دو قول رییس جمهور سر میز افطار/ درخواست فعالان اقتصادی برای انتشار اوراق مشارکت توسط بخش خصوصی

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران درباره ضیافت افطاری دیروز رییس جمهور با فعالان اقتصادی توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن جلال پور در یادداشت تلگرامی خود درباره ضيافت افطاري ریيس جمهوري با فعالان اقتصادي نوشت: «افطار را مهمان رئيس جمهور بوديم. روزه را كه افطار كرديم، دو نكته را خدمت ايشان عرض كردم.

اول از شوراي گفت وگو گفتم. از آن جا كه رييس جمهور در سخنراني خود به طرح مسائل در شوراي گفت و گو اشاره كردند، من هم ضمن تشكر از دكتر طيب نيا به خاطر حضور منظم در نشست ها از ریيس جمهور خواستم به ديگر وزرا نيز تأكيد كنند كه نشست هاي شورا را جدي بگيرند و به طور مرتب شركت كنند. آقاي ریيس جمهور هم قول دادند در اين زمينه تأكيد جدي داشته باشند.
هم چنين مسعود حجاريان خواستار اجازه انتشار اوراق مشاركت توسط شركت هاي بزرگ بخش خصوصي شد. ریيس جمهور پس از صحبتي كوتاه با دكتر جهانگيري و دكتر طيب نيا، تحقق آن را ممكن دانست و گفت: شخصا اين موضوع را پيگيري مي كنم و بهتر است هرچه زودتر مقدمات انجام اين كار فراهم شود.
وقتي من هم توضيح دادم كه در صورت انتشار اين اوراق، نياز مالي شركت ها توسط عرضه انواع اوراق مشاركت، تامين مي شود و منابع بانك ها مي تواند به شركت هاي كوچك ومتوسط اختصاص داده شود، ریيس جمهور قول پي گيري جدي دادند.»
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =