 1
      از اون اینکه همه تو یه صف هستند خوشحالم
  • کارمند A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    ای کاش زودتر از اینها اجرایی میشد و از این پس هم ادامه یابد.البته بحث شایسته سالاری و امتیازات مکتسبه حاصل از این مهم هم لحاظ شود پخته تر می شود.
  • کاظمی A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    72 38
    خیلی خوبه ولی الان در امد عموم تا 3/5 می باشد کاش سقف 3/5 بود یعنی زیر خط فقر و افزایش زیر 1 تومن بیشتر برای کارمندان و کارگران اعمال میشد. ولی طرح خوبیه
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    102 4
    با واقعی سازی حقوق و واقعی سازی مبنای افزایش آن موافقم بطوریکه نرخ واقعی تورم در آن لحاظ بشه وقتی همه چیز را بر مبنای دلار گران میکنند حقوق هم بر مبنای دلار مقایسه بشه و قس علیهذا
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    کسی که سالها بلکه 25 سال درس خوانده الان هیئت علمی دانشگاه است. هیچ رانتی نداشته . هیچ پارتی ندارد. دزد نیست کارش رامسئولانه ادامه میدهد آیا نباید حقوش افزایش یابد ؟ در مقابل او جوانی که به اندازه او درس نخوانده از همان جوانی و نوجوانی به دنبال پول درآوردن رفته و ...آیا محق تر از او برای افزایش حقوق است ؟ استاد دانشگاه که اگربه جای25 سال درس خواندن همان25 سال را کار می کرد حدااقل الان یک دهنه مغازه داشت که قیمتش بیشتر از حقوق کل زندگی اش بود ...در عدالت دنبال اینها بگردید نه اینکه برای فریب مردم فقط رقم رو کنید ... به جای این کارها جلوی دزدی و اختلاس مسئولان دزد را بگیرید تا بودجه کم نیاورید .
    • بدون نام ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      72 39
      موافقم
    • ناشناس EE ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      درس خواندن جنابعالی چه نفعی به جامعه رسانده حداقل کسی که از اول به دنبال کارکردن رفته یه حرفه ای یاد گرفته و مشکلی از جامعه را حل کرده به نظرم صرف درس خواندن ملاک نیست .
    • ناشناس EE ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      32 5
      وجدانت به درد نمیاد کسانی رو که از سطل آشغال ارتزاق میکنند میبینی ؟
    • محسن A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      26 31
      روش پلکانی افزایش حقوق عین بیعدالتی است. با این روش میزان دریافتی افراد با مشاغل، مسئولیتها و تحصیلات متفاوت به هم نزدیک میشود و انگیزه تلاش برای پیشرفت را از بین میبرد.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      27 10
      دوست عزیز ضمن احترام به شما. لازم است این رو بدونید: درس خوندن اون هم هر رشته ای که دوست دارید مساوی با پول دار شدن نیست متاسفانه
    • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      16 1
      آخه بدبختی اینکه بیشتر اونایی که واقعا 25 سال درس خوندن و زحمت کشیدن و پارتی نداشتن مثل من هیچ جا تو این مملکت راهشون نمیدن و یه سری از ما بهترون و بدون کفایت و شایستگی جامون رو در دانشگاه غصب کردند و اتفاقا اکثرشون هم زحمتی نمیکشند و بقول نماینده عزیز مجلسمون فقط می خوابند
  • ناشناس EE ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    66 67
    تا زمانیکه ریشه بیکاری خشکانده نشده نباید اصلا حقوقها افزایش یابد چه برسد به اینکه پاداشهای پایان خدمت میلیاردی پرداخت شود .
  • فرید A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    64 42
    پنج میلیون یعنی طبقه متوسط . با افزایش حقوق طبقه ضعیف و نتیجه حتمی اون یعنی افزایش تورم تقریبا به همون اندازه به این معنی هست که به مرور طبقه متوسط رو از بین میبریم و همه تبدیل میشن به طبقه ضعیف .
  • امین A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    90 55
    به نظر می رسد دوستان عدالت را با تساوی اشتباه گرفته اند. این که می خواهد اجرا شود در نهایت باعث می شود حقوق یک کارشناس با یک هیئت علمی یکسان شود و این اوج بی عدالتی است اگر غدالت اینطور می بود پس کارهای خداوند اوج بی عدالتی است. مقایسه کنید یک کارشناس در سن 2324 سالگی وارد بازار کار می شود و یک هیئت علمی در سن 3032 سالگی و مقایسه کنید مسئولیت و حجم کارهای یک کارشناس و یک هیئت علمی را . اگر مجلس می خواهد عدالت برقرار کند وارد حوزه کارگران و کارمندان بخش خصوصی شود که یک فوق لیسانس طبق قانون کار نهایت یک میلیون تومان حقوق می گیرد و گرنه همه کارمندان دولت از نظر وضغیت درا مدی شرایط مناسبی دارند.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      78 86
      مملکت کمونیستی شده. میخوان درامد همه رو یکسان کنن. تخصص و سابقه هم از نظر حضرات، کشک. واقعا با این تصمیم گیران نخبه، باید هم مدیریت جهان رو بدن به ما
    • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      52 43
      طبق نظریه عدالت جان رالز کسی که متخصصه در متخصص شدنش در نهایت خودش نقشی نداشته .یا محیطش بوده یا سخت کوشی اش بوده یا ژن اش.که سخت کوشی هم در ژن معنی داره.پس چیزی که شخص برای داشتنش زحمتی نکشیده نباید بابتش حق انسانی یک نفر با ای کیو معمولی که اونم نقشی در آن نداشته رو استثمار کنه.
    • ناشناس EE ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      58 9
      اختلاف بین بالاترین حقوق با پایین ترین حقوق اگه چندین برابر استاندارد جهانی باشد عدالت است ؟ هیچکس از مساوات حرف نزده اختلاف بیش از اندازه ای که نسبت به کشورهای توسعه یافته وجود دارد مدنظر میباشد .
    • افرا A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      18 8
      اقای امین متاسفانه متن شما نشان دهنده عدم اطلاع دقیق از ادارات دولتی است. بنده با 14 سال سابقه کار و با مدرک کارشناس ارشد دانشگاه تهران حقوق ماهیانه ام دومیلیون و هفتصد است در وزارت فرهنگ. در حالی که دوستم با همین مدرک و دوازده سال سابقه کار حقوق اش پنج میلیون و ششصد است در وزارت نفت. عدم عدالت در حقوق کارکنان دولت به وضوح قابل رویت است. در ضمن در خصوص هیات علمی ها فرمودید. اگر فیش حقوق استاد راهنماتون و چند تا از اونها رو نگاه کنید مبلغ قابل توجهی حقوق می گیرند. استاد راهنمای من پایه حقوق اش ده میلیون است فارغ از کارهای پروژه ای که بر می دارد و همچنین استاد راهنمای دانشجویان کارشناس ارشد و دکترا بودن. حالا تدریس در دیگر دانشگاه ها رو بی خیال می شیم.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      29 23
      مشکل اینجاست که شما هیئت علمی هستی. نصف من معلم با مدرک دکتری کار نمیکنی. تحقیقات هم که نداری و اگر داری کپی کاری و زحمت دانشجویان شماست. دردی هم از جامعه دوا نمیکنه. بهترین خروجی آموزش و پرورش را تحویل میگیری گند میزنی بهش میره. چرا حقوقت باید سه برابر معلم باشه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      19 17
      ارزش کار کارشناس صنعت از هیات علمی وزارت علوم بالاتر است. همین الان هیات علمی صفر کیلومتر بالای ۴ میلیون حقوق برای کاری که انجام نمیدهد میگیرد.
    • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      11 3
      ما که اعضای هیئت علمی ها تون هم دیدیم.بسه بابا مردم مرا چی فرض کردید.چه جهش علمی ما کردیم.اونم از درس دادنشون یه دیتا شو و یه فایل پی دی اف همه کارشونه.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      14 13
      اقا معلم عزیز که اگه مدرکت صلاحیت داشت میتوانستی در دانشگاه استخدام شوی. میزان تفاوت سطح ساده ترین درس دانشگاه و چگونگی تدریس ان با سخت ترین درس دبیرستان از زمین تا اسمان است. من هیات علمی هستم و از دانش اموزان بیسوادی که از معلمان بی صلاحیتی مثل شما تحویل میگیرم بسیار متاسفم.
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    76 4
    برای ما پلکانی از نوع غیر برقی و برای مسئولین آسانسوری تا ...
  • محمد A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    47 47
    اگر عملی شود واقعا عالی است
  • حسنعلی A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    65 34
    طرح پلکانی زیر 5 تومن خوبه ولی بالای 5 تومن هم باید پلکان داشته باشه چرا که اونها هم باید از تلاشهایشان بهره ببرند یعنی این افراد هم روزی از سطح پایین شروع کردند و حالا به اینجا رسیدند و نکته بعدی اینکه همین ادمایی که الان زیر 5 تومن هستند بالاخره به اونجا میرسند واونا میشن طلبکار
  • احمد A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    24 4
    این حقوق را چه کسانی میگیرند ؟ایا افرادی که حقوقی دریافت نمی کنند مشمول افزایش پله کانی و نجومی اجناس خواهند بود ؟
  • محمد A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    55 31
    اگر به تصویب برسد و اجرایی شود واقعا عالی است برای کارمندان ضعیف و با حقوق کم
  • بدون نام ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    53 40
    انگيزه را ازبين ميبرد و منصفانه نيست و هميشه مسايل را قاطي ميكنيم درافزايش حقوقها مگر كارايي و ارزيابي نحوه كار و مدرك تحصيلي و مسيوليت نبايد تعيين كننده باشد
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    47 48
    بعدازاین چه فرقی ما بین کارمند و رییس و همچنین کارگر با مدیر میماند؟؟؟ پس فرق تحصیل کرده با بی سواد چی میشود؟؟؟ پس انگیزه ارتقا چی میشود /// کی از این به بعد مسوولیت میگیرد ؟؟ رده های پایین که مسولین ندارن و حقوق بالا بگیرند دیگر چه کسی مدیر میشود و اصلا چرا بشود؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      34 2
      همه آنهایی که حقوق بالا میگیرند تحصیلات بیشتری ندارند باید کلا نظام پرداخت تعدیل شود حداقل حقوق تعیین شود حداکثر حقوق تعیین شود و با توجه به تحصیلات و سابقه حقوق پرداخت شود و بعد به همه به یک درصد اضافه شود در حال حاضر دو نفر با سوابق و تحصیلات مشابه حقوقهای متفاوتی دریافت می کنند اول حقوقها هماهنگ شود بعد همه به یک نسبت اضافه شود که اینکار هم از عهده هرکسی بر نمی آید
    • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      8 4
      تو که تحصیل کردی چه گلی به سر کی زدی تو 40 سال گذشته ؟ یا فرار کردید یا علوم جدید دزدی رو کشف کردید برای جیب خودتون و آقازاده هاتون.
  • حقوق بگیر A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    39 25
    خیر. این کار خارج از قوانین موجود است و یک تصمیم سلیقه ای. این یعنی اعمال ریاضت اقتصادی و اعتراف به ورشکستگی اقتصادی کشور
  • كاكو IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    33 33
    اين سياست بايد از قبل اتفاق مي افتاد دير شده عيبي ندارد .اميد واريم كه ادامه دار باشدتا نا عدالتي در اين باره كمتر شود
    • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      8 0
      هرکس تاکتون پول بادآورده گرفته باید برگردونه .
  • علی DE ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    30 27
    کاملا موافقم
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    33 34
    باید حقوق های بالای سه ملیون را کاهش هم داد. تفاوت حد اقل و حد اگث حقوق در بخش دولتی نباید بیش از سه تا چهار برابر باشد. خصولتی ها هم، بانک ها و ... قانون ضد کار ... باید وضعیت فوق العاده اعلام کرد ...
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      24 7
      من هم موافق این مطلب هستم که با این حساب تفاوت حقوق بخش خصوصی و دولتی خیلی زیاد میشه. اون وقت چطور میخوان انتظار خصوصی سازی داشته باشن؟ انگیزه کار در بخشهای خصوصی، همین حالا هم کمه. جالب قضیه اینه که حقوقای بالا برای کارمندان بخش دولتی، متاسفانه باعث انگیزه و بهره وری کاریشون هم نمیشه و برعکس همیشه از دولت متوقع هستن.
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    55 1
    من یه بازنشسته آموزش پرورش هستم، با این مقداری که در پلاکانی زیاد میشود حقوقمون، تا به ۲ میلیون برسد ما سنمان ۸۰ سالم رد میکنه، این عدالته؟؟
  • بازنشسته A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    30 0
    ما که از حرفها سالها است زده می شود خیری ندیدم . اگر موضوع درمان ما را درست می کردن که چیزی نمی پرداختیم از همه بهتر بود چو نه دندان خوردن داریم نه پای گردش رفتن بچه های ما هم زندگی خود را به زور اداره می کنند از انها هم توقع کمک نداریم.
  • امیرحسین A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    62 35
    اول نوبت بی منزلت کردن معلمها بود. الان نوبت به اعضای هیات علمی رسیده.
    • بی نام RO ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      32 21
      دقیقا برنامه همینه
    • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      32 26
      منزلت شما در این که. حقوقت بالاتر باشه ؟؟؟؟ و باقی ملت زیر خط فقر باشن ؟؟ از طرف ی مهندس با درآمد بالای پنج میلیون
    • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      46 28
      خواهشا این قدر هیئت علمی هیئت علمی نکنید که کمتر از 10 درصد آن ها هیئت علمی هستند بقیه به قول اون نماینده فقط می خورند و می خوابند حقوق می گیرند.
    • افرا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      20 18
      وای بر جامعه ای که هیات علمی اش منزلت خود را در میزان حقوق اش ببیند. متاسفم از این همه خودخواهی
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      13 1
      واقعا عالیه اگر برای حقوق های زیر ۳ تومن اجرایی بشه پدرمون درومد با دوتا بچه و کرایه خونه دیگه کم اوردیم اون کاربریم که گفته بیچاره علمیها باید بگم که بسه بابا حقوقاتون همه بالای ۱۰ میلیونه خودتو اومدی با معلم مقایسه میکنی؟؟؟ بنظر من حقوق عمیهارو باید اصلاح کنن خیلی بیشتز از اونچه که باید بهشون میدن طرف رفته ی فوق ازین دانشگاه هایی که ریخته فتو فراوون گرفته حالا اومده حقوق نجومی میگیره
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    36 16
    پلکان برای بالارفتن درست شده اما پلکان شما در افزایش حقوق پلکان زیر زمین است یعنی افزایش حقوق رابه طبقات پایین می برد.در افزایش پلکانی سابقه،تخصص،تحصیلات از بین می رود واین نوعی بی علاقگی به شغل.
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    21 2
    این پولها رو میدهند که سرگران شدن بنزین و دلار و گرانی همه چیز پسش بگیرند...اگر قدرت خرید کم باشه سرمایه رشد نمیکنه برای سرمایه دار. ترفند چرخش سرمایه است.اگر نچرخه کپک میزنه
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    40 8
    همه کارگران زیر 2میلیون میگیرند که باید حداقل 25 درصد حقون اینها بالا بره تا عدالت اجرا بشه و فقر زدایی بشه
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    17 10
    بنده در پیامهای دیگر گفته ام ،تا حقوق حقوق بگیران اعم از کامند و کارگر رشد نکند رکود برچیده نخواهد شد .میزان رشد اقتصادی و تورم فعلی خوب است ولی با وجود رکود نتیجه مطلوبی نمی باشد.البته با توجه به اینکه رشد غیر عادی حقوقها تورم زا ست لذا با طرح مورد نظر موافقم.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 4
    موافقم
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 14
    کاملا موافق هستم
  • مصطفي ف IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    17 17
    آقا یکم فکر بکنید: ضرری که کشور داره از مدیران نالایق میخوره چند میلیارد برابر حقوقی هست که چرداخت میکنه؟ کشورهای دیگه دستمزدهای نجومی میدن که چیشرفت کنن ما داریم جلو همین آب باریکه رو هم میگیریم چون میخایم با شعار با همه چیز مقابله کنیم. خودمونم میدونیم مدیرانمون نالایقن حیفمون میاد حقوق بالا بدیم. دنبال اینیم هی کمش کنیم. هر چی حقوق کمتر بشه افراد متخصص کمتر میان سمتش و اتفاقا راه برای مدیران کوتوله ای باز میشه که راه های کسب درآمد غیر از حقوقشونو خوب بلدن. اینم یک قدم دیگر در راه نابودی کشور.... ادامه بدهید لطفا
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    37 18
    طرحی عوام فریبانه و غیر علمی است. با هیچ اصول اخلاقی، اقتصادی و سیاسی، اجتماعی سازگاری ندارد.
  • بی نام RO ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    25 2
    اوج بی عدالتی در حقوق مختص بازنشسته های بدبخت فلک زده سازمان تأمین اجتماعی است که بیشتر از هفتاد درصد بازنشسته های آن کف ویا حداقل حقوق یعنی ۹۱۲۰۰۰تومان رو میگیرند و چون اکثریت قشر ضعیف جامعه هستند صداشون رو کسی نمی شنود.دولت تمام عنان واختیار سازمان اععم از تعیین ریس رو برای اون حق خودش نیدونه اما بدهی انباشته خودشو رو به این سازمان نمی پردازه و در زمینه رفع مشکلات بازنشسته هاش هم کاری نمیکنه
  • بی نام RO ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 8
    این پلکان بازنشسته رو به جای اینکه به سمت بالا ببره داره میفرسته پایین به زیرزمین
  • رفیعی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 7
    خیرمخالفم مگه همه حقوق بگیرن تازه حقوق بگیرهم باشن نقشه میکشن پول ماراهنوزنگرفتیم بیمه تکمیلی بقیه رانزاشتی خب حالا نمیزاری بررسی کنید طرف مردم باشید اخه دیگه صبر هم حدی داره
  • حسین احسانی A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    25 27
    100 در 100 موافقم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    بهترین کار اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری برای همه شاغلین و بازنشستگان هست
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    17 1
    حقوقها باید با توجه به سطح تحصیلات و شرایط کار در همه ارگانها یکی باشد. نه اینکه سازمانهای پولدار به کارمندان خود حقوق بالا و مزایای زیاد بدهند و سازمانهایی که حمایت کمتری دارند برعکس باشد. این اگر در این راستا باشد، عادلانه است.
  • حق گو IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    12 5
    100در 100 موافقم حداقل اختلاف طبقاتی کمتر میشه
  • ملت DE ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    13 6
    با این نظرها مردم رو به جون هم میندازن،مگه اونی که 5 میلیون حقوق میگیره تورم ندارهپایه حقوق رو بالا ببرید،اونم نه 18 درصد که سال بعد همه اجناس 30 تا 40 درصد اضافه میشه بهشون
  • بی نام RO ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 2
    بله
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    13 9
    بعد از این همه سال الان دارن میفهمن چجوری حقوق را باید افزایش داد من ۱۴سال پیش این پیشنهاد را به وزارت کار داده بودم
  • عطا IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 0
    چون پایه و اساس اقتصاد ما دلالی و تجارت و کاسبی است و به تولید ارزشی قائل نیستیم هر کاری که بکنید موفق نمیشوید
  • ناشناس A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 15
    کاملا مخالفم. اوج بی عدالتی است.
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    14 0
    لطفا مسئولین جواب بدن، کشور ایران از نظرثروت ، سرمایه انسانی، منابع زیر زمینی ورو زمینی و.... از کشورهای خاور میانه وترکیه صد سرو گردن بالاتره چراهمیشه در همه کارها مشکل داره؟؟؟؟؟انها کجایند ما کجاییم
  • محمد علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    14 0
    سلام اگه در برخی مسئولین و عقلی بود که اینهمه حقوقها و تعرفه های پزشکی و ا بالا نمیبردند که امروز حیران باشند چه گونه از افرادش دستمزدهای بلایی ها جلوگیری کنند که مجبور باشند از ملت نظر سنجی کنند
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    12 2
    جرئت کنید بالا ترین دستمزده در کشور روی ۱۰ تا پانزده میلیون به بندید تا سلامت قدرت آینده ایران را تضمین کنید
  • شهرام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 6
    با اینکه خود حقوق بگیر دولت نیستم اما بسیار خوب است. امیدوارم همچنان شاهد اتفاقات مثبت در روند زندگی اقشار جامعه ی ایرانی باشیم.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 1
    با سلام طرح خوبیه ولی باید زیر 5 تومن بگیر ها هم باید دسته بندی بشن و به نسبت دریافتی افزایش حقوقشونم تعیین بشه
  • reza RU ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    من حاضرم حقوقم اصلا اضافه نشه فقط به دلار باشه
  • محمد عدالت IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    با سلام. بازنشسته ی آموزش وپرورش جانباز جنگ وفرزند شهیدهم هستم. پارسال زیر دومیلیون می گرفتم قرار بود پلکانی حقوق بنده نیز افزایش پیداکند.اما تنها ده درصد به حقوقم اضافه شد. با بالا ترین وپایین ترین مقام مملکت مکاتبه کردم حتی یک نفر جوابی نداد.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 6
    مخالفم چون افزایش حقوق یعنی تورم وبه ضررهمه مردم ایران
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 13
    همه باید مساوی حقوق بگیرن چه رییس چه کارگر چه علمی چه کارمند الانم مدرک ریخته اگه شایسته سالاری به داشتن مدرک با پولم یسری میخرنش دولت باید اجراییش کنه و حقوق بگیران بالای ۵ تومن و اضافه نکنه
    • بی نام DE ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      12 8
      همه باید حقوق مساوی بگیرند چون الان مدرک ریخته؟ من رییست بودم به خاطر این منطق ضعیف بیرونت می کردم :
  • فرید A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 3
    موافقم شدید شدید شدید پلکانی بره بالا
  • فرشید IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 5
    سلام ابتدا با دلیل پایین بودن حقوق بررسی شود چون در واقع بین اون کسی که تلاش کرده و درس خونده و اون کسی که درس نخوده باید تفاوتی باشد در غیر اینصورت انگیزه برای تلاش و ترقی از بین میرود.
  • مسعود A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    12 4
    اگر کسی مخالف این طرح باشه خود نمایندگان و نجومی بگیران هستن که متاسفانه همیشه زورشون می چربه معلومه که ثروت های جامعه باید اینگونه تقسیم شود تا عدالت اجرا شده و فاصله طبقاتی کم شود.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 0
    کارمند ها وکارگرهای بخش خصوصی بدبخت رو در یابید که نه قراردادی دارن نه افزایش حقوق نه مزایا نه تعاونی مسکن کلا هیچ....
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    در سیستم دولتی هیچ چیز بر اساس شایستگی نیست. هر چه مرتبه بالاتر باشه معمولا کفایت هم نسبت به مهارت لازم کمتر میشه. بسته به این داره که شما داماد، فرزند و اقوام کی باشید. سواد و تحصیلات و تجربه هم کشک. خروجی رو نگاه کنی می فهمی درون چه خبر هست.
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    لطفا فکری هم به حال معلمین بازنشسته لیسانس سالهای قبل بکنید که حقوقشان بسیار پایین تر از دو میلیون است و باید فرزندان تحصیل کرده و بیکارشان را هم تامین کنند.
  • سجادی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 10
    خیر موافق نیستم زیرا همه که یک جایگاه ندارند . یکی در رده نظافتچی و بدون هر گونه سواد و تخصص است یکی هم با سواد و تخصص بالا در سمتی دیگر حقوقشان هم در خور توانایی شان است . فاصله این 2 باید همواره حفظ شود . همه که یکسان نیستند .
    • ناشناس IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      4 0
      هر شغلی که مشکلی از جامعه حل کنه ارزشمنده وگرنه فوق دکترا هم باشی و نتونی به جامعه ات خدمت کنی هیچکی بهت ارزش قایل نخواهد شد و در آینده ای نزدیک قدرت تامین مایحتاج ضروری را هم از دست خواهید داد .
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 3
    با افزایش حقوق کارکنان بصورت پلکانی موافقم
  • حسین AU ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 3
    تنها کاری که دولت ومجلس انجام باید بدن این هست که حقوق ها یکسان کنن چرا کارگر یک و پانصد حقوق بگیره کارمند دو پانصد ار وقت اینها درست کردید میتونید جلوی اون کسانی که نجومی حقوق میگرن هم بگیرید
  • کارمند A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 6
    با سلام و عرض خسته نباشید من در اداره ای کار میکنم که تفاوت حقوق هیات علمی با غیر هیات علمی با همان فیلد کاری و سابقه و مدرک تحصیلی 3 میلیون است دقیقا در مورد خودم این قضیه مصداق داره. پس در این گونه موارد چطور فرد هیات علمی حقوق بالای 5 میلیون را حق خودش میدانه و چرا نباید فکری به حال افراد غیر هیات علمی اینچنینی کرد؟؟؟؟ افزایش حقوق پلکانی اگر حقیقت داشته باشه شاید بتواند حقوق ضایع شده این همه سال را جبران کند البته شاید
  • حسن A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 4
    موافقم خیلی ....این موضوع به عدالت حقوقی نزدیک است.
  • علی A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 0
    مواقم هستم.... کاما
  • ناشناس EE ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 0
    امیر المومنین: هیچ مالی اندوخته نمی شود، مگر اینكه حق مظلومی پایمال شده باشد هیچ کاخی ساخته نمیشود مگر اینکه کوخی خراب شود
  • یوسف A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 2
    با سلام با طرح موافقم، ضمنا باید فکری هم به حال حقوق فوق نجومی پزشکان و فاصله کهکشانی آنها با اکثریت جامعه کارکنان بشه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 0
    بیست درصد چه دردی از بازنشسته ای دوا می کند که ماهی دو میلیون حقوق می گیرد؟با این هزینه ها و قیمت ها؟
  • گلناز A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 0
    والا ما که بیکاریم خیلی حقوقارو بالا نبرید از اون ور گرونی بشه به ما فشار بیشتری بیاد ممنونم.
  • داريوش A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 0
    بهتر بود نمايندگان يا دولتمردان يك مطلب را به طور واضح براي قشر كارمندان توضيح مي دادند تا سوءتفاهم ها برطرف بشه. بعضي از ارگانها و نهادهاي دولتي در دولت نهم و دهم با لابيگري حقوقهاي مربوط به نهاد خودشان را بالا برده اند به گونه اي كه اكنون تبعيض نسبتا فاحشي بين دريافتي ها بوجود آمده و براي برطرف كردن اين تبعيض نادرست، اجراي چنين طرحي براي مثلا دوره زماني يكساله دور از واقعيت و غيرعادلانه نيست. اينقدر اختلاف بين دريافتي كارمندان در هيچ كجاي دنيا معمول نيست مگر براي افراد بسيار متخصص نظير برنامه نويسان حرفه اي و..... در ايران كه بازدهي كاري بيشتر كارمندان دولت تقريبا در يك سطوح مشخصي است تفاوت و اختلاف سطح در پرداختي ها بي معناست.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 1
    هیچکس در هیچ جای دنیا عقلش نمیرسه بغیر از ما تو ایران
  • بهنام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    باید براساس عدالت باشه ،کسی که بیست سال سابقه دارد ایا باید حقوقش با کسی که ده سال دارد یکسان باشد؟عین بیعدالتی هست.......
  • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 3
    با کاهش حقوق موافقترم چون باید ریاضت کشید
  • بی نام DE ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 3
    حقوق بایدیکسان سازی شود
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    13 8
    من زیر 5 میلیون حقوق می گیرم و موافقم ولی فکر می کنم به عدالت نزدیک تره اگه همون سیستم پلکانی به سمت حقوق های بالای 5 میلیون هم بره: 5 تا 5.5 میلیون: 8 درصد 5.5 تا 6 میلیون: 6 درصد 6 تا 6.5 میلیون: 4 درصد 6.5 تا 7 میلیون: 2 درصد دوستان فقط تصور کنید حقوق یک نفر که فرضاً 4 میلیون 950 هزار میگیره، بخاطر این مصوبه یک شبه چند صد هزار تومان از اونی که 5 میلیون و 50 هزار تومان می گیره بیشتر شه. خیلی بی انصافی نیست؟
  • امیر IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 11
    بالای پنج میلیون تورم نداره گرونی نداره .اینم مثل بعضی رفتار های احساسی مخصوص ما ایرانیهاست.اونارو هم باید حداقل 10 درصد اضافه کنند . امان از ظلم و اجهاف
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 3
    با افزایش پله کانی موافقم
  • ن خ A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 2
    موافقم
  • نمی دونم A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 1
    نمیشد 18 درصد بکنید 20 درصد ؟
  • علی A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 6
    100در100 موافقم
  • مهدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    16 6
    توی یک سازمان و یا شرکت، کسی که پنج میلیون میگیره قطعا دو یا سه سال سابقه بیشتری نسبت به کسی داره که چهار میلیون و پانصد میگیره. با این فرمول ، سال بعد حقوق اونی که سابقه کمتر و یا مدرک تحصییلی پایین تری داره از اونی که سابقه بیشتری داره حقوقش بیشتره. ماشاءالله به این تصمیم گیرندگان. احسنت. حتی منطق ریاضی را هم به لجن کشیدید.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 7
    با سلام . این یک طرح بسیار خوب است
  • بی نام RO ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 8
    مخالفم
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    18 7
    کاملا مخالفم. برای افرادی با تخصص بالا عدالت رعایت نشده. کار من که به شدت تخصصی هستش و نیاز به مطالعه و کار زیادی داره واقعا طرح بدیه. من برنامه نویس هستم تو این سالها پدرم در اومد تا توانایی لازم رو به دست بیارم و کارم رو درست انجام بدم الان که حقوقم تازه خوب شده با این طرح درجا میزنه. این طرح تنها کاری که میکنه فراری دادن افراد متخصصه. البته باید حقوق همه از خط فقر بیشتر بشه و تو این شکی نیست ولی نباید حقوق یه متخصص با سابقه درجا بزنه
  • جواد A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    اگه حقوق زیر 5 میلیون پلکانی اجرا بشه خیلی خوبه
  • هستی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 2
    سلام به نظرم باید به الگوهای حقوقی کشورهای موفق توجه بشه راهی که بقیه رفتن و مقبول و موفق نبوده نباید دوباره طی کرد . چرا کارهایی که اصلا کارشناسی نشده و بدون تفکر انجام بدیم لطفا کارشناسی بشه و به کشورهای موفق تو دنیا دقت کنیم همون کشورهایی که شرایط کشور ما رو داشتن و از راهی که ما داریم می ریم عبور کردند این طوری بهتر می شه تصمیم گرفت . واقعا جا برای اشتباه نیست و کشور ما مرتبا داره تاوان کارهای غیر کارشناسی رو پس می ده و واقعا دیگه جایی برای این مشکلات نداریم
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 3
    سلام بنظرم افزایش حقوق اکثر کارکنان تاکنون براساس ضوابط هر شرکت و میزان تورم افزایش می یافت و مسلما" افرادی که سابقه کار بیشتر وشایستگی لازم را داشتند افزایش بیشتری داشتند و نباید جهت فریب مردم از جیب دیگران خرج کرد این عین بی عدالتی است مانند اوایل انقلاب که مدیری اعلام کرد اگر نتوانیم فقرا را به اغنیا برسانیم اما میتوانیم اغنیا را مثل فقرا نماییم لذا خواهشا" از این طرح های فریبکارانه و ناعادلانه که در ظاهر برای مدتی به کام بعضی ها خوشایند است حمایت نکنید
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    موضوع اینه که کسانی که دریافتی بالا دارند در قالب مزایا دریافتهایی دارند نه حقوق پایه
  • بی نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 6
    صرفنظر از اینکه متاسفانه قانون گذار و سران اصلی حکومت هنوز فرق عدالت و مساوات را نمبدانند و چنین طر حهای مشعشع میدهند حتی در طرح پوپولیستی و غلط پیشنهادی فعلی چند آیتم مهم دیده نشده است: 1 در یک خانواده هر دو زوج کارمند هستند و مثلا سرجمع 8 میلیون تومان حقوق میگیرند ولی رد خانواده مشابه یک نفر حقوق بگیر است و 5 میلیون تومان حقوق میگیرد در نتیجه با فرض افزایش میانگین 12.5 درصدی حقوق برای خانواده اول مجوع درآمد خانوار در سال 97 9 میلیون تومان میشود و در خانواده دوم همان 5 میلیون توامن باقی میماند.2 میزان هزینه زندگی عادی و همینطور خط فقر در مناطق مختلف کشور بسیار زیاد با هم متفاوت است مثلا تهران با یک شهرستان حتی متوسط که این پارامتر مهم در طرح بی اثر است.
    • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      3 4
      در خانواده اول، زن خانواده هم کارهای منزل را انجام می‌دهد هم سختی کار بیرون را تحمل می‌کند. معلوم است که باید رفاهش بیشتر از آن خانواده‌ای باشد که خانم خانه مشغول استراحت در منزل است
    • ناشناس IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      4 0
      اختلاف بین بالاترین حقوق با پایین ترین حقوق اگه چندین برابر استاندارد جهانی باشد عدالت است ؟ هیچکس از مساوات حرف نزده اختلاف بیش از اندازه ای که نسبت به کشورهای توسعه یافته وجود دارد مدنظر میباشد .
  • بی نام US ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 1
    این افزایش پلکانی یا غیرپلکانی پاسخگوی هزینه های ناشی از کاهش ارزش پول ملی خواهد بود؟ سپرده های مردم ناگهان بیش از یک چهارم ارزش خودشان را از دست دادند با افزایش حقوق عده کمی که شاغلند همه بهره می برند؟ برای جوانان شغل می شود؟ اینجوری کی عده مشغول می شوند و تصور می کنند جقدر وضعشان بهتر می شود ولی وقتی چند برابرش را روزانه برای مایحتاج معمولی خود خرج کردند می فهمند باز هم فریب خورده اند و تکرار کرده اند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 1
    مگر گفته های خود را درسنوات گذاشته ویاقانون همسانسازی را اجرا کردهاید حال با طرح دیگری میخواهید برای سر کارگذاشتن بیچاره حقوق بگیرهازمان رابخرید اول همسانسازی را انجام بدهید وبعد طرح پلکانی را بمرحله اجرا بگذارید بشرط که انجام دهید
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    12 0
    آقا هر کار می خواین بکنین اصلا کل مملکت رو بالا بکشین فقط کاری با یارانه ما نداشته باشین.
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    13 1
    رانت و بی عدالتی را از بین ببرند، پارتی بازی در استخدام را حذف کنند، دوشغله بودن را در حقیقت ممنوع کنند، آنموقع همه چیز دزست خواهد شد، نیاز به افزایش حقوق هم نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 4
    کلا با پرداخت حقوق به کارمندان دولت هیچ مملکتی پیشرفت نمی کنه تنها راه پیشرفت یک کشور تقویت بخش خصوصی واقعی است
  • م IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 5
    جان کلام را به درستی فرموده اند: اول نوبت بی منزلت کردن معلمها بود. الان نوبت به اعضای هیات علمی رسیده.
  • م IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 4
    جان کلام را به درستی فرموده اند: اول نوبت بی منزلت کردن معلمها بود. الان نوبت به اعضای هیات علمی رسیده.
  • علی A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 2
    سلام.روشی عادلانه است.اختلاف حقوق کارکنان دولت روزبه روزدرحال افزایش است.کسی که ماهیانه ده ملیون حقوق میگیره ده درصدافزایشش میشه یک ملیوندرحالی که فردی که دوملیون میگیره ده درصدش میشه 200هزارواین ناعدالتی هرسال تشدیدمیشه.بایدپلکانی ازسنوات قبل اجرامیشدکه اینهمه اختلاف حقوق وتبعیض ایجادنشه.مثلاکارکنان شرکت نفت چرابایداین همه حقوق بگیرن
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 4
    تورم برای همه مردم جاری هست، پس بالای پنج میلیون هم باید شامل بشه ولی نسبت به حقوق های زیر پنج میلیون کمتر تعلق بگیره... یعنی الان تمام مسولین با حقوق های خدای نکرده نجومی مثلا شامل افزایش حقوق نمیشن؟.... بله باورمون شد
  • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 3
    هر وقت حقوق یه کارگر ساده رو به اندازه خط فقر که در حال حاضر حداقل 3.5 میلیون تومان هست کردن آن وقت راجع به تورم و صعود پلکانی و ...حرف میزنیم. با حقوق 900 هزار تومانی 18 افزایش؟ خجالت هم خوب چیزیه...
  • محمدرضا A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 4
    اول از همه با همسان‌سازی پرداختی‌ها شامل تمام مزایا و نه فقط فیش حقوقی به کارمندان دولت موافقم. طرح افزایش پلکانی رو هم در حال‌حاضر موثر و مفید می‌دونم اما به نظرم دور از عدالته که حقوق‌های بالای پنج میلیون تومان هیچ‌گونه افزایشی نداشته باشند. بعضی و چه بسا خیلی‌هاشون آدم‌های شایسته، متخصص و کاردرستی‌اند.
  • ناشناس A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 3
    من درسال ۵۷ وارد بازار کار شدم وبا دلار فعلی ۴۵۰۰ تومان معادل ۳۲۰۰۰۰۰تومان حقوق میگرفتم .با مدرک دیپلم ومجرد .درسال ۶۷ لیسانس گرفتم والان یک خانوار ۴ نفری هستم .از اول سال ۹۰ بازنشسته شدم .ومستمری فعلی بنده ۳۸۰۰۰۰۰تومان است .طی ۴۰سال بطور میانگین ۱۵۰۰۰تومان به دریافتی بنده اضافه شده .آیا استحقاق بنده این حقوق است ..در صورتیکه در کشور استرالیا مزدساعتی حداقل ۹/۵۴ دلار است . بنده با افزایش پلکانی مخالفم .دولت طبق استاندار جهانی حقوق ها را افزایش دهد.
    • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      1 1
      طبق استاندارد جهانی حقوق بده که طبق استاندارد جهانی اضافه کنه
    • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      2 1
      برو خدا را شکر کن و به پایین تر از خودت نگاه کن .
  • احمد DE ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    20 6
    اینقدر حرکات پوپولیستی و سطحی روی بورس است که تشخیص صحیح و غلط برای عامه جامعه سخت شده. کمتر از پنجاه هزار هیات علمی و ده هزار قاضی داریم که بر خلاف قانون از افزایش حقوق محروم شدند. کل صرفه جویی سالانه از این شیوه پانصد میلیارد تومان نمیشه که کمتر از یکی از اختلاس های معمول کشور است. این افراد نیروهای کیفی هستند و نه کمی و ایجاد مشکل و اختلال در کار آنها مستقیما به کل جامعه ضربه میزنه ولی عده ای آدم قشری و غیر متخصص برای یک کشور تصمیم میگیرند. جلوی دزدی و فساد در گمرک، شرکت های دولتی، بانک ها، بیمه ... را بگیرید تا صد ها برابر پول ملت تباه نشه.
  • محيط زيست A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 17
    بايد سقف درآمدي را براي كارمندان 5 ميليون درنظر گرفت وسپس دريافتي كسانيكه كمتر از اين مبلغ دريافتي دارندرابصورت پلكاني افزايش داد وكسانيكه بيشتر دريافتي دارند كاهش داد. اين يعني عين عدالت. قابل توجه دوستاني كه ميزان تحصيلاتشان را به رخ ميكشند بايد گفت : اكثر كسانيكه مدرك بالاتري دارند ،در دوران كارمندي ادامه تحصيل داده اند. زمانيكه اين دوستان درحال تحصيل بوده اند بقيه درحال كسب تجربه در محل كار خود بوده اند.
    • بی نام DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      7 4
      حجم بی منطقی شما مثال زدنی است
    • سعید A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      4 1
      شما از کجا فهمیدید که افرادی که تحصیلات بالا دارن حتما زمانی که کارمند بودن ادامه تحصیل دادن؟؟ چرا فکر میکنید برای اثبات خودتون حتما باید دیگران رو نفی کنید؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      10 0
      پس قبول کنید مشکل از اونجاست که سیستم حقوقی و اداری ایران غلط هست افرادی استخدام شدن که شایستگی نداشتن بین ادارات مختلف هماهنگی نیست افراد بر اساس خروجی عملی و عملکرد سالانه ارزیابی نمیشن اگر هم افراد ارزیابی یشن صرفا با ملاک هایی مثل شرکت در نماز و شرکت در تظاهرات سنجیده میشن
  • بی نام DE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    13 2
    اینها همه اش سرکاری است.آقاحقوقهاراباتوجه به مدرک تحصیلی یکسان وسنوات هدمتی برابر هسان سازی کنید.آنگاه میخواهیدبرای همه افزایش وحتی کاهش درنظربگیرید.دوای دردفقط همسان سازی است.
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 2
    بهتراست از عربستان الگو بگیرید
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    5 0
    من فقط با ثبات قیمت ها موافقم.
  • تقی A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 0
    برای کنترل بهترتورم در ایران اصلا افزایش حقوق انجام نشود نرخ ارز دوره احمدی نژاد سه برابر شد و الان هم دارد بالا میرود بانک مرکزی نیز نظاره گر ماجراست
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    اگر جسارت نباشه و به کسی توهین نشه در صد قابل توجهی از کارمندها که مراجعه کننده دارند نیاز به افزایش حقوق ندارند حقوق سر برج فقط پول ناهار و رفت و آمدشون میشه البته کسی که باید بفهمه فهمید تا نظر بعدی خدانگهدار
  • ebi A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 2
    فقط بلدن دست تو جیب مردم بکنند از این بگیر بده به اون ولی اتفاقی برای اصلاح اقتصاد رانتی نیفته .
  • احمد A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 1
    امیدواریم برای سال های بعد نیز ادامه دار باشد .
  • بی نام DE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    سالها فقر پلکانی را با این راههای دهن پرکن نمی شود درمان کرد بخصوص در شرایطی که پول ملی تا این حد سقوط کرده و گرانی های تازه ای در راه است . ضمنا دولت و مجلس مشخص کنند جای کارگر با دستمزد 930 هزار تومنی کجای این پلکان قراردارد .؟؟؟ آخرین پله فقر ، ته سرداب ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 0
    من در بیمارستان با فوق دیبلم ۸ ساله نه طبقه ای گرفتم و نه رتبه ای به بهانه قانون خدمات کشوری و در همان ارشدی درجا نیزنم و هر روز مسیولین و مسببین این طرح مزخرف را نفرین میکنم م همکارم با ۱۰ سال سابقه خدمت و لیسانس یک میلیون بیشتر از من با ۲۳ سال سابقه کار میکیره ؟؟ ایا این عدالت است که کشور را به سوی مدرک گرایی و بیسواد پروری سوق دادید .
  • بی نام DE ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 5
    دوست عزیزی که حامی هیت علمی و قاضی ها هستی در سال ۷۴ من دانشجو بودم کمتر استادی بود که ماشین مناسبی داشت حالا برو ببین سطح زندگی انها کمتر از سه ماشین و دو منرل قانع نیستند ،
  • بی نام RO ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 0
    مردم را سر کار نگذارید اغلب کسانی که با شور و حرارت نظر می دهند نمی دانند که حقوق یک نظافتچی در اروپا حداقل 900 یورو است که بالای سقف خیالی شما می شود. همه هزینه ها را با سطوح جهانی و فوب منطقه ای می بینید نوبت حقوق و دستمزد مردم که می رسد خساست همگی اتان گل می کند. از چپاول و اختلاس های تمام نشدنی اتان بکاهید و با هفت تیر سراغ سیف نروید تا بی خیال پیگیری اختلاس های تریلیاردی عزیزان تسبیح به دست و پینه به پیشانی شود بترسید از روزی که مردم همه حقایق را در خصوص داراییهای منقول و غیر منقول تومنی و ارزی همگی شما بدانند ترس چیز خوبی است حتی برای قلدران و زور گویان ...
  • بی نام DE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    7 0
    اینقدر فاصله پرداختی ها زیاد شده که با این کارها دردی از قشر ضعیف و متوسط جامعه دوا نمیشه ؟؟ وقتی یک نهاد با ۷۰ هزار کارمندان به اندازه ۸۰ درصد بودجه اموزش وپرورش با یک ونیم میلیون پرسنل ،بودجه میکیره مشکل جایی دیگه است .
  • بی نام DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    11 0
    وقتی درامد سه ماه یک پزشک به اندازه ۳۰ سال یک معلم که او را تربیت کرده ، بدانید مشکل این طرحهای در پیتی حل نمیشه.
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 0
    موافقم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    2 4
    ملت قهرمان. اینایی که مغازه میزنن و پولدار میشن عمرشون اینه که دو لا پهنا باهاتون حساب میکنند. هنرشون بیوجدانه. شاد و پیروز باشید.
  • بی نام RO ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 2
    طبق قانون حقوق کارمندان هر سال باید مناسب با تورم افزایش یابد بالا یا پایین 5 میلیون ندارد. بالای 5 میلیون هزینه زندگی کمتری دارند ...قانون برای آنها این حقوق را در نظر گرفته است... مجلسیان و نماینده های بی منطق که این قانون را میگذارند خلاف نص صریح قانون عمل کردند ... خوب است آنها قانون بگذارند که حقوق همه کارمندانهای دولت بیشتر از این میزان باشد تا مشکلات اقتصادی و زندگی آنها کمتر شود ....
    • بی نام IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      7 1
      هدف طرح همان تفرقه بینداز و حکومت کن است. تعجب میکنم مگه تو تهران میشود با ماهی 2 ملیون زندگی کرد؟ با ماهی پنج ملیون هم زندگی چندان راحت نیست مگر اینکه قید مسافرت رفتن، ماشین خریدن، رستوران رفتن، پسر زن دادن، دختر شوهر دادن، دندانپزشک رفتن، کادو عروسی دادن، و خیلی چیزای دیگه رو بزنی. مریضی را هم بیخیال شی. هر چیزی هم تو خونه خراب شد باز هم بیخیال شی. واقعا که همه سر کاریم.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    9 4
    خیلی جالبه اکثر افرادی که کامنت گذاشتن کارمند دولتن و تو ساعت کاری کامنت گذاشتن و وبگردی میکنند بعد همش از کمبود حقوق ناله میکنند ماشالله که چقدر هم کار میکنند
  • محمدرضا A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 1
    موافقم. ولی جلوی مردن اکثرمون از گرسنگیو نمیگیره.
  • محمودی A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    0 7
    طرح خوبیست اول اینکه مشکلات همه از فساد شروع میشود فساد پایه هایی دارد مهمترین پایه فساد اداری و اقتصادی حتی با اینکه شاید علی الظاهر بی ربط به نظر بیاید بی حجابیست بی حجابی مثل یک بیماری در همه ارکان کشور ریشه دوانده و باعث ایجاد فساد های مختلف میشود حتی فساد اقتصادی بی ربط نیست نسبت به مسئله بی حجابی به نظرم باید حقوق بی حجابها از هر قشری که باشند چه کارمند چه معلم چه مدیر عامل نباید اضافه گردد باید کم هم بشود فساد باید از ریشه درمان شود وگرنه بی فایده میباشد
  • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    8 0
    براي من كارگر كه در ماه حداكثر يك ميليون و صد مي‌گيريم،‌ حقوق 5 ميليوني شبيه يك خواب و رويا است. براي همين نمي‌تونم نظر بدم. پس حقوق ما كارگرها چي‌مي‌شه كه بازده كاري مون بيشتر از چند تا كارمند است؟
  • بی نام A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 6
    آیا فقر و رکورد و بیکاری جامعه باید از حق اساتید جبران بشه؟اون کسی که میگه میخواستی نخونی نباید بدونه که شاید خودش عرضه خوندن نداشته؟یا اونی که میگه من رفتم تجربه کسب کردم، نباید پرسیده بشه که کدام سیستم بهای تجربه شما رو پرداخت کرده؟آیا از جیب خودتون بوده یا آزمون و خطایی بوده که بهای اون رو همه پرداخت کردن؟اون کسی که میگه اساتید که سواد ندارن و کاری نمیکنن و میخورن و میخوابنآیا نباید به ایشون گفت که بالاخره شما چه با تجربه چه بی تجربه هر چیزی که هستی بالاخره بخشی از آموخته هات مال دانشگاه هست و از شکم مادر فوق دیپلم و لیسانس نیومدی که در فلان شرکت کار کنییا بعضی از معلمان عزیز که اکثرا با پاس کردن دروس عمومی و اسلامی آن هم در سیستم گزینش و اموزش تربیت معلم فوق دیپلم گرفتن.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 6
    آیا فقر و رکورد و بیکاری جامعه باید از حق اساتید جبران بشه؟اون کسی که میگه میخواستی نخونی نباید بدونه که شاید خودش عرضه خوندن نداشته؟یا اونی که میگه من رفتم تجربه کسب کردم، نباید پرسیده بشه که کدام سیستم بهای تجربه شما رو پرداخت کرده؟آیا از جیب خودتون بوده یا آزمون و خطایی بوده که بهای اون رو همه پرداخت کردن؟اون کسی که میگه اساتید که سواد ندارن و کاری نمیکنن و میخورن و میخوابنآیا نباید به ایشون گفت که بالاخره شما چه با تجربه چه بی تجربه هر چیزی که هستی بالاخره بخشی از آموخته هات مال دانشگاه هست و از شکم مادر فوق دیپلم و لیسانس نیومدی که در فلان شرکت کار کنییا بعضی از معلمان عزیز که اکثرا با پاس کردن دروس عمومی و اسلامی آن هم در سیستم گزینش و اموزش تربیت معلم فوق دیپلم گرفتن.
  • کریم A1 ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 0
    این مبلغ5 میلیون تومان عدد جکم کارگزینی است و مبلغ دریافتی انها با اضافات ماهانه نزدیک ده میلیون تومان میشود و ضرر نمیکنند
  • حسن A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 0
    موافقم.ولی تفاوت‌ها زیردست بایدریشه ای حل شود
  • بی نام A1 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    3 2
    علما و فضلای عزیز تکنولوژی و پیشرفتهای اون به زودی همه ما را بیش از پیش غاقلگیر خواهد کرد. جالبه بدونید مارک زوکر برگ بنیانگذار فیس بوک طرحی را پیشنهاد کرده که بر اساس ان چیزی شبیه یارانه بین مردم امریکا توزیع شود. از ان جالب تر اینه که بیل گیتس که بین جماعت پول پرست بیزار از علم و دانش و البته بیمایه و فقیر از نظر فرهنگی مظهر فردموفقیه که ترک تحصیل کرده اذعان کرده که اگر امروز جوان بود در یک از رشته هایی که من نام نمیبرم ادامه تحصیل میداد. خوب البته فهم اینها با مدارک قلابی خیابون انقلاب که باهاش ارتقا میگیرید تو اداراتتون و یا مغزهایی که فقط دنبال بالا پایین کردن قیمتها ست تا به سود کلا ن برسه که البته الگو و ارزوی تک تک اونهایی ست که اساتید دانشگاه رو به این زشتی زیر سوال بردند ناممکنه
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    5 4
    خیلی عالی است....اگه چندسال به همین منوال پیش بره فاصله طبقاتی کمتر و عدالت اقتصادی بیشتر میشه....
  • مجید محمدی نیا A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    3 3
    عالی می باشد
  • محمد A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    2 0
    با سلام . لطفا بفرمایید این افزایش شامل نیروهای قرارداد معین هم میشود ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    5 0
    چرا برادر من مخالفین مگه ما که زیر دو میلیون میگیریم بچه نداریم مگه زندگی نداریم چرا ما باید فقط زجر بکشیم میدوننید با پنج میلیون سه برابر ما راحتترین بابا ما هم آدمیم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    5 0
    این اوج بی عدالتی که یک خانواده پنج میلیون و یک خانواده زیر دو میلیون میگیره که اگر بیست درصدم اضاف شه بازم نصف پنج میلیون نمیشه
  • محمد رضا GB ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    1 2
    سلام کاملا مخالفم بنظرم افزایش حقوق اکثر کارکنان تاکنون براساس ضوابط هر شرکت و میزان تورم افزایش می یافت و مسلما" افرادی که سابقه کار بیشتر وشایستگی لازم را داشتند افزایش بیشتری داشتند و نباید جهت فریب مردم از جیب دیگران خرج کرد این عین بی عدالتی است و توی یک سازمان و یا شرکت، کسی که پنج میلیون میگیره قطعا دو یا سه سال سابقه بیشتری نسبت به کسی داره که چهار میلیون و پانصد میگیره. با این فرمول ، سال بعد حقوق اونی که سابقه کمتر و یا مدرک تحصییلی پایین تری داره از اونی که سابقه بیشتری داره حقوقش بیشتره. ماشاءالله به این تصمیم گیرندگان. احسنت. حتی منطق ریاضی را هم به لجن کشیدید.باید براساس عدالت باشه ،کسی که بیست سال سابقه دارد ایا باید حقوقش با کسی که ده سال دارد یکسان باشد؟عین بیعدالتی هست
  • محمد A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    1 0
    طرح خوبی است موافقم
  • صلاح الدین A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 0
    در مورد بالا رفتن حقوق ها باید گفت که نظر بنده بر این است که هرچقدر هم بالا برود فایده ای ندارد چون به محض بالا رفتن گرانی چند برابر گریبان گیر مردم می شود و هیچ دستگاهی ناظر بر این مسئله نیست ما همه ایرانی هستیم و به شخصه می گویم که افزایش حقوق و توانمندی خانوارها در خرج و مخارج حق مسلم فرزندان این خاک است چون همه اینها آینده ایران هستند که اگر دیده نشوند آینده این مرز و بوم تباه است متاسفانه آقای روحانی هم امیر کبیری دیگر است
  • بی نام A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    دولت تدبیر امبد .شما همت بیشتر کنی .وهمه را به یک چشم نگاه کنی .تا همه راضی شوند.دولت عزیز شما زیر بار نرید .ما فرزندان شما ییم رحم کنی و۲۰درصد به همه فرزندانتان بدی.تا عدالت اجرا شود.با تشکر از دولت تدبیر امید.نا امید نفرمایی.باسپاس فراوان.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم بنده قبل از بازنشستگی همه ساله سقف بیمه ام را پرداخت کردم درضمن ما بازنشسته گان فقط دریافتی مان همان حقوق مستمری مان است دریافتی دیگری نداریم چرا نباید حقوق ما افزایش پیدا کند این نهایت بی عدالتی است کسانی که شاغل هستند کلی درآمدهای جانبی دارند لطفاً یک مقداری آگاهانه به موضوع نگاه کنید بنده صددرصد مخالف هستم.ع.م