خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    با سلام خواستم نکته‌ای را در مورد ایراد سیستم بیمه کشور و مشکلات ناشی از آن یادآور بشم . صحبتم در مورد سیستم بیمه‌ی خودروهای شخصی در کشورمان است. متأسفانه در کشور ما تمامی خودروها ملزم به استفاده از یک نوع طرح بیمه شخص ثالث هستند. این طرح که با همه‌ی خودروها اعم از تاکسی و غیر تاکسی، خودروهایی با کارکرد زیاد و کم یکسان برخورد می‌کند، نوعی ناعدالتی را در پرداخت حق بیمه بوجود آورده و دارندگان خودرو را به استفاده از خودروهایشان ترغیب می‌کند. در کشور ما کسی که پیاده به سر کار می‌رود و تنها آخر هفته از اتومبیل استفاده می‌کند با کسی که از اتومبیل خود برای کسب درآمد استفاده می‌کند حق بیمه‌ی یکسانی می‌پردازد. اگر بیمه خودرو مثلاً به صورت روزانه باشد شاهد حجم ترافیک کمتری هم خواهیم بود. ممنونم
  • حامد IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    با سلام خط تاكسي ابوذر به انقلاب مشكلاتي دارد كه به عرض مي‌رسد؛ مبداء رفت اين خط ، انتهاي بيست متري ابوذر و ابتداي خيابان سجاد شمالي است اما در برگشت از انقلاب رانندگان اين مسافران را تا ميدان ابوذر انتقال مي‌دهند. با توجه به عضويت شصت تاكسي در اين خط ولي صبح‌هاي زود اكثراً شخصي‌ها و متفرقه‌ها مسافرين را جابجا مي‌كنند. ايستگاه اين خط در انقلاب در بدترين جاي ممكن قرار دارد و خيلي از شخصي‌ها مسافرين را قبل از رسيدن به ايستگاه سوار مي‌كنند.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    با سلام از آنجا که فرودگاه هر کشور ویترین آن است و به محض ورود هر مسافری در یک چشم انداز از شمای کلی فرودگاه پی به همه چیز آن کشور می برد فلذا خواهشمد است به گوش مسئولین ذیربط ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی ره رسانده شود که با یک اندک خرجی در سالن می توان به زیبایی و زیبندگی ترمینال مسافری پروازهای خارجی افزود و آن اینکه با کامپوزیت یا پوشش های کاذبی چوبی شکیل می توان آن ستونهای بلند سیمانی را تزیین و با نور پردازی در حاشیه آن جلوه چشم نوازی به سالن داد که شرکتهای داخلی زیادی پتانسیل کار طراحی در این زمینه را در حد بالا دارند الان متاسفانه ستونها سیمانی بوده و کثیف می باشد که منظر بدی دارد . ممنون از اینکه برای اعتلای وجهه کشور این پیشنهاد را به گوش مسئولین ذیربط می رسانید
  • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    0 0
    چه کسی مسئول برخورد با گدایانی است که وارد مغازه میشوند به زور از مشتری ها پول میخواهند؟ حتی با صاحب مغازه هم درگیر میشوند.
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    1 0
    سلام وریر بهداشت پاسخ دهد چرا در کسی به کیفبت ویزیت پزشکان در شهرستان ها توجه ندارد در شهر کرمانشاه بیماران به صورت فله ای معابنه می شوند طبق چه استانداردی است که یک متخصص دریکبعد ازظهر بیش از 60 بیمار را ویزیت می کند چرا به فکر مردم نیستیداز خدا بترسید چرا پذیرش دوره های تخصصی را افزایش نمیدهید آقای وزیر بهداشت شما وکبل مردم هستید و نباید فقط از نظام پزشکی و صنف خود حمایت کنید.