آقای مرادی، سهراب و بهداد و بقیه نیاز به روحیه ندارند؟

رییس فدراسیون وزنه‌برداری توجیه عجیبی برای همراهی برادر کیانوش رستمی در سفر به آمریکا دارد!

مرتضی رضایی: عذر بدتر از گناه است این نقل قول رییس فدراسیون وزنه برداری.آنجا که گفته"برادر کیانوش رستمی برای روحیه دادن به او همراه تیم به آمریکا می رود!" (گفت و گو با ایسنا).عجیب است.اگر قرار باشد در کنار همه قهرمان های جهان و المپیک یک نفر از اعضای خانواده برای روحیه دادن به او همراه تیم ملی به سفر برود که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.شاید هم کیانوش رستمی تافته ای جدا بافته است که قرار شده برادرش برای روحیه دادن به او راهی آمریکا شود؟البته فراموش کرده بودیم،او تافته ای جدا بافته است که تنهایی تمرین می کند و حالا هم دارد با همان روش قبلی برادرش را همراه خودش به آمریکا می برد.

آقای مرادی شما که همیشه دم از عدالت،بیت المال و حق مردم زده بودید نهایت واکنش تان به این اتفاق بیان همین چند کلمه بود که برادر کیانوش برای روحیه دادن به آمریکا می رود؟ آیا اگر برادر بهداد سلیمی،سهراب مرادی و بقیه وزنه برداران هم بخواهند به آنها روحیه بدهند می توانند به آمریکا بروند یا اینکه این قانون فقط برای کیانوش رستمی نوشته شده است؟

شما در گفت وگو با ایسنا از کسانی حرف زدید که چشم شان را به روی حقایق بسته اند.گفته اید آنها مربی ای را که یک ماه به همراه یک ورزشکار در رشته غیر تخصصی به اروپا رفته ندیده اند و حتی سوالی در این زمینه نپرسیده اند اما باید گفت که آن بنده خدا که هم شما به خوبی او را می شناسید و هم ما،سال ها تجربه حضور در میادین حرفه ای و تخصصی را دارد و به عنوان مربی بدنساز در فدراسیونی که مد نظر شماست فعالیت می کند نه چیز دیگری.سوابق ایشان کاملا روشن و مشخص است،آنقدر که برای مدتی سرمربی تیم ملی ایران در فدراسیون تحت الامر شما بود.اگر می شود شما هم سوابق برادر کیانوش رستمی را در سایت فدراسیون منتشر کنید تا با کسب آگاهی و اطلاع ما هم توجیه شویم که حضور این بنده خدا برای سفر به آمریکا توجیه دقیق و روشنی غیر از "روحیه دادن" دارد.

آقای مرادی خیلی ها دوست دارند سفر به آمریکا را تجربه کنند و بهانه هایی بالاتر از روحیه دادن به یک ورزشکار را دارند.کسانی که منتظر درمان هستند،کسانی که پرونده پزشکی شان آنجا است و خودشان اینجا و کسانی که ...

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    7 16
    چه گزارش های غرض ورزانه ای...
    • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
      16 5
      غرض ورزانه؟شما می دونی کجاش غرض داشته؟برادر ورزشکار برای چی باید بره آمریکا؟اتفاقا دم نویسنده گرم که این چیزها رو نوشته.مردم که خیلی زیاد توی بطن داستان نیستن.
    • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
      9 11
      غرض ورز اونهایی هستن که به امثال کیانوش رستمی باج می دن.خودش ورزشکار خوبیه باشه،مشکلی نیست.برای چی باید برادرش بره آمریکا با فدراسیون؟
  • محمد علی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    17 6
    آدم تاسف می خوره وقتی می بینه رئیس یک فدراسیون بزرگ همچون فدراسیون وزنه برداری اینچنین به برخی ورزشکارانش باج می دهد
  • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    14 5
    برای چی باید با پول مردم داداش یک ورزشکار بره آمریکا.اگر مسابقات یک کشور دیگه بود می رفت؟یعنی چی که می خواد روحیه بده؟واقعا این رو گفته رییس فدراسیون؟باج رو دادن و باید تا آخر هم باج بدن