اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در هفتاد و پنجمین نشست خود به اصلاح و تصویب آئین‌نامه انتخاباتی، تعیین زمان ثبت نام کاندیداها و معرفی کارشناسان خبره و همچنین سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر امروز و با حضور کیومرث هاشمی رئیس ، علیرضا دبیر و خانم شهریان نواب رئیس کمیته، محمد پولادگر، رسول خادم،علی کفاشیان، محمود مشحون و فضل الله باقرزاده در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن اعضا ابتدا به بررسی و اصلاح آئین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که مقرر شد پس از ویرایش نهایی طی هفته آینده از طریق سایت کمیته ملی المپیک منتشر گردد.

در ادامه جلسه ، روز شنبه 2 دیماه سالجاری بعنوان زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات رئئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت دو هفته تا تاریخ 15 دیماه ادامه یابد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

همچنین سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن بعنوان نماینده باشگاه ها و پیمان فخری بعنوان نماینده داوران و مربیانم المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتاد و پنجمین نشست نیز با تایید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دکار اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی کمیته بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب و معرفی شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =