مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از آغاز اجرای طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه شب

به گزارش خبرآنلاین، مهدی سعیدی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بازرسین اصناف از امروز آغاز شده است.  

سعیدی با بيان اينکه طرح بازرسي اصناف ويژه شب يلدا با حضور ۵ تیم در اراک آغاز شده است اظهار کرد: اين طرح تا ۳۰ آذر ماه اجرا مي شود.
وي با اشاره به اینکه اين طرح با هدف کنترل قيمت ها و مقابله با تخلفات احتمالي درعرضه کالاهاي پرمصرف صورت مي گيرد تصريح کرد: تمامي مراکز عرضه کالاهاي اساسي به خصوص واحدهاي عرضه آجيل و تنقلات، ميوه و شيريني فروشي ها کنترل قيمت مي شوند.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي اظهار کرد: تمام واحدهاي صنفي موظف به درج قيمت هاي مصوب بر روي اجناس هستند.
سعیدی با تاکید بر اینکه در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز شب یلدا مشکل خاصی در بازار نداریم و پیش بینی های لازم انجام شده است ادامه داد: مردم خریدشان را برای روزهای آخر نگذارند و به تدریج خریدهایشان را انجام دهند.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشي و کم فروشي، مراتب را با شماره ۳۸۲۰ و یا کیوسک مستقر در میدان شهدای اراک به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =