در ۲۶دی‌ماه، پربازدیدترین اخبار همچنان درباره موضوع ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود. از جمله این که یکی از مقامات قوه قضاییه درباره شبهات نماز رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله هاشمی توضیحاتی را داد.

در سرویس سیاسی، بحث انتخابات پربازدیدترین اخبار را با خود به همراه داشت. همه می خواستند بدانند آیا ابراهیم رئیسی، رقیب روحانی می‌شود؟ در این سرویس انتقاد آیت الله جوادی آملی از مراسم یادبود آیت الله هاشمی در قم که گفت: مظلوما حیا و میتا هم بسیار مورد توجه مخاطبان بود. پس از آن، گمانه‌زنی‌هایی برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه همه را جلب کرد.

در سرویس اقتصادی قیمت محصولات جدید ایران خودرو چشمها را خیره کرد. پس از آن، اعلام شد هر ایرانی ۳ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است. همچنین اعلام شد فسخ قرارداد مخابرات لغو شد.

در سرویس فرهنگ و هنر هم لغو کنسرت‌های یک خواننده به علت عارضه مغزی و قلبی او خبرساز بود. همچنین حرکت اعتراضی «هالک» پیش از ورود ترامپ به کاخ سفید توجه مخاطبان را جلب کرد و پربازیگرترین سریال تلویزیون روی آنتن شبکه دو پخش شد تا مخاطبان به صدا و سیما "هورا" بگویند.

در سرویس جامعه این بحث داغ بود که چرا جسد آیت‌الله هاشمی به پزشکی قانونی نرفت؟ همچنین استناد یک دادگاه ایرانی به مصوبه ۷۰سال پیش سازمان ملل و اعلامیه جهانی حقوق‌بشر یکی از مهمترین اخبار این سرویس بود و واکنش معاون فرهنگی قوه قضاییه به شبهاتی درباره نماز رهبری بر پیکر آیت‌الله هاشمی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل هم عراقچی اعلام کرد: صدا و سیما دبه کرد! در رابطه با همین خبر توضیح وزارت‌خارجه دربارۀ لغو گفت‌وگوی تلویزیونی عباس عراقچی پربازدید شد و مخاطبان هم نظر دادند چرا صداوسیما به عراقچی تریبون نداد؟

در سرویس فناوری اطلاعات جایزه ۸۰۰ هزارتومانی به کاربرانی که خط موبایل خود را ترابرد می‌کنند دهان گوشی بازها را آب انداخت و در سرویس طنز و کاریکاتور هم سخنگویی وزیر احمدی‌نژاد ملت را به خنده انداخت.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =