در ۲۹ آبان، اخبار مربوط به حضور سرزده رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، بازدید زیادی را در سرویس‌های مختلف به همراه داشت.

در صدر اخبار پربازدید و مهم امروز، خبر حضور سرزده رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه قرار دارد. این حضور و هم‎دردی رهبر انقلاب با مردم داغدار کرمانشاه در اخبار متعددی پربازدید شد. پس از آن، راز سکوت عارف در مجلس از زبان خودش بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی اعلام قیمت واقعی دلار بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، گزارشی درباره  آپارتمان‌هایی که در منطقه خودشان ارزان حساب می‌شوند، پربازدید بود. همچنین خبر کشف زنی در کامیون ترانزیت که قصد خروج از مرز بازرگان داشت توجه مخاطبان را جلب کرد.

در خبر پربازدید سرویس فرهنگی عنوان شد همکاری با بازیگر زن ترکیه‌ای دردسرساز می‌شود! در مصاحبه پربازدید دیگر این گروه هم پنه‌لوپه‌ کروز از نبوغ اصغر فرهادی گفت و همکاری علی دایی، نوید محمدزاده و ... برای بازسازی مناطق زلزله‌زده هم خبر پربازدید بعدی را تشکیل می‌داد.

در پربازدیدترین خبر سرویس اجتماعی، ژاپنی‌ها گفتند: زمین‌لرزه مرز ایران و عراق موجب بالا آمدن زمین به میزان ۹۰ سانتیمتر شد! گزارشی درباره برج‌سازی روی گسل‌های قرمز و نارنجی تهران و اینکه سعادت‌آباد و انتهای همت روی گسل قرار دارند هم بازدید زیادی داشت.  خبر پرمخاطب دیگری هم گفت وزارت بهداشت ۱۰ هزارنفر را استخدام می‌کند!

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، موضوع تشدید تنش میان آلمان و عربستان مورد بحث قرار گرفت. پس از آن در خبر پرمخاطبی اعلام شد عربستان نیروهایش را برای حمله نظامی به قطر آماده کرده بود. خبر مهم دیگری هم می‌گفت کیم جونگ اون مریض شده است!

ظهور فرقه زنبیلیه در سرویس طنز هم مخاطبان زیادی داشت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =