میزان نوشت: خانی، دادستان ایرانشهر از دستگیری دو نفر از عوامل قتل عام 8 نفر در ایرانشهر خبر داد.

20 دی ماه خبری مبنی بر قتل عام 8 نفر در ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شد. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان ساعاتی بعد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 12 ظهر ماموران پلیس در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان وقوع جنایتی خونین در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل آنها با جسد خونین 5 کودک، دو زن و یک مرد روبرو شدند.

وی ادامه داد: کارمند اداره بهداشت در تحقیقات اولیه ادعا کرد زمانی که برای تزریق واکسن هپاتیت به روستا آماده متوجه باز بودن در شده و پس از ورود به خانه با این اجساد روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

فردای روز حادثه دادستان ایرانشهر گفت: این 8 نفر در ساعات اولیه صبح با شلیک گلوله و در خواب به قتل رسیده‎اند.

وی از تشکیل پرونده برای بررسی این موضوع خبر داد و گفت: دادستانی و نهادهای مسئول با جدیت پای کار هستند و تیمی از پلیس آگاهی مرکز استان سیستان و بلوچستان برای بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه در محل وقوع حادثه حاضر شده‌اند.

خانی گفت: پوکه‎هایی از فشنگ‌های اسلحه در صحنه قتل کشف شده که برای بررسی و کارشناسی به آزمایشگاه تشخیص جنایی پلیس آگاهی فرستاده شد تا چنانچه در صحنه درگیری مشابهی از آن استفاده شده باشد از آن طریق قاتل یا قاتلین شناسایی شود و به نوعی از این طریق پرونده تا حدودی پیش رفته و به ابعاد و جزئیات ماجرا روشن شود.

روایت رییس پلیس سیستان و بلوچستان

مهر نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو نفر از عوامل قتل خانواده ۸ نفره ایرانشهری خبر داد.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ساعت پنج بامداد امروز دو نفر از افرادی که در قتل هشت نفر از افراد یک خانواده در روستای آبادان بخش دامن شهرستان ایرانشهر نقش داشتند با تلاش مأموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این دو نفر در ارتکاب این جنایت با قاتل همکاری و مباشرت داشتند.

وی با بیان اینکه دو متهم ۲۶ ساله و ۲۷ ساله و پسرخاله یکدیگر هستند، گفت: تلاش برای دستگیری عامل اصلی قتل ادامه دارد.

رحیمی در پایان متذکر شد: نتیجه اعترافات این دو متهم متعاقبا اعلام خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =