دیدار تلاشگران عرصه خبر با رئیس آموزش و پرورش پلدختر

رئیس آموزش و پرورش پلدختر در نشست صمیمانه با خبرنگاران فعال شهرستان پلدختراظهار داشت: خبرنگاران، خط مقدم عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند که باید همواره دغدغه نظام و انقلاب را به عنوان یک خبرنگار انقلابی داشته باشند.

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، دکتر جودکی ضمن پاسداشت کوشش‌های صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پلدخترافزود: تلاش خبرنگاران در تولید، توزیع و انتشار خبر دقیق ستودنی است.


وی با بیان این که آموزش و پرورش و خبرنگار هر دو یک رسالت را دنبال می کنند افزود: خبرنگار و آموزش و پرورش هر دو در سنگرهای متفاوت به دنبال رساندن فرزندان و جامعه به کمال مطلوب خود هستند.


رئیس آموزش و پرورش پلدختر گفت: با توجه به شرایط موجود خبرنگاران جزءطبقه نخبگان جامعه هستند که می توانند با رسالت و امانت داری خود، جامعه را به نقطه کمال و پیشرفت برسانند.


وی افزود: برای شناسایی سطح فرهیختگی یک جامعه باید تمدن یک جامعه ونخبگان آن را شناسایی نماییم و خبرنگاران به عنوان یکی از نخبگان جامعه سطح فرهیختگی جامعه را نمایان می کنند.


دکتر جودکی تصریح کرد: خبرنگار افکار یک جامعه را ترسیم و فضای سیاسی فرهنگی یک جامعه را شکل می دهد و همچنین حلقه اتصال مدیران با مردم هستندو هر مدیری که این حلقه را از بین ببرد کاملا مدیریت را می بازد.


وی با بیان این که بر طبق روایات زیر بنای یک جامعه آگاه، آگاهی‌سازی و اطلاع رسانی مناسب است که این مهم بر عهده خبرنگاران است افزود: خبرنگاران با نقد منصفانه، عامل توسعه و رشد و بالندگی جامعه هستند و به نوعی چشم های بیدار مردم بوده که بر فعالیت مدیران اجرایی نظارت می کنند.


رئیس آموزش و پرورش پلدختردرپایان این دیداردر پاسخ به سوال فعالان عرصه‌خبر شهرستان به تشریح عملکرد اداره متبوعش پرداخت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =