فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هنوز برخی دستگاه‌های اجرایی به اهمیت های مختلف ملی و فراملی پروژه راه آهن آستارا - آستارا پی نبرده اند و با نگاه بخشی به آن می نگرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس رنجکش در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه ملی راه آهن آستارا - آستارا، اضافه کرد: گاهی مشاهده می شود برخی مدیران با هدف رعایت برخی مقررات و قوانین سازمانی ممانعت هایی را در روند اجرای این طرح ایجاد می کنند که زیبنده نیست و بسیاری از مداخلات انجام گرفته می تواند در جلسات مشترک برطرف شود و در سالجاری هم با اقدامات استانداری و فرمانداری شهرستان مشکلات رفع شده است.
وی اظهار داشت: اجرای این پروژه ریلی که براساس توافقات انجام گرفته بین سران دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان انجام می شود دارای اثرات مختلف در ابعاد تعریف شده منافع ملی است که گاهی به دلیل عدم درک صحیح برخی مدیریت ها مشکلاتی در اجرا ایجاد می شود که جز به هدر دادن فرصت زمان و هزینه ای ان سودی ندارد.
فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه همه در مقابل قانون باید تعظیم فرود آوریم و فصل الخطاب نیز قانون است یاد آور شد: در همین قانون نیز راهکارهایی برای برون رفت از بن بست ها پیش بینی شده است که به جای آنکه در آخر و پس از بروز مشکلات و چالش ها به سراغ آن رویم بهتر است مدیران با تدبیر بیشتر در ابتدا راهکارها و چالش ها را پیش بینی و بر اساس ضوابط راهکار ارایه دهند.
رنجکش اضافه کرد: براساس زمان تعریف شده این پروژه باید به سرانجام برسد و انتظار داریم مدیران سطوح مختلف ملی و استانی و شهرستانی با در نظر گرفتن منافع ملی در هر چه سریعتر به نتیجه رسیدن ان همت گمارند.
وی ضمن تشکر از همراهی هایی که از سوی مدیران استان در رفع مشکلات اجرایی شدن این پروژه داشته اند یاد آور شد: بزودی اولین بار آزمایشی از مبدا جمهوری آذربایجان به مقصد بارانداز راه آهن آستارای جمهوری اسلامی ایران رونمایی خواهد شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =