ایرنا نوشت:مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: 107 نفر طی 9 ماه سال جاری بر اثر تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی این استان جان خود را از دست داده اند.

دکتر ساسان روندی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش هشت درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: تعداد مراجعان برای معاینه تصادف به پزشکی قانونی طی 9 ماهه سال جاری سه هزار و 3192 نفر بود که از این تعداد 2 هزار و 257 مرد و 935 نفر زن بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام از افزایش 12 درصدی مراجعان معاینه تصادفات به این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: امسال 107 مورد فوتی ناشی از تصادفات رانندگی به پزشکی قانونی ارجاع داده شده که از این تعداد 76 تن مرد و 31 نفر زن بودند.

روندی یادآور شد: طی مدت مشابه سال گذشته 117 نفر فوتی ناشی از تصادف رانندگی به این اداره کل ارجاع داده شد که نسبت به موارد فوتی امسال هشت درصد افزایش را نشان می دهد.

روندی همچنین از کاهش پنج درصدی مراجعین نزاع در مدت یاد شده (9 ماهه) خبر داد و گفت: امسال 2 هزار و 761 نفر برای معاینه و بررسی جراحات و ضایعات ایجاد شده در حین نزاع به معاینات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 95 نفر مرد و 666 نفر نیز زن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش را نشان می دهد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =