همدان، ساماندهی۳۰ روستای زلزله زده کرمانشاه را انجام می دهد

استاندار همدان گفت: بیش از 7 هزارتخته چادر و 21 هزار پتو توسط هلال احمر استان و 251 کامیون کالا از سپاه ناحیه همدان به مناطق زلزله زده ارسال و تحویل هموطنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در جلسه هماهنگی امداد رسانی به زلزله زدگان غرب كشور سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ساماندهی 30 روستا به همدان سپرده شده که در کنار آن استان، وظیفه معین رابرای کرمانشاه برعهده دارد که باید برنامه ریزی شود تا هر دو وظیفه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی پس از گزارش اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده از سوی استان همدان، یادآور شد: این خدمات با توجه به نيازهای اعلام شده همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان با اعلام اینکه همبستگی ملت ایران را در این فاجعه طبیعی دیدیم، افزود: همه ملت ایران به صحنه آمدند به گونه ای که اعلام شده دیگر کالا نفرستید.

نیکبخت، با اشاره به اینکه از بدو وقوع زلزله، استان، فعال و ستاد مدیریت بحران تشکیل شد، خاطرنشان کرد: استان همدان در کمک و امداد به زلزله زدگان درخشید اما هموطنانمان در این مناطق نیاز به کمک بیشتری دارند و باید تلاش مضاعف داشته باشیم چرا که به لحاظ فصلی شرایط خوبی نیست و باید کمک استان در منطقه تقویت شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =