ایرنا نوشت:معاون اجتماعی انتظامی ایلام گفت: 78 درصد پرونده های تشکیل شده در مراکز مشاوره ای انتظامی استان قبل از ورود به چرخه قضایی حل و فصل می شوند.

سرهنگ فرزاد یاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری ها در استان ایلام به منظور کاهش بار قضایی پرونده ها و افزایش تعامل مردم با پلیس در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه اقدام به ارائه خدمات مشاوره خانواده ، روانشناختی ، تحصیلی ، ازدواج ، مددکاری اجتماعی و مشاوره انتظامی می کند.
وی افزود: طی 9 ماهه سال جاری چهار هزار و 877 نفر مراجعه کننده به دوایر اجتماعی کلانتری های سطح استان مراجعه کرده اند که مشکلات مختلفی از جمله خانوادگی ، حقوقی ، نزاع و درگیری ، تصادف و ...داشته اند.
معاون اجتماعی انتظامی ایلام اضافه کرد: مراجعه کنندگان پس از دریافت خدمات علمی و تخصصی کارشناسان مستقر در آن دوایر سه هزار و 850 نفر معادل 78 درصد به سازش رسیده اند.
سرهنگ یاسمی یادآور شد: همچنین در این 9 ماه یک هزار و 985 نفر با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش در راستای رفع مشکلات خود از خدمات رایگان مرکز بهره مند شده اند.
وی تاکید کرد: افرادیکه نیز که نیازمند دریافت خدمات مشاوره ای باشند، می توانند با شماره تلفن 2182266 -33334170 تماس و یا به آدرس ایلام - بلوار امام علی(ع) - بالاتراز بیمارستان کوثر مراجعه و با حفظ اصول رازداری حرفه ای از سوی کارشناسان این مرکز از راهکارهای علمی ارائه شده توسط آنان بهره مند شوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =