فروش تابلویی به نفع زلزله‌زدگان در کنسرت دنگ‌شو

در کنسرت شب گذشته گروه دنگ شو، گروهی به سرپرستی عادل یونسی، تابلویی با تصویر دو فیل و یک ساکسیفون را با پیش‌زمینه رنگین‌کمان نقش زدند. این تابلو با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان به حراج گذاشته شد و در نهایت به قیمت ۱۲ میلیون تومان به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی دنگ شو، دیشب در حالی جدیدترین کنسرت خود را برگزار کرد که یک پرفورمنس نقاشی در آن اجرا و یک قطعه کردی به یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه خوانده شد.

این اجرا، شامگاه چهارشنبه هشتم آذر در تالار وحدت تهران و در دو بخش روی صحنه رفت. در این کنسرت گروهی به سرپرستی عادل یونسی، یک پرفورمنس نقاشی‌ را اجرا کردند و تصویر دو فیل و یک ساکسیفون را با پیش‌زمینه رنگین‌کمان نقش زدند. این تابلو در نهایت به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان به حراج گذاشته شد که در نهایت به قیمت ۱۲ میلیون تومان به یکی از گالری‌های تهران فروخته شد.

یونسی در این‌باره گفت: «ما در ابتدا می‌خواستیم پرتره فیلیپ گلس، آهنگساز  را بکشیم، اما با توجه به خبرهای بدی که این روزها می‌شنویم تصمیم گرفتیم طرحی شاد را نقش بزنیم. من از طرف خودم و گروهم به داغدیدگان تسلیت می‌گویم.»

در قسمتی از این اجرا، میلاد باقری، خواننده این گروه با بیان این که خودش اهل کرمانشاه است، گفت: «کرمانشاه لرزید و مردم دچار سانحه شدند، اما دلمان گرم است چون شماها را داریم. من به عنوان یک کرمانشاهی از طرف مردم شهرم از همه مردم تشکر می‌کنم و به احترام کسانی که جان باختند یک قطعه کُردی می‌خوانم.»او در ادامه پشت پیانو نشست و یک قطعه کردی خواند. 

در دقایق پایانی بخش اول این کنسرت، طاها پارسا، خواننده گروه  برای اجرای قطعه «خطا نیست» از مخاطبان پرسید که در میان آن‌ها کسی بلد است گیتار بنوازد؟ در ادامه با حضور یکی از مخاطبان روی صحنه و گیتار نواختن او، این قطعه اجرا شد.

طاها پارسا همچنین از او درخواست کرد چند دقیقه‌ای برای مخاطبان گیتار بنوازد.

قطعات «عطار»، «چیزی»، «خورشید می‌شوم»، «حلوا»، «خطا کردم»، «حباب»، «رد شو»، «از کنار هم می‌گذریم»، «ای داد» و «عشق آمد»، رپرتوار اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دادند. همچنین اعلام شد گروه دنگ شو قصد تمدید این کنسرت را دارد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =