نمایندۀ شبستر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه راهبرد «ما میتوانیم» به خوبی در همۀ بخش های فولادمبارکه معنی شده است، گفت: به عبارت دیگر، فولادمبارکه مانند پلی است که میتواند تمام صنایع کشور را از درۀ رکود نجات دهد. این شرکت میتواند یک پایلوت اقتصادی مناسب برای کشور معرفی شود؛

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانۀ سالروز افتتاح شرکت فولادمبارکه،  معصومه آقاپور علیشاهی نمایندۀ مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی و دکتر ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران به همراه جمعی از اعضای این کمیسیون به فولادمبارکه آمدند و ضمن دیدار با دکتر بهرام سبحانی از آخرین دستاوردهای شرکت فولادمبارکه بازدید کردند.

علیشاهی پس از بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه با اشاره به اهداف خود از این بازدید گفت: این مهم بود که از نزدیک با مشکلات صنعت فولاد کشور، به ویژه در استان اصفهان آشنا شویم؛ در عین حال شرایط انجام مطالعات تطبیقی استان را ارزیابی کنیم و با کنار هم گذاشتن این کمبودها و مزیت ها به هم افزایی بیشتر در صنعت کشور دست یابیم. هدف بعدی این بود که از نزدیک با ظرفیت های تکنولوژیکی کشور، به ویژه در بخش صنعت فولاد و همچنین با توانمندیهای موجود برای رفع نیاز مصرف کنندگان داخلی آشنا شویم. به طورکلی برای بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم شریف کشورمان در مجلس شورای اسلامی این مهم بود که از نزدیک با توانمندی ها و ظرفیتهای فولادمبارکه به عنوان بزرگترین مجموعۀ فولادسازی و تولیدکنندۀ ورقهای فولادی کشور بیشتر آشنا شوم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید امروز بیش از هر چیز نظم و انضباط حاکم بر خطوط سیستماتیک تولید فولادمبارکه و پس از آن، نگاه مدیریت این شرکت به کارکنان و اجرای توسعه های شرکت تحسین برانگیز بود. باید اذعان داشت یکی دیگر از نقاط قوت فولادمبارکه سیاستهای درون زای این شرکت است که بر سیاست های برون زای آن نیز تأثیر انکارناپذیری دارد.

آقاپور علیشاهی از انسجام سازمانی فولادمبارکه به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت یاد و اضافه کرد: همۀ قسمتهای فولادمبارکه کار یکدیگر را کامل میکنند؛ به گونه ای که در واحد مالی و فروش و بازاریابی این شرکت از زحمات کارکنان تولید به خوبی حمایت میشود و با بازاریابی مناسب، محصولات با توجه به درخواست مشتری تولید و به بازار عرضه میشوند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه راهبرد «ما میتوانیم» به خوبی در همۀ بخش های فولادمبارکه معنی شده است، گفت: به عبارت دیگر، فولادمبارکه مانند پلی است که میتواند تمام صنایع کشور را از درۀ رکود نجات دهد. این شرکت میتواند یک پایلوت اقتصادی مناسب برای کشور معرفی شود؛ همچنان که در مقاطع مختلف دیده شده است که این شرکت علیرغم بسیاری از محدودیتها در زمان های مختلف توانسته است خروجی خوبی داشته باشد.

وی افزود: فولادمبارکه به عنوان یک صنعت مادر همیشه باعث افتخار بوده و هست؛ تا جایی که وقتی به تاریخچۀ ساخت و بهره برداری این شرکت مراجعه میکنیم، میبینیم این شرکت به خوبی در زمانهای مختلف از تونل ها و تنگناهای سخت با موفقیت و سربلندی عبور کرده است. به معنی واقعی فولادمبارکه در شرایط فعلی سقراط صنعت کشور است.

او خاطرنشان کرد: این مزیت که فولادمبارکه توانسته است با افزایش کیفیت محصولات خود در بازارهای جهانی حضور موفقی داشته باشد، مانع تزلزل این شرکت در تنگناهای مختلف شده و شرایطی فراهم کرده است که این شرکت در نموداری با شیب مثبت ملایم، همواره برای کشور و سایر ذینفعان خود سودآور باشد.

آقاپور علیشاهی ادامه داد: استراتژی های حساب شدۀ مدیریت و تعصب کارکنان این شرکت به کار خود باعث شده است فولادمبارکه در هر شرایطی در مسیر تعالی باقی بماند.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه میتوان صنایع بزرگ و کوچک کشور را یاری کرد، گفت: از آنجا که یکی از مشکلات اساسی صنایع کشور ما بهره مندی از تسهیلات و حمایتهای مالی بانکهاست، ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد درخصوص امور بانکی موردنیاز صنایع، راه را در داخل و خارج از کشور هموار کنیم؛ همچنین سعی میکنیم در بخش خرید و دستیابی به فناوریهای روز دنیا موانع پیش روی صنایع کشور را برطرف کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =