خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    1 0
    شهرداري و استاندار كرمان سه سال است به طورهمزمان چندين پروژه تقاطع غير همسطح را شروع كرده اند اما توانايى تمام كردن ان ها را ندارند.شهر تبديل شده به يك خرابه همه مسير ها بسته .به طور مثال براي يك روگذر ساده در تقاطع وليعصر ٢٦ ماه زمان گذشته تقاطعي كه در يك سمت ان اورژانس تصادفات شهر است.واكثر مسيرهاي ان بسته يا پر ترافيك شده اند و جالب انكه كار هم نميكنند.چرا وقتي نميتوانند چند پروژه باهم شروع ميكنند.خواهشا در صورت امكان پيگيري كنيد ما صدايمان به جايي نميرسد.
  • دهقانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    0 0
    سلام جاده یزد از سمت کرمانمحور انار به یزد شبها تبدیل به جاده مرگ شده. تقریبا هر شب حوالی ساعت ۹ شب اگر در این جاده تردد کنید با یک کاروان خودرو که اغلب ۴۰۵ هستند405 slx که به ۴۰۵ بلوچی معروف شده مواجه می شوید که اولین خودرو کاروان با چراغ روشن و با دادن چراغ های مکرر راه را برای بقیه خودرو ها که چراغ خاموش هستند و اغلب پلاک جلو ندارند باز میکند.سرعت آنها بالای ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می باشد و ترمز برایشان معنی ندارد و اگر سد راهشان شوی با زدن به گوشه عقب خودرو شما را به بیرون پرت میکنند. در بعضی از مواقع در سمت مخالف بزگراه حرکت کرده و دود غلیظی از خودروشان به بیرون می آید ناشی از ریختن گازوییل روی اگزوزکه تا چند دقیقه شما هیچ چیزی را نمی بینید. متاسفانه هیچ برخوردی با آنها نمی شود