ایرنا نوشت: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در حال بررسی بحث فساد مالی در فوتبال است و از این موضوع به راحتی عبور نمی‌کند.

ناصر سراج مسائل مالی در فوتبال کشور را «بسیار بد» ارزیابی و خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان بازرسی در فدراسیون فوتبال و باشگاه های دولتی مستقرند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان در بحث فساد اخلاقی در برخی آموزشگاه های فوتبال وی‍ژه کودکان و نوجوانان هم ورود می کند یا نه، گفت: وارد این مسائل در فوتبال نمی شویم و از آنجا که بیشتر باشگاه های فوتبال خصوصی است متاسفانه سازمان بازرسی حق ورود ندارد.
سراج در عین حال خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی با این همه، هم در رابطه با مبلغ و هم در رابطه با مسائل خود افراد در حال بررسی موضوعات است و در تیپ دولتی درباره مسائل مالی و املاک ورود می کند.
به گزارش ایرنا، پرونده فساد در فوتبال موضوعی است که بحث آن حدود 2 سال پیش در سازمان بازرسی مطرح شد و در زمان حاضر هم نیروهای این سازمان در فدراسیون فوتبال و باشگاه های دولتی مستقرند.
اخیرا خبرهایی مبنی بر وقوع فساد اخلاقی در برخی باشگاه های خصوصی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است و والدین نسبت به این موضوع ابراز گلایه کرده اند.
در همین راستا و براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، نشست هم اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال توسط نهاد های نظارتی و با همکاری این فدراسیون از ساعت 8:30 روز پنجشنبه 16 دی ماه در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.
این نشست با حضور جمعی از پیشکسوتان، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار و یکی از اهداف آن احصاء مصادیق فساد و راه های پیشگیری و مبارزه با آن است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =