استاندار قزوین: انتقال تیم لیگ برتری به قزوین در حال پیگیری است

فریدون همتی گفت: پیگیر انتقال امتیاز تیم لیگ برتری به قزوین هستیم و در صورت قطعی شدن آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین که برای مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی ورزشی در سالن شهیدبابایی قزوین حاضر شده بود در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری برنا درباره حضور تیمی از قزوین در لیگ برتر اعلام کرد: از ابتدای ورود به استان قزوین درصدد تحقق این امر بودیم که خوشبختانه هم اکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و مراتب درحال پیگیری است و به محض اینکه این انتقال امتیاز قطعی شود آن را رسانه ای می کنیم.

همتی در بخش دیگری از سخنانش همایش استعدادیابی ورزشی را کار جدید و علمی ارزیابی و خاطرنشان کرد: همایش بسیار خوبی در زمینه ورزش انجام شد تا نوجوانان علاقه مند استعدادهای خود را شناخته و در رشته ورزشی مناسب و مورد علاقه خود فعالیت کنند.

وی ادامه داد: بررسی توانمندی های افراد در این همایش در دستور کار قرار دارد که این روند باعث می شود نوجوانان با توجه به شرایط جسمی خود به مسیر درستی هدایت شوند و از نبوغ خود در زمینه مناسب استفاده کنند ضمن اینکه طرح استعدادیابی در روند موفقیت ورزشکاران تسریع ایجاد می کند.

عالی ترین مقام اجرایی استان قزوین مهم ترین نکته این همایش را حضور نوجوانان همراه با خانواده هایشان در محیط های ورزشی دانست و ابراز کرد: حضور خانواده ها در کنار فرزندان خود در این طرح نشان می دهد که مردم به محیط های ورزشی اعتماد بالایی دارند که این خود سرمایه عظیمی برای ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی محسوب می شود.

همتی یادآور شد: مسوولان باید برای مدیریت مناسب محیط های ورزشی تلاش کنند تا شاهد موفقیت و سلامت مردم و مهم تر از همه تقویت اخلاق اسلامی در آنها باشیم و در این زمینه عملکرد دستگاه ورزش استان مطلوب ارزیابی می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =