قسمتی از پروژه جنگل‌کاری هزار هکتاری باغستان به بانوان اختصاص یابد

رئیس سابق کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، از ارائه پیشنهاد خود برای اختصاص قسمتی از پروژه جنگلکاری هزار هکتاری باغستان به صورت مجزا به بانوان خبر داد.

به گرارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدییریت شهری سعید فیروزگاه این پیشنهاد را ارائه داد :یکی از محدودیت ها و محرومیت های شهر کرج را در حوزه کمبود فضای تفریحی، ورزشی و تفرجگاهی ویژه بانوان ارزیابی کرد که کوشیده شده است این مشکل با اختصاص چند پارک و بوستان به این قشر اثرگذار اجتماع تا اندازه ای مرتفع شود.

فیروزگاه گفت: با این حال به نظر می رسد نیازهای بانوان در این حوزه بسیار فراتر و وسیع تر بوده و شهروندان زیادی از این جامعه، با مشکل کمبود فضاهای این چنینی مواجه می باشند که این امر در روحیه و سلامتی آنان تاثیرات خود را به جا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه زنان و دختران، یکی از مهمترین بخش های اجتماع هستند که مسئولیت باروری و تربیت نسل آینده را به عهده دارند، اضافه کرد: اگر این قشر از حیث روحی و جسمی در شرایط نامطلوبی به سر برند و موقعیت مناسبی نداشته باشند، به طور قطع نسل آینده با مشکلات متعددی روبرو خواهند بود. از این رو اختصاص اماکنی که به هر طریق بتواند به آرامش روح و سلامت جسم آنان منجر شود، مفید و موثر است.

به گفته رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، پروژه جنگلکاری یک هزار هکتاری در منطقه باغستان که به عنوان یکی از برجسته ترین پروژه های فضای سبز و تنفسی شهر کرج و حتی استان ها و شهرهای همجوار نقش آفرینی خواهد کرد، فرصتی است تا امکان بهره گیری ویژه بانوان از آن را فراهم آوریم. فیروزگاه خاطرنشان کرد: اختصاص بخشی از این طرح به صورت مجزا به بانوان، می تواند یکی از بزرگترین طرح های مرتبط به این قشر در سطح کشور محسوب شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =